וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הראיות החלשות: שלום דומרני נעצר עד תום ההליכים

10.5.2016 / 16:45

בית המשפט בבאר שבע אישר את הארכת מעצרם של ראש ארגון הפשיעה ושל כמה מאנשיו, אולם ביקר את עוצמת הראיות בחלק מניסיונות הרצח שבהם הואשמו. "התיק התבסס על עד מדינה בעייתי, בלשון המעטה"

צילום: בני בן סימון, עריכה: אביב אירגז

בית המשפט המחוזי בבאר שבע הורה היום (שלישי) לעצור עד תום ההליכים את ראש ארגון הפשיעה שלום דומרני ואת אנשיו לי בסה, אבי ווטורי ורועי בנקר. עם זאת, קבע השופט נאסר אבו טהה כי הראיות נגדם בחלק מהאישומים חלשות. במסגרת הפרשה הגישה פרקליטות מחוז בדרום, באמצעות עורכי הדין יריב צרי, צחי יונגר ואסף בר יוסף, חמישה כתבי האישום נגד 19 נאשמים, בגין עבירות הכוללות רצח, ניסיונות רצח, קשירת קשר ועבירות נשק.

על פי כתבי האישום, הרקע למרבית המקרים היה סכסוכים בין עבריינים על שליטה באשדוד. כך התגבשו בשנה האחרונה שיתופי פעולה בין קבוצות עבריינים שונות, שהובילו לאירועים האלימים המתוארים בכתבי האישום. כמו כן, במסגרת חקירת הפרשה ביחידה המרכזית (ימ"ר) של מרחב לכיש בליווי הפרקליטות, גויס עד מדינה שהביא לפענוח רצח מנשה מאור בנובמבר 2014 בפיצוץ מכונית באשדוד, ולסיכול עבירות חמורות אחרות.

עוד בוואלה! NEWS:
"זו התעללות": כך שכנע דומרני את בית המשפט לקצר לו את הבידוד
מטען ודירות מסתור: כך תכננו "חיילי" דומרני ושירזי לחסל אויב משותף
סנגורי דומרני מאיימים להתפטר: "המשטרה והפרקליטות לא מעבירות לנו חומרים"

שלום דומרני, בית משפט המחוזי באר שבע, 29 באוקטובר 2015. בני בן סימון, מערכת וואלה!
"עד המדינה הוא אדון העבירות". דומרני בבית המשפט/מערכת וואלה!, בני בן סימון

השופט אבו טהה ציין את החולשה של הראיות בניסיונות הרצח של יוסי קריחלי ואדם דפס, וכן בשידול לרצח של חלק מהגורמים הנמנים עם קבוצת "הגרוזינים", גיאורגי חננשווילי, ורמז שמלשווילי, אלירן חובב ואדם דפס. בעבירות של מתן אמצעים לביצוע פשע, קשירת קשר ועבירות בנשק נקבע כי קיימות ראיות לכאורה לגבי חלק מהנאשמים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

שלום דומרני, המיוצג על ידי עורכי הדין דוד יפתח, רויטל בן שבת-כץ, אביגדור פלדמן וימימה אברמוביץ', מואשם בשותפות לכמה ניסיונות רצח על ידי מימון, מתן אמצעים ומעורבות ממשית בניסיונות הרצח. כמו כן, כמה עבריינים נוספים, ובהם יוסי אדרי, רמי עזרן, אדי מכלוף ואנדרי וורו, הנושאים עונשי מאסר ארוכים, מואשמים גם כן בעבירות רצח, חבלה בכוונה מחמירה ועבירות נשק.

עו"ד משה יוחאי, המייצג עם ארבעה אחרים את יתר הנאשמים מלבד דומרני, אמר כי "כשהסנגורים טוענים בפני המשטרה כי מדובר בעד מדינה שקרן ולא מהימן שיש לו דם על הידיים, וכשהאינטרס האישי שלו בתיק גובר על האינטרס של הפרקליטות והמשטרה, היה עליהם לקחת את הדברים ברצינות ולחקור את עד המדינה, שהוא אדון העבירות".

עו"ד יוגב נרקיס, המייצג אף הוא את הנשאים, הוסיף כי נקבע מפורשות כי בעבירות החמורות כי אין ראיות. על כן, לדבריו, "יש לבחון את התיק בפרופורציה הנכונה". עו"ד בן שבת-כץ, המייצגת את דומרני, מסרה: "אנו מברכים על החלטת בית המשפט הנכבד. מדובר בתיק שהתבסס על עדויותיו של עד מדינה בעייתי בלשון המעטה והדבר ניכר בהחלטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully