וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנתב"ג נערכים ליותר ממיליון נוסעים בפסח; מה היעד הפופולרי?

17.4.2016 / 14:30

בנמל התעופה מתגברים את כוח האדם לקראת עומס הצפוי להיות גדול ב-15% מבשנה שעברה. מנהל בנתב"ג לאולפן וואלה! NEWS: "אנחנו אוהבים את החג". וגם: איך אפשר לקצר את זמן ההמתנה הארוך בשדה?

עריכה: אביב אירגז

יותר ממיליון ומאה אלף איש צפויים בנתב"ג במהלך השבוע של חג הפסח. על פי רשות שדות התעופה, מדובר בעלייה של 15% ביחס לשנה שעברה. כמחצית מנוסעים הללו יצאו את הארץ כדי להעביר את החג באתרי הנופש השונים.

יעד הטיסה המוביל הוא טורקיה, שתשמש עבור רוב הנוסעים תחנת מעבר למזרח הרחוק או לארצות הברית. היעד השני בפופולריות שלו הוא ארצות הברית, ואחריה גרמניה, יוון ואיטליה.

עוד בוואלה! NEWS:
גשר, טיילת - וחידון: כך נראה מפעל ההנצחה של "מורשת גנדי"
נתניהו בישיבת הממשלה ברמת הגולן: "תישאר לעד בידי ישראל"
"30 שניות שהרגישו כמו נצח": תיעוד מרעידת האדמה באקוודור

שביתה בנתב"ג של עובדי משרד הפנים בביקורת הדרכונים, אוגוסט 2015. יותם רונן
אפשר לקצר את זמן השהייה בתורים. נתב"ג/יותם רונן

מיקי אדלר, מנהל תורן בנתב"ג, סיפר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS על ההיערכות לעומס הצפוי. "העומס בימים האלה לא חדש. בכל שנה אנחנו נערכים לפסח ויודעים שיש תנועה ערה מאוד. הגדלנו את כוח האדם ושיפרנו תהליכי עבודה", סיפר אדלר. "אנחנו אוהבים את פסח, מבחינתנו זו תחילת שנת התיירות".

אדלר הדגיש כי על הנוסעים להקדים ולהגיע לנתב"ג שלוש שעות לפני הטיסה והמליץ להשתמש באפליקציית הרישום המוקדם מהבית וכך לקצר את זמן השהייה בתורים. "כמעט כל חברת תעופה מאפשרת לנוסע לבצע צ'ק אין מוקדם. מי שיעשה צ'ק אין מהבית יעמוד בתור המקוצר בנתב"ג. זה פחות זמן עבור הנוסע ועבור חברת התעופה", הוא הסביר. "אם מוותרים על המזוודה ומתקדמים לכיוון אולם הנוסעים, עוברים רק בדיקה ביטחונית ומקצרים ב-50 דקות את זמן הבדיקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully