וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנחקר שעות בחשד לעבירות מין: משה איבגי נשלח למעצר בית

29.3.2016 / 18:26

השחקן, שהפרשה בגין הטרדותיו לכאורה פורסמה לראשונה בוואלה! NEWS, חשוד במעשה מגונה והטרדה מינית. הוא נחקר בגין תלונה מרכזית אחת נגדו - זו של עובדת תיאטרון חיפה, ונשלח למעצר בית של חמישה ימים

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

השחקן משה איבגי נשלח היום (שלישי) למעצר בית של חמישה ימים לאחר שנחקר באזהרה במשך תשע שעות וחצי ביחידה לחקירות הונאה, להב 443, בחשד למעשה מגונה והטרדה מינית. השחקן, שהפרשה בגין הטרדותיו לכאורה נגד נשים שעבדו עמו התפרסמה לראשונה בוואלה! NEWS, נחקר בגין תלונה מרכזית אחת נגדו.

פרקליטו של איבגי, עו"ד ציון אמיר, אמר לאחר ההחלטה לשלוח אותו למעצר בית: "בנסיבות שנוצרו, מצאנו לנכון לאפשר ליחידה החוקרת לאפשר את החקירה כשהוא בבית".

עיקר חקירתו של השחקן עסקה ככל הנראה בתלונה של עובדת תיאטרון חיפה, שלפיה איבגי ביצע בה עבירה של מעשה מגונה בעת שעבד כשחקן ראשי באחת מההצגות במקום. בעקבות תלונתה בפני הנהלת התיאטרון, התקיים בירור פנימי שבסיומו התנצל איבגי בפני העובדת.

בתחילת חודש פברואר הגישה האישה מכתב התראה לפני תביעה נגד התיאטרון, בטענה כי הוא לא טיפל כראוי בתלונה שהגישה אז, ולאחר מכן אף הגישה למשטרה תלונה רשמית נגד איבגי בגין מעשה מגונה. כעת נראה כי התקרית עוברת למישור הפלילי שכן המקרה יתברר הפעם במשרדי להב 433.

עוד בוואלה! NEWS:
המפכ"ל בכנסת: תלונות אנונימיות מופיעות בדרך כלל לפני קידום
"המערכת צבועה": הפגנות תמיכה בחייל היורה על רקע הארכת מעצרו

משה איבגי מופיע בתל אביב, פברואר 2016. ניב אהרונסון
ייחקר ביאח"ה בגין התלונה המרכזית נגדו. איבגי בהצגתו האחרונה/ניב אהרונסון

עד כה פורסמו בתקשורת לפחות 15 עדויות של נשים שטענו כי משה איבגי הטריד אותן מינית, 10 מתוכן פורסמו בוואלה! NEWS. בשלושה מהמקרים טענו נשים שונות כי לאחר שדחו את השחקן הן פוטרו מעבודתן. שתיים מהן עברו בדיקת פוליגרף על ידי וואלה! NEWS ונמצאו 100 אחוז דוברות אמת.

בעקבות התפוצצות הפרשה הודיע איבגי בחודש שעבר כי הוא לוקח פסק זמן מעולם המשחק. "לנוכח גל הפרסומים המטלטלים את חיי וגורמים למשפחתי כאב רב החלטתי לקחת פסק זמן. אני שב ואומר כי, לא פגעתי באף אדם גבר או אישה. ככל שאדרש להתייחס לדברים אעשה זאת במקומות המוסמכים לכך ובאופן מלא", מסר איבגי בהודעה לתקשורת.

(עדכון ראשון: 10:53)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully