וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה איבגי ייחקר היום באזהרה בגין מעשה מגונה והטרדה מינית

השחקן, שהפרשה בגין הטרדותיו לכאורה נגד נשים שעבדו עמו התפרסמה לראשונה בוואלה! NEWS, ייחקר היום ביחידה לחקירות הונאה, להב 443, בגין מעשה מגונה והטרדה מינית. איבגי יתושאל בגין תלונה מרכזית שהוגשה על ידי עובדת בתיאטרון חיפה

עריכה: ניר חן

השחקן משה איבגי ייחקר היום (שלישי) באזהרה ביחידה לחקירות הונאה, להב 443, בגין מעשה מגונה והטרדה מינית. השחקן, שהפרשה בגין הטרדותיו לכאורה נגד נשים שעבדו עמו התפרסמה לראשונה בוואלה! NEWS, ייחקר בגין תלונה מרכזית אחת נגדו.

עיקר חקירתו של איבגי תעסוק ככל הנראה בתלונה של עובדת תיאטרון חיפה לפיה איבגי ביצע בה עבירה של מעשה מגונה בעת שעבד כשחקן ראשי באחת מההצגות במקום. בעקבות תלונתה בפני הנהלת התיאטרון, התקיים בירור פנימי שבסיומו התנצל איבגי בפני העובדת. בתחילת חודש פברואר הגישה האישה מכתב התראה לפני תביעה נגד התיאטרון, בטענה כי הוא לא טיפל כראוי בתלונה שהגישה אז, ולאחר מכן אף הגישה למשטרה תלונה רשמית נגד איבגי בגין מעשה מגונה. כעת נראה כי התקרית עוברת למישור הפלילי שכן המקרה יתברר הפעם במשרדי להב 433.

עד כה פורסמו בתקשורת לפחות 15 עדויות של נשים שטענו כי משה איבגי הטריד אותן מינית, 10 מתוכן פורסמו בוואלה! NEWS. בשלושה מהמקרים טענו נשים שונות כי לאחר שדחו את השחקן הן פוטרו מעבודתן. שתיים מהן עברו בדיקת פוליגרף על ידי וואלה! NEWS ונמצאו 100 אחוז דוברות אמת.

עוד באותו נושא:
רונית אלקבץ נשאלה על איבגי ונטשה ראיון בערוץ 2
הנשים שהתלוננו נגד איבגי מגיבות להודעתו: "הוא אומר כי לא פגע באף אישה? אז הוא גם מטריד וגם שקרן"
השחקן משה איבגי: "החלטתי לקחת פסק זמן"

משה איבגי מופיע בתל אביב, פברואר 2016. ניב אהרונסון
לקח פסק זמן מעולם המשחק בעקבות הפרשה. איבגי/ניב אהרונסון

בעקבות התפוצצות הפרשה הודיע איבגי בחודש שעבר כי הוא לוקח פסק זמן מעולם המשחק. "לנוכח גל הפרסומים המטלטלים את חיי וגורמים למשפחתי כאב רב החלטתי לקחת פסק זמן. אני שב ואומר כי, לא פגעתי באף אדם גבר או אישה. ככל שאדרש להתייחס לדברים אעשה זאת במקומות המוסמכים לכך ובאופן מלא", מסר איבגי בהודעה לתקשורת.

זמן קצר לאחר התפוצצות הפרשה והטענה על הטרדה בין כותלי תיאטרון חיפה הפגינו עשרות בני אדם מול התיאטרון. ההפגנה התקיימה תחת הכותרת "חיפה נותנת גב למתלוננות. דורשות מהתיאטרון לקחת אחריות כמעסיק של מתלוננת". על השלטים נכתב בין השאר "מורידות את המסך על הטרדות מיניות", "די לטיוח, קחו אחריות תשנו נהלים", "הרחיקו את המטרידים לא את המתלוננות", "את ההצגה הזאת היה צריך להפסיק לפני שנתיים", "לא נותנות במה למטרידים" ו"כולכם ידעתם איפה הייתם?". במהלך ההפגנה, יצא החוצה במאי התיאטרון רוני ניניו, שביים את איבגי בכמה הצגות, התעמת עם המפגינות, צעק עליהן, ניסה להרחיק אותן מהרחבה וזרק לאחת מהן שלט על הרצפה.

(עדכון ראשון: 20:14)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully