וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר ארבעה ימי מצוד: נעצר החשוד השני באונס נערה במועדון ברחובות

11.2.2016 / 8:29

החשוד, בן 24 מלוד, נעצר יומיים לאחר שנתפס חברו המאבטח, שעל פי החשד ניצל את חולשתה של בת 16 שביקשה ממנו להזמין לה מונית, לקח אותה למכונית ושם לכאורה אנסו אותה השניים. מעצרו הוארך בארבעה ימים

צילון: אבי כהן עריכה: ניר חן

המשטרה עצרה אמש (רביעי) את החשוד השני בביצוע אונס בסוף השבוע ברחובות, יממה לאחר שנעצר החשוד הראשון - מאבטח במועדון "האוניברסיטה" בעיר. לפי החשד, הצעיר שנעצר אתמול, בן 24 מלוד, אנס יחד עם חברו, אליגר אמינוב, נערה בת 16 שביקשה מהאחרון שיזמין לה מונית כי חשה ברע לאחר ששתתה אלכוהול במועדון. מעצרו של החשוד שנתפס אמש הוארך הבוקר בארבעה ימים בבית משפט השלום בראשון לציון. אתמול, הוארך מעצרו של אמינוב בארבעה ימים.

על פי החשד, בסוף השבוע בילתה הנערה יחד עם חברתה במועדון. בסיום הבילוי, שכלל שתיית אלכוהול, הרגישה הנערה לא טוב וביקשה מהמאבטח שיזמין להן מונית. בתגובה, הוא הציע לשתיים להיכנס למכוניתו, שם המתין להן גבר נוסף. השניים, כך לפי החשד, תקפו את הנערה שחשה ברע ביחד תוך שהם מנצלים את חוסר האונים שלה.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
המדינה ערערה על העונש הקל של האנס יניב נחמן: "נדרש מאסר בפועל"
ראש העיר אשקלון החשוד באונס שוחרר למעצר בית: "רוצה לאשתי וילדיי"
מסתמן: לא יוגשו כתבי אישום בגין אונס בפרשת אלנבי 40

מועדון האוניברסיטה, רחובות. פברואר 2016. ראובן קסטרו
מועדון "האוניברסיטה"/ראובן קסטרו

חברתה של הקורבן התקשרה לדווח על האירוע למשטרה, ומאז חיפשו חוקרי מרחב השפלה בפיקודו של תת-ניצב יהודה בן עטר אחר השניים. חרף חומרת המעשה, המשטרה נמנעת מלסגור את המקום כפי שנהוג, והסתפקה באזהרה של מנהל המועדון בלבד לאחר שימוע שנערך ביום שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully