וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכר בבני ברק תועד שובר ביצים על ראשו של חרדי - ופוטר

10.2.2016 / 23:55

עובד בחנות טוסטים בעיר הבטיח לגבר חרדי 800 שקלים אם ישבור שלוש ביצים על ראשו. האחרון הסכים, אך העובד שבר על ראשו שתי ביצים בלבד - וסירב לשבור את השלישית כדי לחמוק מתשלום. התיעוד הופץ ברשת וספג ביקורות, והעובד פוטר והתנצל

גבר חרדי מבני ברק, לא שיער כי התערבות שערך עם מוכר בחנות טוסטים בעיר, תהפוך לסערה ברשתות החברתיות שתוביל לפיטוריו של המוכר. בסרטון שהופץ היום (רביעי) ברשתות החברתיות נראה האיש עומד ליד בחור שעובד בחנות הממוקמת בפאתי בני ברק, כשהוא מציע לו סכום של 800 שקלים אם יסכים ש"יפוצץ לו על הראש שלוש ביצים".

בתיעוד נראה העובד שובר על ראשו שתי ביצים, אך מסרב לפוצץ את הביצה השלישית במטרה להתחמק מתשלום הכסף, "בחודש הבא אשים לך אותה". קטע הווידאו עורר סערה וגרר תגובות זועמות מצד גולשים בפייסבוק ובטוויטר: "גועל נפש", כתב אחד הגולשים. גולש אחר הוסיף: "אפילו יום כיפור לא מכפר על עבירה כזו".

עובד בחנות בבני ברק התעלל בצעיר חרדי - ופוטר בעקבות הסערה ברשת. אתר רשמי
הטחת הביצים/אתר רשמי

בעקבות הסערה, הפיץ בעל העסק סרטון ובו הוא מתנצל על התקרית שאירעה בחנות שבבעלותו, ואף הודיע כי יפטר את העובד. "אני ממש מזועזע מהמקרה. הוא טופל בחומרה קשה מאד", אמר. "העובד לא יישאר בחנות. אני מתנצל מאותו בחור שנפגע מזה. מבקש סליחה ממנו".

העובד עצמו פרסם סרטון שבוא הוא מתנצל על התקרית, ואמר: "אני רוצה לבקש סליחה על התקרית שאירעה לפני שבועיים. לבקש סליחה מהבעלים. כולי כאוב בנוגע לנושא הזה ולא התכוונתי שזה יגיע לכזה מצב ואני מתנצל מעומק לבי".

עו"ד בן ציון אדורם, המייצג את הגבר החרדי, אמר לוואלה! NEWS: "מתוך צפייה בסרטון רואים שהאירוע היה מתוכנן מראש. ברור מתוך הדברים שאמר הפוגע בסיום המעשה שבשום שלב לא הייתה לו כוונה לשלם את הכסף שהבטיח. זאת ועוד, בסיום האירוע כשהבחור החרדי הבין שאין כוונה לשלם לו את הכסף ביקש שלכל הפחות לא ישפילו אותו או יפרסמו את הסרטון באינטרנט. למרות זאת, הסרטון פורסם, הפך במהירות לויראלי ו'זכה' לעשרות אלפי צפיות. מכיוון שכך ברור שמדובר בהשפלה מתוכננת, אין ספק שהסרטון המדובר התכוון בכוונה תחילה לשים את הבחור החרדי ללעג וקלס. הפיצוי הסטטוטורי על פי חוק איסור לשון הרע הינו בסך מאה אלף שקל ובהתאם תוגש בתחילת השבוע הבא תביעה לפיצוי לבית משפט השלום בתל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully