וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופק יחגוג היום בר מצווה בירושלים: "מקווה שהשלג יאחר"

25.1.2016 / 0:18

על ההתרגשות לקראת החגיגה המיוחדת של הבן הבכור למשפחת שושני, העיב חשש כבד בשל תחזית מזג האוויר. "אני מתכונן כבר חודש וחצי, קורא את הפסוקים כל עשר דקות. הרגשתי שהשלג יכול להרוס", סיפר חתן בר המצווה. ואם השלג יערם - להורים יש תכנית חירום

צילום: רוני כנפו

אופק שושני, תושב ירושלים, יחגוג היום (שני) את יום הולדתו ה-13. לקראת חגיגות בר המצווה, שושני הנרגש הוא אחד מהירושלמים הבודדים שהלך הלילה לישון בתקווה גדולה שלא ירד שלג. "אני מתכונן לאירוע כבר חודש וחצי", סיפר אופק לוואלה! NEWS, "אני קורא את הפסוקים כל עשר דקות, הכול מסודר, הבגדים והכל".

"אתמול או שלשום ראיתי בחדשות שיכול להיות שלג", הוסיף. ואכן, מפלס הלחץ בבית משפחת שושני בעקבות תחזיות מזג האוויר, גבוה בימים האחרונים. התחזית האחרונה מאתמול אחר הצהריים, שצופה סיכוי נמוך לשלג, שיפרה מעט את התחושות. אופק, תלמיד בית הספר המסורתי בעיר, הוא הבן הבכור במשפחה, ובהתאם ההתרגשות בשיאה.

עוד בוואלה! NEWS:
שלג יורד בצפת, בבית ג'אן ובהרי הגליל: החלטה על לימודים - בבוקר
שלג בצפון רמת הגולן; בירושלים מכינים את המפלסות ו-400 טון מלח
הנזק שאחרי הסערה: בחוף המזרחי מנסים להתאושש מהסופה ההיסטורית

אופק שושני, חוגג את בר המצווה בירושלים במידה ולא ירד שלג. באדיבות המשפחה
"השנה אני דווקא אוהב את השלג יותר כי לא כל אחד יוצא לו אירוע ככה מיוחד". שושני/באדיבות המשפחה

האב, רונן, סיפר אתמול: "ההכנות בעיצומן. כבר התחלנו היום לערוך את בית הכנסת ואת כל העיצוב, ואנחנו מתפללים שיהיה בסדר מחר". רעייתו ליזה סיפרה על ההכנות החגיגיות: "הזמנו פייטן שאין עליו, יגיעו הדודים והמשפחה וכולם שולחים הודעות שהם מגיעים במידה והדרכים יהיו פתוחות. תהיה ארוחה, עניינים, ויהיה שמח. כל החברים והמשפחה וכל מי שירצה להגיע, אני בטוחה שהשלג לא ימנע ממנו. היא הוסיפה: "13 שנים אני מחכה לזה. שלג זה טוב, משאיר אותך יום-יומיים בבית, אבל בואו לא נשכח שהוא עושה גם נזקים".

לדברי אופק, "הרגשתי שזה יכול להרוס, אבל החברים והמשפחה אמרו שבכל מקרה הם יבואו, אז הכול יהיה טוב. אני בודק כל הזמן את התחזית לעתים קרובות, אני קצת חושש שהשלג יקלקל, אבל החברים שלי יבואו בכל מקרה". משפחת שושני מתגוררת בשכונת גילה, אחת מהשכונות הגבוהות בבירה, ואליה השלג מגיע לרוב ראשון. "פה בגילה זה הכי חזק", יודע אופק, שסיפר: "אני מאוד אוהב את השלג. השנה אני דווקא אוהב אותו יותר כי לא כל אחד יוצא לו אירוע ככה מיוחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מזג אוויר סוער בירושלים. ינואר 2016. הלל מאיר, תצפית TPS
"אנחנו מתרגשים ואני רואה שבורא עולם הקשיב לתפילות". מזג אוויר סוער בבירה/תצפית TPS, הלל מאיר

לחגיגה, שתתקיים בבית הכנסת משכן ניסים איובי בשכונה, מוזמנים כמאה בני משפחה וחברים. "אנחנו מתרגשים ואני רואה שבורא עולם הקשיב לתפילות והשלג יאחר לבוא בעזרת השם", הוסיפה האם ליזה. "גם אם לא, אנחנו נדאג שאנשים יבואו עם רכבי שטח ויעזרו לנו להביא את האורחים". למרות תכנית המגירה לשעת חירום, היא מקווה שהתחזית העדכנית אכן תתממש: "אני מקווה שלא נהיה במצב הזה, זה ילד בכור ראשון וגם הוא מתרגש מאוד. אני מעדיפה שהשלג יגיע בשעה 13:00 או 14:00 בצהריים. זה מתאים לנו".

(עדכון ראשון: 23:57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully