וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה נתניהו צפויה להיחקר השבוע בפרשת המעונות

28.12.2015 / 9:45

רעיית ראש הממשלה צפויה להיחקר בכמה תיקים, שעיקרם הוצאות פרטיות שנרשמו תחת מעון ראש הממשלה, ובהן התשלומים לחשמלאי אבי פחימה – בן למשפחה של חברי מרכז ליכוד. זאת, לאחר שפרקליטה עו"ד יעקב וינרוט ניסה למנוע זאת בפגישה עם היועץ המשפטי לממשלה

צילום: רוני כנפו, עריכה: מתן חדד

(שרה נתניהו מעידה בבית המשפט בפרשת המעונות, אוקטובר השנה)

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו צפויה להיחקר השבוע בפרשת מעונות ראש הממשלה. החלטה סופית בעניין התקבלה בשבוע שעבר על ידי היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, לאחר ניסיונות מצד סנגורה של נתניהו, יעקב וינרוט, למנוע חקירה תחת אזהרה. מועד החקירה סופי טרם סוכם.

נתניהו צפויה להיחקר בחשד לכמה פרשות הקשורות למעונות, שחלקן נחשפו על ידי מבקר המדינה. במרכז הפרשות: הוצאות פרטיות שנרשמו כהוצאות של המעון עצמו, ובהן התשלומים לחשמלאי אבי פחימה – בן למשפחה של חברי מרכז ליכוד שנקרא לבית נתניהו לעבודות דחופות בסופי שבוע, לרבות ביום כיפור, במהלך שנת 2009. כמו כן, נתניהו צפויה להיחקר בעניין תשלומים שהוצאו עבור מטפלות זרות שסייעו לאביה בעת שהיה חולה וכן בענייני הוצאות כספיות נוספות.

לקריאה נוספת:
משרד המשפטים מכחיש: היועמ"ש לא יערוך שימוע בכתב לשרה נתניהו
שרה נתניהו בבית הדין: "הטענות נגדי מתואמות ומתועבות"
עובדת לשעבר במעון ראש הממשלה: "שרה נתניהו נתנה לי בומבה ביד"

שרה נתניהו מעידה בפרשת מעונות ראש הממשלה, בית הדין האזורי לעבודה ירושלים. אוקטובר 2015. יהושע בריינר
תיחקר השבוע בפרשת המעונות. נתניהו בבית המשפט, לפני חודשיים/יהושע בריינר

החשוד המרכזי בפרשת מעונות ראש הממשלה הוא סמנכ"ל המשרד, עזרא סיידוף. הוא נחקר במשרדי להב 433 ושוחרר בתנאים מגבילים, הכוללים הרחקה מהמעון מחשש לשיבוש הליכי חקירה. סיידוף עצמו אמר בחקירותיו כי כל צעדיו מתואמים על רעיית ראש הממשלה, אולם הדגיש כי אין במעשים אלו משום עבירה פלילית. עובדים נוספים במעון, שעבדו לצדו של סיידוף ונתניהו, נחקרו גם הם. בפרשה העיד גם אב הבית מני נפתלי, שמסר עדות על אודות ההתנהלות הכספית במעון.

בשבוע שעבר דווח כי וינרוט ניסה למנוע את חקירתה תחת אזהרה בשיחה פרטית עם וינשטיין. לאחר שיחה קצרה, ביקש היועץ המשפטי מפרקליטה של רעיית הממשלה כי יעביר את בקשתו להיפגש עמו בעניין נתניהו בכתב, אולם בפועל לא התקיימה פגישה שעסקה כולה בנושא פרשת המעונות.

ממשפחת נתניהו נמסר בתגובה: "הטענות כלפי רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו הן עורבא פרח, לא היו ולא נבראו, ודבר זה יוכח באופן ברור וחד משמעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully