וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תם עידן בכדורגל הישראלי: החלה הריסת אצטדיון קרית אליעזר

24.11.2015 / 7:00

כשנה וחצי לאחר שכבו האורות, ו-60 שנה בדיוק לאחר הקמתו, הדחפורים הגיעו למתחם והוציאו לדרך את הריסתו של האצטדיון שידע ימים יפים ולא מעט אליפויות. הסוף של "סבא אליעזר"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מרום שפיצר

כשנה וחצי אחרי המשחק האחרון שנערך באצטדיון קרית אליעזר, הבוקר תם עידן האצטדיון הנוסטלגי. הדחפורים החלו בשעה 9:00 להרוס את האיצטדיון הנוסטלגי, שידע ימים יפים ולא מעט תארים מאז הקמתו הרשמית בשנת 1955. האיצטדיון, שזכה בחודשים האחרונים מאז סגירתו לכינוי "סבא אליעזר", ייהרס בהדרגה החל מהשעות הקרובות ובהדרגה, במשך מספר שבועות על ידי החברה העירונית "יפה נוף" שאחראית על נושא ההריסה.

הריסות אצטדיון קרית אליעזר. אדריאן הרבשטיין
הריסות אצטדיון קרית אליעזר/אדריאן הרבשטיין

המשחק הראשון שנערך באצטדיון היה הדרבי בין מכבי חיפה להפועל חיפה ב-24 בספטמבר 1955, בו ניצחה מכבי 4:1 לעיני כ-6,000 צופים. עד אז שיחקו שתי הקבוצות באצטדיון קריית חיים. אחד המשחקים הזכורים בו עבור אוהדי מכבי חיפה היה התוצאה הגבוהה ביותר שהושגה בו ב-1988, עת הביסה חיפה את מכבי תל אביב 10:0. קריית אליעזר היה בנוי תחילה רק מיציע אחד אך מאוחר יותר נוספו לו יציעים ב' וג' שהפך ליציע מיתולוגי, ובסך הכל הוא מנה כ-14 אלף מושבים. מכבי זכתה רק באליפות אחת מחוץ לאצטדיון הזה, בקריית חיים. את השער האחרון בו הבקיע ערן זהבי, ביום בו כבו אורות האצטדיון ב-14 במאי 2014, במשחק מול מכבי תל אביב.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
הריסות אצטדיון קרית אליעזר. אדריאן הרבשטיין
הריסות אצטדיון קרית אליעזר/אדריאן הרבשטיין

כזכור, לאחרונה פרסמנו כי מזכרות רבות מהאצטדיון, כולל תיקים רפואיים של שחקנים, תמונות, גביעים ומזכרות נמצאו בין ההריסות. במכבי חיפה טענו כי אלמוניים פרצו למתחם ובזזו את מזכרות מאחד החדרים שעוד נותרו בו. בעוד מספר שעות, אוהדי מכבי חיפה יוכלו בעיקר לדמיין את מראה האיצטדיון האגדי, שאירח גם משחקים רבים באירופה וידע ימים יפים בעיקר בעשור הקודם, בו זכתה מכבי חיפה בשש אליפויות והעפילה פעמיים לשלב הבתים של ליגת האלופות.

אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully