וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס שר אייל גולן: "אנו חייליו של אלוהים, נשלחנו לחסל ציונים"

בסרטון שפרסם הארגון ברשת שונו מילות שירו המפורסם של גולן, "מי שמאמין לא מפחד", באיומים המופנים כלפי אזרחי ישראל. "והעיקר והעיקר, לעקור את הציונים מארצם", שר הזמר הפלסטיני על רקע תמונות של לוחמי הארגון. צפו בסרטון

עריכה: יאיר דניאל

ארגון חמאס בחר בדרך מקורית במיוחד כדי לאיים על ישראל – שיר של אייל גולן. בסרטון חדש שפורסם ברשת נותן הארגון מילים חדשות, בעברית, לשיר "מי שמאמין לא מפחד" של הזמר הפופולרי. זאת, על רקע תמונות מאימונים שעורך הארגון, פעולות שערך במהלך "צוק איתן", המהומות האחרונות בהר הבית וקטעים מבוימים המציגים את לוחמי הארגון מביסים את חיילי צה"ל.

"והעיקר והעיקר, לעקור את הציונים בכל אתר, והעיקר והעיקר לעקור אותם לאלתר", נפתח השיר על רקע תמונות של כלי נשק שונים. "בכל מקום, כל הזמן יש לאויבנו מגדול ועוד קטן, ימים שחורים ועוד יותר, עד שגם החזק בהם יישבר", שר הזמר.

במקום הפזמון המוכר, הנפתח במילים "מי שמאמין לא מפחד", הוחלפו המילים באיומים לעבר ישראל: "אנו חייליו של אלוהים, נשלחנו לחסל את הציונים, השפה שבה אליהם נדבר היא אש חרבות וטילים". בנוסף, לקראת סוף השיר, הוחלפו המילים "מצווה גדולה להיות בשמחה, להיות בשמחה תמיד" בקריאה: "מצווה גדולה לטהר את האדמה מהציונים".

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי המהומות, לילה מתוח ביפו; בקבוקי תבערה על כביש 6
היורה הגיע: גשם ראשון של סתיו ירד הלילה ברחבי הארץ
"מושלם לדאעש": מבריחים ניסו למכור חומר גרעיני לקיצונים במזה"ת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully