וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדת לשעבר במעון ראש הממשלה: "שרה נתניהו נתנה לי בומבה ביד"

יהושע בריינר

20.9.2015 / 19:39

אתי חיים העידה בתביעה של איש התחזוקה לשעבר גיא אליהו, וסיפרה על היחס הבעייתי, לכאורה, של אשת ראש הממשלה. "היא זרקה את הכלים על הרצפה ואמרה: 'יש לכם 5 דקות לערוך לי מחדש'"

צילום: קובי אליהו, עריכה: ניר חן

(ריאיון עם עורכת הדין במשפטו של אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, מני נפתלי)

"יכולתי לעבוד שם גם 17 שעות ביממה" - כך העידה היום (ראשון) אתי חיים, עובדת לשעבר במעון ראש הממשלה, במסגרת תביעה שהגיש איש התחזוקה לשעבר גיא אליהו. אליהו תובע יותר מחצי מיליון שקלים ממשרד ראש הממשלה בגין מה שמוגדר על ידו כ"העסקה פוגענית" והתעמרות לכאורה מצד אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, וכן טוען כי פיטוריו נעשו שלא כדין.

דבריה של חיים נשמעו היום בבית הדין האזורי לעבודה במסגרת שלב ההוכחות במשפט, שבו גוללה את התנהלות רעיית ראש הממשלה בעת עבודתו של אליהו במקום. התביעה של אליהו הוגשה באפריל 2014, והיא מתנהלת במקביל למשפטו של אב הבית, מני נפתלי, נגד מעון ראש הממשלה.

"יש לי הרבה כבוד לראש הממשלה ואני לא מוכנה להגיד דברים שחוויתי שם", אמרה, אך עם זאת תיארה אירוע חמור, שבו הוכתה, לדבריה, על ידי נתניהו. "יצאתי מהסלון עם כוסות יין וכשפתחתי את הדלת היא נתנה לי 'בומבה' ביד. שאלתי אותה: 'את הרבצת לי עכשיו?' והיא אמרה לי ללכת לשטוף את הידיים. אמרתי לעזרא סיידוף (סמנכ"ל במשרד ראש הממשלה, י"ב) שאני לא מוכנה לעבוד שם יותר. מה שמצחיק הוא שאחר כך התבקשתי לכתוב לה מכתב התנצלות למרות שקיבלתי מכה ביד ועשיתי את זה כי רציתי להמשיך לעבוד".

לקריאה נוספת:
בעל חוב: "התביעה נגד שרה נתניהו - לצורך כיסוי חובות הימורים"
שרה נתניהו העידה: "נפתלי איים - משרה לכל חייו או שיביך את בעלי"
מני נפתלי: "שרה שתתה כמויות מטורפות, 3 בקבוקי שמפניה ביום"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה ביקרו בספרייה הלאומית בלונדון, שם הוצגו בפניהם הצהרת בלפור המקורית וכן אחד מספריו של אביו של ראש הממשלה. ספטמבר 2015. אבי אוחיון, לשכת העיתונות הממשלתית
"יש לי הרבה כבוד לראש הממשלה". הזוג נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון

עוד סיפרה חיים כי כאשר התמוטטה במהלך ביקור של בכירים בבית ראש הממשלה, סירבה נתניהו לאפשר כניסת אמבולנס למעון ודרשה כי בנה של חיים יגיעה ויפנה אותה מהמקום.

חיים סיפרה על אירוע שמופיע בכתב התביעה של אליהו, ממנו עולה כי נתניהו זעמה על כך שחלקים מהסכך המגונן על השולחן בחצר המעון נפלו על האוכל. "גיא אמר לנתניהו שהוא סגר את הסכך בגלל שראש הממשלה ביקש", סיפרה. "היא אמרה לו לפנות את השולחן ואז היא צרחה והשתוללה ומשכה את המפה. עמדנו שם מבועתים. היא זרקה את כל הכלים עם הסלטים על הרצפה ואמרה: 'יש לכם חמש דקות לערוך לי מחדש'".

במהלך עדותה המעיטה חיים במילים על היחס של ראש הממשלה בנימין נתניהו עצמו כלפיה, ותמכה בטענותיו של אליהו, שהושמעו גם על ידי מני נפתלי, לפיהן נתניהו צרכה כמויות גדולות של אלכוהול. על פי דרישת עו"ד נעמי לנדאו, המייצגת את אליהו, בדיון הבא צפויים להעיד סיידוף וכן נתניהו עצמה.

גיא אליהו לשעבר עובד בית ראש הממשלה עם מני נפתלי בבית הדין הארצי לעבודה, ירושלים. מרץ 2015. נועם מושקוביץ
"היא אמרה לו לפנות את השולחן ואז היא צרחה והשתוללה ומשכה את המפה". אליהו/נועם מושקוביץ

עורך הדין יוסי כהן, ידיד משפחת נתניהו, מסר בתגובה: "מני נפתלי, שידוע כי הוא מנהל מסע השמצות וכזבים מניפולטיבי במטרה להשחיר את פניהם של ראש הממשלה ורעייתו, חבר הפעם לגיא אליהו, שעליו פורסם לאחרונה כי הוא מהמר כפייתי החייב כספים רבים לנושיו. שניהם ביחד הגישו תביעות דומות נגד המדינה, על מנת להוציא ממנה כספים שלא כדין. שניהם חשבו, שאם יטענו בתביעותיהם טענות שקריות ומכפישות כלפי רעיית ראש הממשלה, המדינה תיכנע לסחטנותם".

"על פי עדויות גיא אליהו לווה סכומי כסף גדולים מחבריו, תוך הבטחה שהוא עתיד לקבל סכום כסף גדול מהתביעה. כמו כן, במהלך המשפט הוכח כי מני נפתלי פנה לעשרות עובדים לשעבר של משרד ראש הממשלה ומעון ראש הממשלה, בנסיון לשדלם להעיד לטובתו, אך כולם פרט לשניים סירבו - והדברים מדברים בעד עצמם. אנו מקווים כי הצדק ייצא לאור ובית המשפט יאמר את דברו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully