וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שליסל החביא בקבוקי תבערה בישיבה כדי להשליך על ערבים"

משה שטיינמץ

1.8.2015 / 11:30

תלמידי "ברכת משה" מספרים כי כבר שנים ארוכות מסתובבות שמועות על הדוקר ממצעד הגאווה: "הוא היה אברך לא שפוי, מוזר ודפוק". לטענתם, כשראש הישיבה ביקש ממנו להכחיש ולהישבע בתורה – הוא הודה במעשיו

צילום: מאצ'י הוף, לע"מ; עריכה: טל רזניק

לאחר שהתברר כי ישי שליסל הוא החרדי אשר דקר שישה משתתפים במצעד הגאווה בחמישי האחרון, עשור לאחר שעשה את אותו מעשה בדיוק, החלו לצוץ סיפורים מעברו המתארים אותו כאדם תימהוני בעל דעות קיצוניות. כעת מוסיפים חבריו לישיבה של שליסל, שבה למד עד לשנת 2000, עוד הוכחה לכך ש"הכתובת הייתה על הקיר". בריאיון לוואלה! NEWS סיפרו תלמידי ישיבת "ברכת משה", ששכנה בזמנו בגבעת שמואל שבירושלים, על שמועה שמסתובבת בין כותלי הישיבה כבר שנים ארוכות, ולפיה שליסל הכין בזמנו בקבוקי תבערה כדי להשליכם לעבר ערבים.

על פי הסיפור העובר מפה לאוזן בין תלמידי הישיבה, שליסל הכין את שני הבקבוקים והסתיר אותם באחד המקררים בישיבה. "הייתה שמועה שהוא הכין בקבוקי תבערה וראש הישיבה עלה על זה", סיפר יוסי, שהתחיל ללמוד בישיבה תקופה קצרה לפני ששליסל עזב אותה. לדבריו, ראש הישיבה זימן אליו את שליסל לבירור, אך האחרון לא הודה. "הסיפור היה שהוא הכחיש, אך כאשר ראש הישיבה הוציא ספר תורה ושאל אותו אם הוא מוכן להישבע, הוא הודה".

"זאת השמועה", הבהיר יוסי. "מה היה בדיוק, איפה זה היה, אם הוא החביא או לא אני לא יודע. אני הייתי חודש בישיבה כשהוא כבר היה אברך ולא היה לי איתו סיג ושיח".

עוד כתבות בנושא:
מאות בעצרת בזירת הדקירה בירושלים: "לעצור את הטרור היהודי"
"יש פה פיגוע דקירה": האזינו לשיחה למד"א מהזירה במצעד הגאווה
בכיר במשטרה: "אין כוונה כרגע להדיח את מפקד מחוז ירושלים"

הארכת מעצר לישי שליסל, בית משפט השלום ירושלים, 31 ביולי 2051. נועם מושקוביץ
"תמיד היה מוזר". שליסל בהארכת מעצרו, היום/נועם מושקוביץ

עוד ציין יוסי כי שליסל "לא היה אברך שפוי. תמיד הוא היה מוזר כזה. מתברר שהוא באמת מוזר ודפוק. הבן אדם ישב עשר שנים, עכשיו השתחרר. מה אתה מסבך את עצמך עוד פעם? גם אם אתה שונא אותם. חולה, חולה".

תלמיד אחר, אליהו, שלמד בישיבה בשנים שבהן למד בה שליסל, סיפר כי שמע גם הוא על הסיפור, אך הדגיש כי לא ידוע לו האם הדבר התרחש במציאות. אליהו סיפר כי שליסל היה "טיפוס רגיל, אבל בן אדם שמשעמם לו, הוא לא יכול היה להיות בבית". ראש הישיבה, הרב אברהם מנדלסון סירב להתייחס לשליסל, אך אמר: "אין לי שום קשר איתו כבר שנים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ישי שליסל הדוקר במצעד הגאווה, יולי 2015. רויטרס
שליסל בעת מעצרו לאחר שדקר שישה משתתפים במצעד הגאווה, חמישי האחרון/רויטרס

שליסל בן ה-39 יצא שלשום בצהריים מבית הוריו שבמושב יד בנימין בדרום לכיוון עיר הבירה. הוא הגיע לסניף שופרסל, התחבא ממאות השוטרים שנפרסו באזור לאבטחת האירוע, השתלב בתוך ההמון שצעד סמוך אליו, ואז שלף סכין מכיסו ודקר שישה מהמשתתפים.

שליסל נעצר ישר אחרי האירוע. אתמול הוא הובא להארכת מעצרו בבית משפט השלום שבירושלים, וזה קבע כי מעצרו יוארך ב-12 ימים. בדיון אמר שליסל כי הוא אינו מכיר בסמכות בית המשפט: "בית המשפט הוא בלתי חוקי וחלק ממנגנון הרשע. הוא לא פועל לפי חוקי התורה. אני לא מכיר במוסדות השלטון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully