וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד: "האזנות הסתר" לאייל גולן - מפוברקות

26.7.2015 / 10:15

הותר לפרסום כי המשטרה עצרה איש מחשבים בחשד כי זייף מידע ולפיו הותקנו בביתו של הזמר מערכות האזנה. החשוד הודה בחקירתו כי בדה את הנתונים מאחר שרצה להרשים את הזמר. הוא ישוחרר היום בתנאים מגבילים

צילום: יותם רונן, עריכה: גדי וינסטוק

המשטרה עצרה איש מחשבים שהועסק על ידי אייל גולן בחשד כי זייף מידע ולפיו הותקנו בביתו של הזמר מערכות האזנה - כך הותר היום (ראשון) לפרסום. החשוד, בן 27, הודה בחקירתו כי בדה את הממצאים וטען כי עשה זאת מאחר שרצה להרשים את גולן. הוא נעצר ביום רביעי האחרון וישוחרר היום בתנאים מגבילים. במשטרה בודקים אם פעל לבד או שגורמים אחרים בסביבתו של גולן היו מודעים למעשה. תיק החקירה הועבר לטיפול הפרקליטות.

ביום שני האחרון התלונן גולן במפלג ההונאה של משטרת תל אביב, שהגיע מלווה במנהלו בני פרץ, כי הותקנה בדירתו מערכת להאזנת סתר ואף חדרו למחשבו, במטרה לאסוף עליו מידע חסוי. הזמר הציג בפני החוקרים פלטי מחשב ובהם דברים שאמר או כתב ויורטו לטענתו במסגרת איסוף המידע עליו.

לטענת המשטרה, כבר בתחילת החקירה התעורר חשדם של אנשי מפלג ההונאה ובראשם סגן ניצב דוד מישקין. זאת, מאחר שגולן טען כי חשד שמצותתים לו כבר כמה חודשים, אולם לא הציג אמצעי האזנה אחד ולא התלונן במשטרה במשך כל אותה תקופה. זאת ועוד, גולן ואנשיו פרסמו את הנושא בתקשורת עוד בטרם התלוננו במשטרה. איש יחסי הציבור רני רהב, המייצג בין היתר את הזמר, אף תיאר את הפרשה כ"ווטרגייט של עולם הבידור".

ביקורת במשטרה על אייל גולן: "מסע יח"צנות, ספק אם היו האזנות". צילום: אבי כהן, דוד קורן, יותם רונן, מערכת וואלה!
"ווטרגייט של עולם הבידור". אייל גולן, בשבוע שעבר/מערכת וואלה!, צילום: אבי כהן, דוד קורן, יותם רונן

דוברת מחוז תל אביב, סגן ניצב הילה חמו, מסרה היום כי מחלק הסייבר בדק חשד לעבירות חמורות של חדירה לפרטיות, האזנות סתר וחדירה למחשב שלא כדין. לטענתם, הטכנאי הציג בפניהם ממצאים שלפיהם גורמים מוכרים בתעשיית הבידור ואחרים עשו יד אחת על מנת להפליל את גולן בפרשת "משחקי חברה" שאירעה בשנת 2013, ובמרכזה גולן היה חשוד בבעילה אסורה בהסכמה של נערות ובהדחתן לשימוש בסמים.

עם מעצרו של איש המחשבים זומן גולן לתת עדות נוספת במשרדי מפלג ההונאה. במהלכה, הוצגו בפניו התפתחויות חדשות בחקירה וכן החשד נגד איש המחשבים ששכר כדי לאתר את האזנות הסתר. בחקירה אף התברר כי הממצאים שהובאו למשטרה מזויפים ונוצרו על ידי החשוד עצמו. החשוד הודה בחקירתו כי פברק את הממצאים והטעה במכוון את גולן ומנהלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully