וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזר לזירת הפשע – ונתפס: כייס נעצר בנתב"ג לאחר שזוהה במצלמות

14.7.2015 / 23:32

לאחר שתועד מכייס זוג נוסעים מבוגרים בשדה התעופה לפני כשבועיים, נתפס חשוד כבן 50 שזוהה במצלמות האבטחה במהלך גניבה נוספת בטרמינל. האיש נעצר והועבר לטיפול המשטרה

צילום: מצלמת אבטחה, עריכה: מתן חדד
נתב"ג בפסח, מרץ 2015. ראובן קסטרו
החשוד זוהה במצלמות האבטחה ונעצר. נתב"ג/ראובן קסטרו

גבר בשנות ה-50 לחייו, שתועד גונב מנוסעים בנמל התעופה בן גוריון, נעצר הערב (שלישי) לאחר שגנב את תיקה של נוסעת ששהתה בטרמינל. החשוד צולם במצלמות האבטחה לפני כשבועיים במקרה הגניבה הראשון, וזוהה על ידי אנשי היחידה למניעת עבירות הפועלים בנמל התעופה.

החשוד הגיע הערב לנמל התעופה בליווי שותף, וזוהה על ידי אחד מעובדי היחידה למניעת עבירות שעקב אחר המתרחש במצלמות האבטחה. החשוד נראה בסרטון האבטחה כאשר הוא נצמד למטענה של אחת הנוסעות בטרמינל וגונב את תיקה. בפעולה מהירה, נעצרו החשוד ושותפו והועברו לטיפול משטרת ישראל.

עוד אירועים בארץ:
מגה והבנקים הגיעו להסדר: 6,000 עובדים לא יפוטרו
"קושי ראייתי": בן 17 דקר למוות נער בחולון ולא הורשע ברצח
"כמו פיגוע": הושחתה פינת הנצחה ללוחם שנהרג במבצע "צוק איתן"

נתב"ג שדה תעופה. ShutterStock
תחקיר היחידה למניעת עבירות הביא לתפיסת החשוד. נתב"ג/ShutterStock

לפני כשבועיים הגיע לנמל התעופה זוג מבוגר מירושלים והסכים לקבל את עזרתו של הכייס. תוך כדי הושטת העזרה, נעלמו במפתיע תיק המסמכים והכסף של הזוג, והשניים פספסו את טיסתם. לאחר האירוע, היחידה למניעת עבירות ביצעה תחקיר, והשתמשה בסרטי האבטחה כדי ללמוד את דמותו ודרך עבודתו של הכייס.

לאחרונה, הגבירו משטרת נתב"ג והיחידה למניעת עבירות את פעילותן בשטח הטרמינל. בתגובה לאירוע, שיבח מנהל נתב"ג, שמואל זכאי, את עבודתם המקצועית של אנשי היחידה למניעת עבירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully