וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סופו של ברכה במשטרה קרוב": עמוד הפייסבוק של חסידי פינטו

5.7.2015 / 0:50

חסידיו הנאמנים של הרב שהורשע בשוחד פתחו חזית חדשה נגד ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה בדף פייסבוק, ובו הם חוגגים פרסום על חשד שהוא העביר מידע אסור לנחקרים. "התיק תפור"

צילום: דוד קורן, עריכה: יאיר דניאל

חסידיו של הרב יאשיהו פינטו הקימו לאחרונה עמוד פייסבוק שבו הם מעלים על המוקד את ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה, תת-ניצב אפרים ברכה. בדף ששמו "צדק תרדוף - למען האדמו"ר פינטו", הם מאשימים את תנ"צ ברכה כי גרר את הרב פינטו לפרשת השוחד שבגינה נגזר על הרב עונש מאסר. השבוע, לאחר שפורסם כי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בודקת מידע שלפיו ברכה העביר מידע אסור לנחקרים, הם חוגגים: "סופו של ברכה במשטרה קרוב מאי פעם".

"כולם מבינים שהתיק נגד כבוד האדמו"ר תפור מתחילתו", כתב אחד החסידים. בפוסט אחר נכתב כי "משפחתו של השוטר אפרים ברכה מפיצה זה כמה חודשים שקרים וכזבים על כבוד קדוש האדמו"ר באינטרנט. הם עושים זאת בדרך של הסטה (הטעות במקור - י"א) מרושעת, ובאמצעות דפי הפייסבוק שלהם הם מנסים לסגור את שלנו".

עוד בנושא:
עיתונאים עקב פרשת פינטו: "נחצה קו שישפיע על כולנו"
"החלה מלחמת גוג ומגוג": חסידי פינטו לא מקבלים את גזר הדין
פינטו לא משלים עם הסדר הטיעון: "יש תהליכים שסמויים מהעין"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפוסט אחר הם מאיימים לחשוף ראיות שלטענתם עשויות להפליל את תנ"צ ברכה. "דברי הבלע ומסע ההכפשה שמושמעים שם עוברים כל גבול, גם בבחינת 'אין לשפוט אדם בצערו'. יחד עם זאת, אנו נמשיך לשמור על קו צנעת הפרט ולא נרד לפסים אישיים, אף שבידינו חומר ראייתי רב". עוד הוסיפו בפנייה למשפחת ברכה: "תתביישו, אחרי כל מה שעזרו לכם, ואתם יודעים את האמת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

באחד הפוסטים שפורסמו שלשום התייחסו חסידיו לעדות שמסר הרב במשטרה בנוגע לחשדות נגד תנ"צ ברכה. "ביממה האחרונה זורמות ידיעות על כך שהעובדות שנבדקו עד כה בעניין מעלליו של אפרים ברכה מוצקות! עוד לא פורסם דבר רשמי, לכן נמתין, אך אפשר לומר תהילים 'בור כרה ויחפרהו וייפול בשחת יפעל'".

(עדכון ראשון: 21:45)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully