וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפרסום בוואלה!NEWS: המפכ"ל יכריע בעניין תנ"צ אדרי

23.6.2015 / 11:10

דנינו יקבל בימים הקרובים הכרעה באשר לעתידו של מפקד מרחב ציון שהושעה לפני כשלוש שנים, לאחר שלא דיווח על מעשיו של ניסו שחם - וממשיך לקבל שכר מהמשטרה. גורמים בכירים במשטרה העריכו כי אדרי יפוטר

צילום: עומר מירון, יותם רונן; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

מפכ"ל המשטרה, יוחנן דנינו, יחליט בימים הקרובים על עתידו של תת-ניצב נסים אדרי עוד בטרם פרישתו - זאת בעקבות הפרסום אתמול (שני) בוואלה!NEWS, כי אדרי אמנם מושעה מהמשטרה כשלוש שנים, אך ממשיך לקבל שכר שהצטבר לכדי 400 אלף שקלים בתקופה זו. גורמים בכירים במשטרה מעריכים כי ההחלטה תישאר בעינה, וכי אדרי יפוטר.

בטרם הבהיר המפכ"ל כי ההחלטה צפויה להתקבל בקרוב, במשטרה זעמו על כך שאדרי, שהושעה מתפקידו כמפקד מרחב ציון בשל אי-דיווח על מעשיו של ניצב בדימוס ניסו שחם - ממשיך לקבל את משכורתו החודשית מהמשטרה. "את השוטר בתקרית החייל בן העדה האתיופית החליטו לפטר בו במקום למרות שמח"ש זיכתה אותו, ועל עניינו של אדרי שהורשע בבית הדין לא החליטו כבר שלוש שנים? זה ממש לא הגיוני", אמר גורם במשטרה לוואלה!NEWS.

עוד בוואלה חדשות:
לינץ' במג'דל שמס: המון דרוזי רצח פצוע סורי
אסון בחתונה ביבנה: הרוגה בקריסת גוף תאורה; "כמו פיגוע"
הכורדים: גילינו מנהרה של דאעש בגבול סוריה-טורקיה

קצין המשטרה הושעה - וממשיך לקבל שכר. עומר מירון
מקבל כ-12 אלף שקלים בחודש למרות שהושעה מתפקידו. תנ"צ אדרי/עומר מירון

תת-ניצב אדרי הודח מתפקידו הרשמי באוקטובר 2012, ומאז הוא מקבל מחצית ממשכורתו, שהייתה כ-27-25 אלף שקלים, כלומר כ-12 וחצי אלף שקלים בכל חודש. אדרי הורשע בכך שלא דיווח על עבירות המין שביצע לכאורה מפקד מחוז ירושלים לשעבר ניצב ניסו שחם, ושיקר בחקירת המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בפרשה. הוא הורשע בדצמבר 2013 בבית הדין המשמעתי בעבירות של מסירת מידע כוזב במהלך החקירה ובאי-מילוי הוראה. נגזר עליו קנס של 2,000 שקלים והוא קיבל נזיפה חמורה.

בהחלטתו קבע הרכב השופטים של בית הדין, בראשות ניצב (בדימוס) יוסי סדבון, כי העבירות שבהן הורשע אדרי הן מהחמורות שיש בדין המשמעתי, אולם דחה את בקשת התובעים להוריד את אדרי בדרגה בשל ההתרשמות כי מדובר ב"מעידה חד-פעמית שלקחיה הופנמו". בצעד חריג, הזכיר חבר השופטים בגזר הדין את ההמלצה הגורפת של כל עדי האופי שהופיעו בפניו להשאיר את תנ"צ אדרי בשירות המשטרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מפכ"ל המשטרה, יוחנן דנינו, יוני 2015. ראובן קסטרו
?בושה וחרפה שהמפכ"ל לא החליט מה לעשות בעניינו של אדרי". רב ניצב יוחנן דנינו/ראובן קסטרו

בסביבתו של אדרי סיפרו כי גם הוא נפגע מהמצב הזה, משום שבהיותו עדיין שוטר פעיל במשטרה, הוא אינו יכול לעבוד בעבודות נוספות. "אדרי נוהג בממלכתיות מעוררת השראה", טען אחד הגורמים המקורבים לו. "הוא לא פונה בעניין הזה למשטרה, לא עושה בלגן, ובכל זאת המפכ"ל לא קיבל החלטה בעניינו".

עורך הדין ציון אמיר, המייצג את אדרי, הביע תקווה כי "תימצא הדרך להשאיר את תת-ניצב אדרי בארגון". לדבריו, יש להביע צער על כך שהוא נמצא מחוץ לשורות הארגון במשך תקופה ארוכה מדי. "אני משוכנע שראוי לעשות מאמץ לטפח קציני משטרה מסוגו של תנ"צ אדרי ולהשאירם בארגון", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully