וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על כל הקופה: כל מה שצריך לדעת לקראת קופה אמריקה 2015

10.6.2015 / 18:20

המועמדות ויחסי ההימורים, הכוכבים ואלו שיכולים להפתיע. המשימה של מסי, האתגר של ניימאר, המאבק של פלקאו, החלום של צ'ילה המארחת ואיך ג'מייקה קשורה? נערכים לטורניר הכדורגל הגדול של הקיץ

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

מונדיאל או יורו אין לנו הקיץ, אבל את החסך ינסה למלא החל מ-11 ביוני ועד הגמר ב-4 ביולי טורניר קופה אמריקה 2015. 10 נבחרות מדרום אמריקה, יחד עם האורחות מקסיקו וג'מייקה, תתמודדנה על התואר במהדורה ה-44 של התחרות - ארבע שנים אחרי הטורניר הקודם ובסך הכול שנה אחת לפני הטורניר הבא (קופה סנטנריו - לכבוד 100 שנה להתאחדות הדרום אמריקאית) שייערך לראשונה בארצות הברית. האלופה אורוגוואי בפעם ה-16, ארגנטינה לראשונה מאז 1993 ושוב על אדמת צ'ילה, ברזיל בפעם השלישית בארבעת הטורנירים האחרונים, קולומביה עם הנפה שנייה או אולי דווקא המארחת לראשונה אי פעם? הנה כל מה שצריך לדעת לקראת המשחקים.

יחסי ההימורים:

ארגנטינה - פי 3
ברזיל - 4.33
צ'ילה - 5
קולומביה - 6.5
אורוגוואי - 17
אקוואדור - 21
מקסיקו - 26
פראגוואי - 41
ונצואלה - 81
פרו - 101
בוליביה - 201
ג'מייקה - 501

שחקני נבחרת אורוגוואי חוגגים זכיה בקופה אמריקה 2011. רויטרס
ב-2011 אורוגוואי חגגה/רויטרס

בית א'

סדר המשחקים

12 ביוני, 02:30 (שעון ישראל): צ'ילה - אקוודור
13 ביוני, 02:30: מקסיקו - בוליביה
16 ביוני, 00:00: אקוודור - בוליביה
16 ביוני, 02:30: צ'ילה - מקסיקו
20 ביוני, 00:00: מקסיקו - אקוודור
20 ביוני, 02:30: צ'ילה - בוליביה

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אלכסיס סאנצ'ס שחקן נבחרת צ'ילה חוגג. GettyImages
צ'ילה בונה עליו. אלכסיס סאנצ'ס/GettyImages

צ'ילה

הישג השיא: ארבעה גמרים (האחרון ב-1987), מארחת בפעם השביעית

מאמן: חורחה סמפאולי (ארגנטינאי)

הדמות המרכזית: אלכסיס סאנצ'ס

אחרי עונת בכורה נהדרת במדי ארסנל, אלכסיס סאנצ'ס מגיע לוהט לקופה אמריקה וכל העיניים של הקהל המקומי יופנו לעברו. מרסלו סאלאס כבר הביע חשש אמיתי לשיא השערים הלאומי שלו (37) כשסאנצ'ס עם 26 ב-79 משחקים מתכוון לצמצם את הפער במהלך הקופה ולבטח יעקוף אותו בהמשך. עוד לפני כן, הוא יוכל להיכנס לספרי ההיסטוריה אם יוביל את צ'ילה לתואר.

שימו לב ל: אנג'לו הנריקס

בגיל 17 הוא היה ילד פלא באוניברסידד דה צ'ילה. מנצ'סטר יונייטד רכשה אותו והחלה להוציא אותו להשאלות שלא עשו לו טוב, עד שהגיע בעונה האחרונה לדינמו זאגרב. אנג'לו הנריקס פתח את הקדנציה בקרואטיה עם שער ניצחון דרמטי בדקה ה-94 של דרבי הנצח מול היידוק ספליט, ומאז לא הפסיק לכבוש. 29 שערים בכל המסגרות, זכייה בדאבל ואולי חזרה לשדים האדומים שיעקבו אחריו מקרוב בקופה הביתי.

אופטימי: דור הזהב של הכדורגל הצ'יליאני נעזר בתמיכת הקהל ועושה היסטוריה.

פסימי: הפסד לאקוודור במשחק הפתיחה, כמו בקופה 1997, מכניס את לה רוחה להלם וגורם להדחה מוקדמת.

הסגל של צ'ילה

מקסיקו

הישג השיא: שני גמרים (1993 ו-2001), משתתפת כאורחת בפעם התשיעית

מאמן: מיגל הררה

הדמות המרכזית: רפא מארקס

בגיל 36, ואחרי הפוגה שלקח מהנבחרת מאז המונדיאל, הקיסר שוב יוביל את אל טרי בטורניר גדול. רפא מארקס סיים עונה מלאה במדי ורונה האיטלקית שהציעה לו לפרוש, אך הוא רוצה להמשיך לשחק ועשוי לחזור לליגה המקסיקנית. לפני כן ישמש כקפטן בטורניר נוסף וינסה להכשיר את הדור הבא, כשחלק מהכוכבים (צ'יצ'אריטו, גוארדאדו, הקטור הררה) נשארו בבית כדי לנוח לקראת גביע הזהב. קופה אמריקה 1999 היה הטורניר שהוציא אותו לאירופה, קופה 2015 יחזירו סופית הביתה?

שימו לב ל: מתיאס וואוסו

הוא לא צעיר ואפילו לא מקסיקני, אבל המתאזרח הארגנטינאי שהוחזר לסגל הוא סיפור מיוחד. מתיאס וואוסו זכור כאחד הפלופים הגדולים בתולדות מנצ'סטר סיטי, אלא שבמקסיקו הוא להיט כבר יותר מעשור. העונה היה השחקן המוביל של צ'יאפאס וכך קיבל זימון מחודש לנבחרת, יותר מחמש שנים אחרי ההופעה הקודמת, וכשהוא כבר בן 33.

אופטימי: מקסיקו מרגשת כמו במונדיאל, עד הדמעות בחצי הגמר.

פסימי: הררה מאבד שליטה, מוחלף בסיום הטורניר וההשפלה נמשכת בגביע הזהב.

הסגל של מקסיקו

אקוודור

הישג השיא: מקום רביעי (1993)

מאמן: גוסטבו קינטרוס (ארגנטינאי, התאזרח בבוליביה)

הדמות המרכזית: אנר ולנסיה

בהיעדרו של הקפטן אנטוניו ולנסיה, תגלית המונדיאל אנר ולנסיה יצטרך להמשיך לשמור על שמו הטוב של שם המשפחה. אחרי שלושת השערים בגביע העולמי בברזיל נרכש אנר על ידי ווסטהאם, אבל חווה עונת בכורה קשה בפרמיירליג עם ארבעה שערים בלבד. הנבחרת יכולה להוות עבורו תרפיה מושלמת, אולי לקראת מעבר לליגה האיטלקית בקיץ.

שימו לב ל: מילר בולאניוס

לא פחות משבעה נציגים יש לקבוצת אמלק בנבחרת. ככה זה כשהמאמן שלך הופך למאמן הלאומי. קינטרוס נתן במה לשחקנים שסידרו לו שתי אליפויות, והמסקרן מביניהם הוא מילר בולאניוס, 25, שמבקיע בממוצע שער בכל שני משחקים במדי קבוצתו וכך גם עד כה בנבחרת (שני שערים בארבע הופעות). הקדנציה שלו בנבחרת תהיה מוצלחת יותר מזו של האח הגדול אלכס?

אופטימי: עוברים סיבוב לראשונה מאז 1997.

פסימי: שוב 0 נקודות, כמו ב-2007 (גם אז בבית אחד עם צ'ילה ומקסיקו).

הסגל של אקוודור

בוליביה

הישג השיא: זכייה אחת (1963)

מאמן: מאוריסיו סוריה

הדמות המרכזית: רונאלד ראלדס

בלם מכבי תל אביב לשעבר אמור היה להחמיץ את הטורניר בגלל פציעה. שבועיים לפני קביעת הסגל, גם הרופאים לא נתנו לו סיכוי, אבל רונאלד ראלדס התאושש במהירות ואף אחד לא היה מוכן לוותר עליו. הקפטן בן ה-34, "הלב הפועם" של בוליביה, יצטרך בעיקר למנוע מהנבחרת שלו עוד הופעה מביכה.

שימו לב ל: סבסטיאן גמארה

הכירו את שחקן השדה הצעיר ביותר בקופה אמריקה (רק השוער השלישי של ונצואלה צעיר ממנו). בגיל 18 וחמישה חודשים, הקשר סבסטיאן גמארה עוד לא זכה לדקה אחת בקבוצת בוגרים מקצוענית, אבל מאוריסיו סוריה החליט לזמן אותו לסגל הלאומי ואף העניק לו הופעת בכורה במשחק ההכנה נגד ארגנטינה. האם הכישרון מקבוצת הנוער של מילאן האיטלקית יצדיק את האשראי?

אופטימי: ניצחון ראשון בקופה אמריקה מאז 1997 (רצף של 16 משחקים).

פסימי: 0 נקודות, 0 שערים, 2 שחקנים שמקבלים חוזה בליגת העל.

הסגל של בוליביה

בית ב'

13 ביוני, 22:00: אורוגוואי - ג'מייקה
14 ביוני, 00:30: ארגנטינה - פרגוואי
17 ביוני, 00:00: פרגוואי - ג'מייקה
17 ביוני, 02:30: ארגנטינה - אורוגוואי
20 ביוני, 22:00: אורוגוואי - פרגוואי
21 ביוני, 00:30: ארגנטינה - ג'מייקה

שחקני נבחרת ארגנטינה, קרלוס טבז, לאונל מסי, אנחל די מריה חוגגים. Lars Baron, GettyImages
איך זה יעבוד הפעם? קרלוס טבס, ליאונל מסי ואנחל די מריה/GettyImages, Lars Baron

ארגנטינה

הישג השיא: 14 זכיות (האחרונה ב-1993)

מאמן: חרארדו מרטינו

הדמות המרכזית: ליאונל מסי

אלא מי? כוכב ברצלונה חתם עונה מושלמת בגמר ליגת האלופות בברלין, גם אם לא כבש בעצמו. זה היה התואר ה-24 שלו, והוא בסך הכול בן 27. גם כדור הזהב יחזור לידיו, אבל משהו עדיין חסר בארון העמוס לעייפה: תואר עם הנבחרת. אחרי הפספוס בגמר המונדיאל, ומכיוון שיש עוד זמן רב עד לגביע העולמי הבא, ליאו מסי רוצה להניף לראשונה גם במדי הנבחרת. ארגנטינה היא הפייבוריטית הברורה ויש לו את הצוות המסייע הטוב ביותר שאפשר לבקש כרגע. תואר ראשון לאלביסלסטה מאז 1993?

שימו לב ל: רוברטו פריירה

ארבעה ארגנטינאים המריאו מברלין כדי להצטרף לנבחרת. למסי, מסצ'ראנו וגם טבס המתקאמבק יש ותק במדי האלביסלסטה, אבל רוברטו פריירה עדיין ירוק. הקשר הנמרץ רשם עונה פנטסטית ביובנטוס, הרוויח הכרה גם בארגנטינה אחרי שנפרד מריבר פלייט בגיל צעיר והפך לחבר קבוע בסגל של טאטה. בגיל 24, תהיה לו הזדמנות ראשונה להפגין את כישוריו במשחקים רשמיים.

אופטימי: די מריה חוזר לחייך, אגוארו, טבס והיגואין כובשים, מסי MVP והגביע ה-15 נוחת בבואנוס איירס.

פסימי: מכות עם אורוגוואי בשלב הבתים, הפסד לברזיל בחצי הגמר.

הסגל של ארגנטינה

אורוגוואי

הישג השיא: 15 זכיות (השיאנית והאלופה המכהנת)

מאמן: אוסקר טבארס

הדמות המרכזית: אדינסון קבאני

בלי המנהיגות של דייגו פורלאן והיעדרו של לואיס סוארס המושעה בגלל אותה נשיכה מפורסמת של קייליני במונדיאל, את עול הכוכבות (והמנהיגות) יישא כמעט לבדו אדינסון קבאני. בניגוד לחיים בצלו של זלאטן איברהימוביץ' בפריס סן ז'רמן, אצל טבארס מובטח לו המקום בשפיץ והוא יוכל להמשיך בכושר ההבקעה הנפלא שלו, איתו סיים את העונה בצרפת עם תרומה ניכרת לטרבל המקומי.

שימו לב ל: ג'ורג'יאן דה ארסקאטה

מספר 10 החדש של קרוזיירו נצץ כבר במונדיאליטו 2013, שם אורוגוואי עד גיל 20 נעצרה רק בגמר עם הפסד בפנדלים לצרפת. כחלק מחילופי הדורות גם הפליימייקר בן ה-21 קודם לנבחרת הבוגרת ובינואר נמכר מדפנסור לקרוזיירו תמורת 4 מיליון יורו. בברזיל נהנים מהכדרורים המרהיבים שלו ומארבעה שערים בשמונה משחקים. באורוגוואי מקווים שבניגוד לגסטון ראמירס יצליח לתפוס את המקום היצירתי בקישור, אותו למעשה לא מילא איש מאז ימי אלברו רקובה.

אופטימי: מי צריך את סוארס? קבאני נעזר בצעירים ובהגנת ברזל, גודין מניף את הגביע.

פסימי: תיקו מול ג'מייקה ותבוסה משפילה בידי ברזיל ברבע הגמר.

הסגל של אורוגוואי

פרגוואי

הישג השיא: שתי זכיות (1953 ו-1979)

מאמן: רמון דיאס (ארגנטינאי)

הדמות המרכזית: רמון דיאס

עם כל הכבוד לחלוצים המתבגרים רוקה סנטה קרוס, נלסון ואלדס ולוקאס באריוס, וגם לשוער הבלתי נגמר חוסטו ויז'אר, הטורניר בצ'ילה מהווה קודם כל מבחן לרמון דיאס. המאמן המעוטר בתולדות ריבר פלייט עבר לראשונה לאמן נבחרת, ועוד כזו שסיימה אחרונה במוקדמות ונראתה איום ונורא מאז הפרידה מטאטה מרטינו. ההשוואה למרטינו תלווה את דיאס לאורך כל הדרך, גם אחרי המפגש ביניהם במחזור הפתיחה של שלב הבתים. שני המשחקים הראשונים שלו הסתיימו ללא שער זכות, בשלישי גירד 2:2 מול הונדורס. עבודה רבה לפניו.

שימו לב ל: אוסקר רומרו

הניסיון של דיאס לבנות תשתית לנבחרת חדשה מתחיל משחקנים כמו דרליס גונסאלס ואוסקר רומרו. האחרון היה אחד השחקנים המובילים של סרו פורטניו יחד עם אחיו התאום אנחל, כששניהם היו מבוקשים בריאל ואתלטיקו מדריד. בסופו של דבר, אנחל עבר לקורינתיאנס הברזילאית ואילו אוסקר נדד לארגנטינה. הקשר המהיר התחיל טוב את הקריירה בראסינג קלוב וכעת, עוד לפני גיל 23, רוצה להפוך לשחקן הדומיננטי בקישור של פרגוואי.

אופטימי: תיקו כל הדרך אל הגמר, סטייל 2011.

פסימי: אחרי המקום האחרון במוקדמות, אפילו ג'מייקה משאירה לה אבק.

הסגל של פרגוואי

ג'מייקה

הישג השיא: משתתפת לראשונה כאורחת

מאמן: ווינפריד שפר (גרמני)

הדמות המרכזית: רודולף אוסטין

יפן דחתה את ההצעה להתארח, סין ביטלה וכך ג'מייקה נקראה להופעת בכורה בקופה אמריקה. מי שאמור להוביל את הרגאיי בויז הוא הקפטן רודולף אוסטין - השחקן היחיד שמגיע לטורניר כשהוא ללא קבוצה. כך, אוסטין בן ה-30, שצבר 74 הופעות בינלאומיות ושוחרר לאחרונה מלידס יונייטד, משחק גם למען עתידו האישי וצפויים לו אתגרים לא פשוטים בקישור האחורי מול ההתקפה הקטלנית של ארגנטינה והקשיחות של אורוגוואי.

שימו לב ל: קמאר לורנס

לפני קצת יותר משנה הגיע קמאר לורנס לרד בול ארנה ושיחק שם במדי ג'מייקה נגד סרביה, כשהוא לא יודע דבר וחצי דבר על הקבוצה המקומית. לפני כשלושה חודשים כבר חתם בניו יורק רד בולס, פתח את המבערים והפך לאחד המגנים המעניינים בליגה. גם באירופה החלו לעקוב ומאמנו שפר משוכנע שהוא מתאים, שכן מגן שמאלי מהיר כשד וגם טכני זה מוצר די מבוקש. בצ'ילה יוכל לורנס בן ה-22, המכונה "טקסי", להרשים את הסקאוטים ולתפוס מטוס (או מונית) לאירופה.

אופטימי: לא חוטפים חמישייה מארגנטינה כמו במונדיאל 98', לורנס משיג את החולצה של מסי.

פסימי: יוסאין בולט מתכחש לנבחרת, הדרום אמריקאים מבטלים את ההזמנה לקופה 2016.

הסגל של ג'מייקה

בית ג'

14 ביוני, 22:00: קולומביה - ונצואלה
15 ביוני, 00:30: ברזיל - פרו
18 ביוני, 03:00: ברזיל - קולומביה
19 ביוני, 02:30: פרו - ונצואלה
21 ביוני, 22:00: קולומביה - פרו
22 ביוני, 00:30: ברזיל - ונצואלה

שחקני נבחרת ברזיל עם ניימאר (במרכז). רויטרס
לראשונה כקפטן. ניימאר/רויטרס

ברזיל

הישג השיא: שמונה זכיות (האחרונה ב-2007)

מאמן: דונגה

הדמות המרכזית: ניימאר

השחקן היחיד שיצא מהמונדיאל הביתי בלי כתם וללא טראומת חצי הגמר, שלמעשה רק העמיקה את התלות של הסלסאו ביכולותיו. אצל דונגה, ניימאר הוא לא רק הכוכב הגדול אלא גם הקפטן. אחרי שהעלה את רמתו בכמה דרגות בעונה השנייה בברצלונה וזכה עמה בכל התארים, הסופרסטאר בן ה-23 רוצה לשפר את המאזן בנבחרת שעומד כבר על 43 שערים ב-62 משחקים ואולי גם לחגוג תואר משמעותי ראשון (נעזוב את גביע הקונפדרציות בצד). בהיעדר חלוץ דומיננטי וכשמסביבו כל כך הרבה צעירים, ניימאר יצטרך להוביל.

שימו לב ל: דנילו

רגע לפני שהוא מצטרף רשמית לסגל של ריאל מדריד, למגן הימני בן ה-23 יש הזדמנות להוכיח שהוא היורש האולטימטיבי של דני אלבס בנבחרת. הפציעה במשחק ההכנה מול מקסיקו אולי תגרום לו להחמיץ את מחזור הפתיחה בשלב הבתים, אבל דנילו נחשב לאחד הפייבוריטים של דונגה וצפוי לקבל במה אחרי עונה פנטסטית במדי פורטו. התקופה באירופה איפשרה לאקס סנטוס להשתדרג פיזית ולשפר בצורה משמעותית את משחק ההגנה שלו, לצד הפריצות המסחררות על הקו והבעיטות המסוכנות לעבר השער. גם רפא בניטס הבטיח לעקוב.

אופטימי: ניימאר עוקף את זיקו בטבלת מלכי השערים של הנבחרת ודונגה שומר על מאזן מושלם בדרך אל התואר.

פסימי: הפציעות נגררות לתוך הטורניר, בדרך לטראומה נוספת בחצי הגמר. הפעם מול ארגנטינה.

הסגל של ברזיל

קולומביה

הישג השיא: זכייה אחת (2001)

מאמן: חוסה פקרמן (ארגנטינאי)

הדמות המרכזית: רדאמל פלקאו

הדמעות משחקות תפקיד מפתח בקריירה של רדאמל פלקאו, ומורגשות ביתר שאת מאז אותה פציעה קשה במשחק גביע זניח במדי מונאקו בינואר 2014. ההשאלה למנצ'סטר יונייטד הזיקה לשני הצדדים, קבוצה חדשה עדיין אין (צ'לסי מחכה) ו"אל טיגרה" עדיין חש תחושת החמצה בשל היעדרותו מהמונדיאל. פקרמן מאמין שהטורניר בצ'ילה יהיה זה שיחזיר את פלקאו למסלול ונותן לו עדיפות (ואת סרט הקפטן) למרות ריבוי החלוצים המוכשרים. במשחק ההכנה מול קוסטה ריקה הצליח פלקאו להפוך לשיאן השערים של הנבחרת וצבר ביטחון, אבל המבחן המשותף האמיתי שלהם מתחיל עכשיו.

שימו לב ל: סנטיאגו אריאס

אחרי שחאמס רודריגס ניצל את המונדיאל כדי להפוך לכוכב אמיתי באירופה, חואן קואדרדו השתדרג וקרלוס באקה הרוויח את הכבוד דרך ההצגות בליגה האירופית במדי סביליה, גם סנטיאגו אריאס רוצה. המגן בן ה-23 סיים עונה נהדרת בה תרם את חלקו לאליפות של פ.ס.וו איינדהובן, המשיך לצבור ניסיון ואחרי ששותף במונדיאל רק כמחליף, רוצה להוכיח שמקומו בהרכב. אולי בדרך למעבר לאחת הליגות הבכירות.

אופטימי: פקרמן מנצח את ארגנטינה בגמר, פלקאו משחזר את ההנפה של איבן קורדובה.

פסימי: ניימאר נוקם בסוניגה בשלב הבתים, חאמס שוב בוכה, פלקאו נאלץ לחזור למונאקו.

הסגל של קולומביה

פרו

הישג השיא: שתי זכיות (1939 ו-1975)

מאמן: ריקרדו גארקה (ארגנטינאי)

הדמות המרכזית: ג'פרסון פרפאן

לאחר שפאולו גררו נטש את אחד האימונים השבוע כשהוא נעזר בקביים וצפוי להחמיץ לפחות את המשחק הראשון, לפרו המבוגרת אין יותר מדי אופציות מקדימה. גררו וקלאודיו פיסארו אמורים לספק את המחץ, כשעל בניית המצבים והיצירתיות באגפים אמון ג'פרסון פרפאן למוד הפציעות. הקיצוני הימני בן ה-30 יכול לגרום נזק ליריבות, כל עוד הוא ב"מוד" הנכון בראש. פרפאן רעב לכדור, אחרי שחזר רק לאחרונה מהיעדרות בת כשנה. גארקה יצטרך לשמור אותו במסלול.

שימו לב ל: קרלוס אסקואס

עבודת ההצערה בנבחרת פרו כלל לא פשוטה. תשעה שחקנים מעל גיל 30 זומנו לקופה, כשבין נציגי הדור הבא אנדרה קאריו הוא היחיד שמשחק בקביעות באירופה ומרשים במדי ספורטינג ליסבון, אך לצערו פרפאן תופס לו את העמדה. לפיכך, נשארנו עם קרלוס אסקואס האניגמטי. שחקנה בן ה-23 של מלגאר, שנולד בכלל בוונצואלה, כבש חמישה שערים בששת משחקיו בנבחרת, אבל עשה זאת כקשר קדמי. אצל גארקה הוא עשוי לחזור לשחק כבלם. עם 1.88 מטר, נוכחות פיזית ויכולת הצטרפות מאחור שזיכתה אותו בכינוי "המשאית", הוא עוד יכול לסיים את הטורניר הזה כחלוץ.

אופטימי: בפעם השנייה ברציפות, מקום שלישי מפתיע.

פסימי: גארקה מפסיד לוונצואלה כמו במשחק הבכורה ומסיים ללא נקודה.

הסגל של פרו

ונצואלה

הישג השיא: מקום רביעי (2011)

מאמן: נואל סן-ויסנטה

הדמות המרכזית: חואן ארנגו

הכדורגל מתקדם בהדרגה במדינה היחידה בדרום אמריקה שמעולם לא העפילה לגביע העולמי. האיש שתרם לכך יותר מכל בעשור האחרון הוא חואן ארנגו, שבגיל 35 מגיע כנראה לטורניר האחרון שלו. שיאן ההופעות (121) והשערים (23) של הווינוטינטו כבר הצהיר שיהפוך לסוכן שחקנים לאחר הפרישה. הופעה טובה של הנבחרת מול ברזיל וקולומביה, תאפשר לו לקדם כמה מחבריו הצעירים כבר עכשיו לקבוצות בכירות יותר.

שימו לב ל: ג'ון מוריו

לפני ארבעה חודשים ערך ג'ון מוריו את הבכורה במדי נבחרת ונצואלה. הוא נכנס כמחליף בדקה ה-56, ואחרי פחות מ-60 שניות הבקיע עם החזה את שער הניצחון ב-1:2 על הונדורס. הפתיחה הנפלאה הזו לקריירה הבינלאומית הייתה המשך ישיר ליכולת של שחקן הכנף במדי סאמורה בליגה המקומית, והעניקה לו שדרוג בדמות מעבר יוקרתי לבנפיקה, בעקבותיו הודיע לאמו: "זהו, אמא, אל תעבדי יותר". בגיל 20, ג'ון הצעיר הוא לא רק התקווה של המשפחה, אלא של כל ונצואלה.

אופטימי: רונדון עוקץ במתפרצות, ארנגו מעניש בבעיטות חופשיות, ונצואלה שוב במקום הרביעי.

פסימי: בחזרה לימי 2001 - שוב ללא נקודות.

הסגל של ונצואלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully