וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בגולן: אם ושני ילדיה נהרגו בתאונת דרכים

1.6.2015 / 20:17

בתאונה בין כלי רכב למיניבוס ריק ליד קיבוץ אל-רום נפגעו גם האב ובתו בת השלוש באורח קשה. הם פונו לבית החולים זיו. נהג המיניבוס נפצע באורח קל. מח"ט גולני חילץ את הילדה שנהרגה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: טל רזניק

ריאם חרפאני, בת 28 ושניים מילדיה - אניל בן תשע ולאייה בת שש - נהרגו הערב (שני) בתאונת דרכים בין מיניבוס ריק לבין כלי רכב ברמת הגולן. בתאונה, שאירעה בכביש 98 בסמוך לכניסה לקיבוץ אל-רום, נפצעו גם אבי המשפחה, המתגוררת בצפון, בן ה-40 ובתו בת השלוש באורח קשה, נהג המיניבוס בן 50 באורח קל. צוותי מד"א שהגיעו למקום העניקו לפצועים טיפול רפואי, אך נאלצו לקבוע את מותם של האם ושל שני ילדיה. שלושת הפצועים פונו לבית החולים זיו שבצפת. האב הוכנס לחדר ניתוח לקיבוע גפיים תחתונות והוא יועבר לטיפול נמרץ. הילדה בת השלוש הועברה לטיפול במחלקת טיפול נמרץ ילדים, עם שבר קשה ברגלה וחבלת ראש.

מפקד חטיבת גולני, אלוף-משנה רסאן עליאן, שעבר בזירת התאונה במקרה, סייע בחילוץ הנפגעים מהאוטו. הוא חילץ גם את הילדה בת השש שנהרגה.

חובש מד"א ירוחם קנטמן ופרמדיק מד"א משה מור יוסף סיפרו על התאונה: "על הכביש ראינו כלי רכב מעוך שהתנגש במיניבוס, ובו נלכדו שלושה נוסעים. הם היו מחוסרי הכרה וסבלו מפגיעות קשות. הענקנו להם טיפול רפואי תוך כדי החילוץ שלהם מהרכב וביצענו החייאה באישה שלאחר ניסיונות להציל את חייה נאלצנו לקבוע את מותה במקום.

עוד הם אמרו כי "ילד בן עשר חולץ גם הוא במצב אנוש ולאחר מאמצי החייאה מתקדמים וממושכים בשטח קבענו את מותו. גבר נוסף כבן 40 חולץ במצב קשה ולאחר טיפול בשטח שכלל החדרת צינור לקנה הנשימה וטיפול מציל חיים, פינינו אותו במסוק של מד"א לבית החולים זיו בצפת. נהג המיניבוס, גבר כבן 55, שסבל מחבלות בגב והיה בהכרה מלאה, פונה כשמצבו קל. הילדה בת השש טופלה על ידי כוח רפואה של צה"ל ולאחר מאמצי החייאה ממושכים נקבע מותה בשטח. מדובר בתאונה קשה מאוד. המראות היו קשים, הזירה הייתה מורכבת והנפגעים היו לכודים".

עוד אירועים בארץ
רצח כפול בלוד: דקר למוות את גרושתו ובן זוגה בדירתם
גזענות בחצרים? לפועלים הערבים אסור לאכול עם תושבי הקיבוץ
ההטרדות בעברית: "לא נפרסם שמות המרצים עד שינוי השיטה"

בהכנת הידיעה השתתף אמיר בוחבוט.

(עדכון ראשון: 19:17)

הגעת האב הפצוע מתאונת הדרכים לבית החולים זיו בצפת, יוני 2016. באדיבות המרכז הרפואי זיו, מערכת וואלה! NEWS
הפינוי במסוק לבית החולים/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המרכז הרפואי זיו
תאונת דרכים בכביש 98, סמוך לקיבוץ אל-רום, רמת הגולן, יוני 2015. דוברות כבאות והצלה מחוז צפון,
זירת התאונה, היום/דוברות כבאות והצלה מחוז צפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully