וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתו של הרב עובדיה על צנזור השרות: "אולי רוצים שנלך עם רעלות?"

29.5.2015 / 15:47

הרבנית עדינה בר שלום התייחסה לטשטוש הנשים בתמונת הממשלה בעיתונים החרדיים, ואמרה שזו "בושה" וכי גם אביה הזדעזע מכך בחייו. "אני חוששת מאוד שאם זה ימשיך, אנחנו נצטרך לכסות את פנינו"

צלם: ניב אהרונסון, עריכה: טל רזניק

הרבנית עדינה בר שלום, בתו הבכורה של הרב עובדיה יוסף, גינתה היום (שישי) את צנזור השרות באתר החדשות החרדי "בחדרי חרדים" ובביטאון ש"ס, "יום ליום". "בושה גדולה", סיפרה בר שלום על תחושותיה בפאנל בנושא יהדות, ציונות וישראל שנערך הבוקר במרכז יצחק רבין בתל אביב. "אולי הם רוצים שנלך עוד פעם עם רעלות?", תהתה.

עוד בנושא:
צנזור השרות מתמונת הממשלה - יחסי ציבור ופרובוקציה זולה
כלי התקשורת החרדיים "הוציאו" את השרות מתמונת הממשלה

הממשלה ה-34 כפי שפורסמה באתר חדרי חרדים, מאי 2015. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
צנזור השרות באתר "בחדרי חרדים"/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

"יש קולות מחאה, הם לא מושמעים מספיק. החברה החרדית לא מעוניינת להשמיע אותם", אמרה במהלך הפאנל. היא התייחסה לחוויית הזעזוע הראשונה שלה מהדרת נשים כזו, לפני כחמש שנים. "מישהו הדפיס אלבום על אבא, שבו טשטשו את הפנים של אמי ושל אמו, סבתי", סיפרה. "ואני מראה לאבא, וגם הוא הזדעזע. הוא אמר: 'איזו חוצפה. שתיהן כבר לא בחיים, מה זה צריך להיות?'".

בהמשך, הביע את חששה מפני המגמה של הדרת נשים בעולם החרדי, ואמרה: "אדם לא יכול להסתכל בפנים של אישה ולהגיד: 'איזו אישה, נאה, בריאה נאה ברא הקדוש ברוך הוא?', מה קורה לנו? אני חוששת מאוד מאוד שאם זה ימשיך, אנחנו נצטרך לכסות את פנינו".

לפניות לכתב יקי אדמקר: yakiadamker@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully