וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה אסון": בניהו בן ה-5 נהרג יומיים אחרי הולדת אחיו

20.4.2015 / 19:08

רכז ההתנחלות בית אל, שבה התגורר הילד שנהרג מפגיעת אוטובוס, סיפר כי אמו עדיין מאושפזת בבית החולים. "היישוב מתגייס לסייע ולעטוף את המשפחה לאחר האסון הנורא שפקד אותה". הלווייתו תיערך הערב

ילד בן 5 נהרג מפגיעת אוטובוס בבית אל 20 אפריל 2015. סוכנות תצפית, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה בבית אל, היום/מערכת וואלה! NEWS, סוכנות תצפית

בניהו שוקרון, ילד בן חמש שנסע בקורקינט, נהרג היום (שני) מאוטובוס של המועצה האזורית מטה בנימין ברחוב מעגלי הראי''ה בהתנחלות בית אל שבבנימין. הנהג ככל הנראה לא הבחין בילד והוא עוכב לחקירה על ידי המשטרה, שפתחה בחקירת נסיבות התאונה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום ביצעו בו פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו במקום. הלווייתו תיערך הערב בהתנחלות שבה התגורר. מחקירת האירוע עולה כי הילד ירד אל הכביש שלא במעבר מוסדר כאשר הוא רכוב על קורקינט, וכשירד לכביש פגע בו האוטובוס מבלי שהנהג שם לב לכך. הלוויתו תתקיים הלילה בבית העלמין בית אל. בתוך כך, מת הערב הולך רגל בן 35 מפגיעת כלי רכב בכביש 6 בסמוך למחלף שורק לכיוון דרום.

מנחם צור, רכז הביטחון של בית אל, סיפר כי הוא הגיע יחד עם האמבולנס לזירה וכי לא ניתן היה לבצע החייאה וכל מה שנותר היה לכסות את הגופה. לדבריו, אמו של בניהו ילדה בן לפני יומיים והיא עדיין מאושפזת.

"מדובר במשפחה צעירה, שהגיעה לא מזן ליישוב", סיפר צור. "האבא, לפי מה שאני מבין, הלך בדיוק להביא ילד אחר מהגן ובניהו יצא לבד לרחוב. היישוב מתגייס לסייע ולעטוף את המשפחה לאחר האסון הנורא שפקד אותה".

זירת תאונת הדרכים בבית אל, 20 באפריל 2015. סוכנות תצפית, מערכת וואלה! NEWS
זירת תאונת הדרכים בבית אל, 20 באפריל 2015/מערכת וואלה! NEWS, סוכנות תצפית

פרמדיק מד"א אורי צחי, שהגיע לזירה, סיפר: "המראה היה קשה מאוד. כשהגענו למקום ראינו אוטובוס עומד במרכז הכביש ועל הכביש שכב ילד כבן חמש, שבסמוך אליו היה קורקינט מפורק. הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב-מערכתית קשה ביותר. בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו בסיוע כוח רפואי של צה"ל שהגיע למקום".

מנתוני עמותת "אור ירוק" עולה כי מתחילת שנת 2015 נהרגו תשעה ילדים בתאונות דרכים. בכל שנה נהרגים בממוצע כ-40 ילדים, נתון שמציב את ישראל במקום הראשון בשיעור הילדים ההרוגים מתאונות דרכים בקרב המדינות המפותחות.

מנכ"ל העמותה, שמואל אבואב, מסר בתגובה: "מדינת ישראל לא שומרת על הילדים שלה. מדי שנה עשרות ילדים מקפחים את חייהם בתאונות דרכים ותפקיד המדינה הוא להגן עליהם. צריך להעניק לכל ילד שעה שבועית של בטיחות בדרכים ולהטמיע בילדים כבר מגיל צעיר את החשיבות של זהירות בדרכים. כך נוכל להציל חיים של ילדים רבים".

(עדכון ראשון: 16:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully