וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה נפרדה מיניב קטן בטקס מרגש: "מודה לכל אחד ואחד מהאוהדים"

5.4.2015 / 20:25

קפטן הקבוצה לשעבר זכה לטקס לאחר חודשים ארוכים. חולצת ענק ודגל עם שמו נפרשו ביציעים, קליפ עם מיטב הביצועים שלו הוקרן ויעקב שחר אמר: "דוגמה מצוינת לשחקן בית שהפך למנהיג"

one

מכבי חיפה ערכה הערב (ראשון) טקס פרידה מרגש ליניב קטן. עשרות אלפי האוהדים באצטדיון העירוני בחיפה קיבלו באהבה את קפטן הקבוצה לשעבר, שפרש עם תום העונה שעברה לאחר תקופה ארוכה ומוצלחת ברובה במועדון הירוק. קטן זכה לחיבוקים משחקני הקבוצה שעה שהמתין לפתיחת הטקס במנהרת השחקנים. לאחר מכן, כאשר הוא עלה לכר הדשא, הוא ראה לנגד עיניו חולצת ענק שלו תלויה באחד היציעים ודגל ענק עם שמו נפרש על ידי אוהדי מכבי חיפה. מיד לאחר מכן, הוקרן על המסך באצטדיון קליפ עם מיטב שעריו של קטן, שבעיניו נראתה לחלוחית קטנה.

יעקב שחר, נשיא המועדון, אמר: "הערב הוא ערב מאוד מרגש והתפאורה מושלמת. זו הזדמנות טובה לערוך הערב ליניב טקס פרידה. הוא דוגמה מצוינת לשחקן בית, שעשה את המסלול מהילדים ועד הבוגרים והפך למנהיג על המגרש ולקפטן הקבוצה. הקריירה שלו הייתה מלאה ברגעים יפים והתרגשות, לצד אכזבות וככה זה בספורט קבוצתי. לשמחתו, גברו רגעי השמחה על האכזבה. על תרומתך הרבה להישגי קבוצת מכבי חיפה, אנחנו מודים לך יניב ומאחלים בהצלחה בהמשך הדרך". במהלך דבריו של שחר נשמעו קצת קריאות בוז מהיציע של אוהדי בית"ר, אך הן נעלמו די במהרה בתוך העידוד של אוהדי חיפה.

קטן הנרגש אמר: "אני מאוד נרגש להיות כאן הערב ורוצה להודות ליענקל'ה שחר על כל השנים במועדון. הוא לקח אותי תחת חסותו, כמו אבא לבן. לא אשכח את כל מה שעשית עבורי. אני רוצה להודות למשפחה שלי. בלעדיכם לא הייתי מצליח לעשות את מה שעשיתי. ואני רוצה להודות לכם, אוהדי מכבי חיפה. אני מודה לכל אחד ואחד מכם". עם סיום דבריו, קטן לקח את שני ילדיו והקיף את המגרש כשהוא זוכה לאהבה מהיציעים.

קטן (34), גדל במכבי חיפה אליה הצטרף כבר בגיל 9, וערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת ב-1998. בשמונה השנים הבאות הוא רשם 223 הופעות ו-40 שערים במדי הירוקים, לפני שעבר לווסטהאם. בקבוצה האנגלית שיחק קטן שמונה משחקים בלבד ולא הצליח להתאקלם, לפני שחזר לקבוצת נעוריו, ושיחק בה עוד 243 משחקים, בהם כבש 39 שערים נוספים. רשימת התארים שלו כוללת 6 אליפויות, והוא רשם גם 31 הופעות ו-5 שערים במדי נבחרת ישראל.

יניב קטן עשוי לחזור למכבי חיפה כעוזר מאמן בעונה הבאה

למרות הכול, קונצנזוס: חמי אוזן על הניצחון הבלתי צפוי של יניב קטן ואוהדי מכבי חיפה

קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully