וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרגיל מסריח? פחי אשפה מלאים מחוץ לישיבת רבו של אלי ישי

29.3.2015 / 21:39

אנשי התחזוקה ב"כסא רחמים" בבני ברק טוענים כי גורמים באגף התברואה המזוהים עם ש"ס נמנעו בכוונה לפנות את האשפה מהישיבה, בשל קרבתה למפלגת "יחד". בעירייה הכחישו: "מדובר בדמיונות". לאחר פניית וואלה חדשות, הגיעה למקום משאית זבל ופינתה את האשפה

עריכה: מתן חדד

(רב המקורב לישי: "אנשי ש"ס איימו על בוחרים להצביע להם")

נקמה או טעות לוגיסטית? בישיבת "כסא רחמים" שבראשה עומד הרב מאיר מאזוז, פטרונו הרוחני של אלי ישי, טוענים כי גורמים המזוהים עם ש"ס בעיריית בני ברק מתנכלים אליהם מאז הבחירות לכנסת, בשל פעילותם עבור מפלגת "יחד". בין היתר, טוענים אנשי התחזוקה בישיבה כי במשך ימים ארוכים העירייה לא טרחה לפנות את האשפה. באגף התברואה מסרו בתגובה: "אלו דמיונות". הערב (ראשון), לאחר פניית וואלה חדשות, הגיעה משאית זבל ופינתה את האשפה של הישיבה.

"בדרך כלל מפנים את האשפה מדי יום", אומר משה, אחראי הניקיון בישיבה. "לכל היותר, מפנים לנו כל יומיים. בשבוע שעבר לא פינו את האשפה לאורך כל השבוע, רק ביום חמישי פינו הכול. נהג המשאית שאל אותי: 'מה קרה שבעירייה החרימו אתכם?' ואז ירד לי האסימון שהוא קיבל הוראה מגבוה". לכאורה נראה כי מדובר בוויכוח פעוט, אולם בישיבה טוענים כי הדבר מפריע להתנהלות הסדירה: "הפחים מסריחים ברחוב וזה גורם לבלגן".

לקריאה נוספת:
הדולרים, ההקלטות והמתקשרת: המשפט הדרמטי של אולמרט מגיע להכרעה
ח"כ כבל: "המחנה הציוני הולך לאופוזיציה, אין מו"מ עם הליכוד"
מפעל בירה קדום התגלה בלב תל אביב: "המצרים שתו כל היום"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מי שטוען שמדובר בהתנכלות, חי בדמיונות". פחי האשפה מחוץ לישיבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי אחראי הניקיון, מדובר בהתנכלות מכוונת. "אחרי שפינו ביום חמישי, שוב לא באו לפנות. גם היום (בשעות הבוקר) כשעברה משאית הזבל ברחוב, העובדים פינו את כל הפחים מהבניינים הסמוכים, חוץ מהפחים של הישיבה".

בישיבה מפנים אצבע מאשימה לעבר אגף התברואה בעירייה, מאחר שהדבר נמצא בסמכותו. מי שעומד בראש האגף הוא נתי נחום, המזוהה עם ש"ס. "מי שטוען טענה כזו, הוא חי בדמיונות", אומר נחום בתגובה לוואלה חדשות. "אין מציאות שבה חמישה ימים העירייה תשאיר פחים מלאים. ייתכן שלא פינו יום אחד מאחר שהישיבות יצאו לחופשה". לדבריו, "אנחנו מאוד מכבדים את ישיבת כסא רחמים".

בתוך כך, במפלגתו של ישי לא אומרים נואש באשר לתוצאות הבחירות. הרב מאזוז פרסם היום פסק הלכה שבו דרש מתומכיו להתלונן על זיופים ואיומים בקלפיות, שכן לדבריו "כתוצאה מזה לא עברה תנועת יחד את אחוז החסימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully