וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוכה: משליך "בקבוק התבערה" בעצרת של ישי - קרוב משפחתו

במפלגת כולנו מיהרו לרמוז כי פעילי ש"ס עומדים מאחורי ההצתה במפגן התמיכה בישי בירושלים. עם זאת, החשודים שנעצרו, תומכי ישי ואף קרוב משפחתו, סיפרו שהם אלה שהחזיקו בחומר הדליק, במטרה להבעיר איתו צמיגים כחלק מהמחאה

עריכה: שניר דבוש

המשטרה עצרה הבוקר (רביעי) שלושה בני אדם, שניים מהם נערים, בחשד למעורבות בהשלכת הבקבוק עם החומר הדליק, שבתחילה חשבו אותו לבקבוק תבערה, אמש, מחוץ לביתו של יו"ר מפלגת יחד, ח"כ אלי ישי, בשכונת הר נוף שבירושלים. אחד מהם, כך התברר, הוא קרוב משפחתו של ישי עצמו.

התקרית אירעה במהלך מפגן תמיכה בישי ובמפלגתו, שלא עברה את אחוז החסימה בבחירות לכנסת. הבקבוק הודלק בתום האירוע שבו לקחו חלק עשרות אנשים. החומר בער על הכביש, אולם לא נגרם נזק ולא היו נפגעים. שלושת החשודים הועברו לחקירה במרחב מוריה.

במפלגתו של אלי ישי האשימו "עבריינים שפלים שאינם בוחלים בשום אמצעי" במעשה, אך במשטרה אמרו היום כי מי שאחראי למעשה הינם תומכיו של ישי עצמו. מחקירת החשודים עלה כי השלושה הגיעו להשתתף במפגן כשברשותם שני בקבוקי בנזין. החשודים אמרו שבעזרת החומר הדליק הם רצו להבעיר צמיגים במסגרת המחאה. לטענתם, הקהל שהשתתף באירוע מנע זאת מהם, ובסיום ההפגנה הם התרחקו כ-150 מטרים, שפכו את הבנזין, הדליקו אותו ונסעו משם. הבוקר כאמור, נעצרו. הם יובאו בשעה 12:00 לבית משפט השלום בירושלים לדיון בהארכת המעצר.

עוד בנושא
רבו של ישי תקף את ש"ס: "הכול מותר בפוליטיקה – לשקר ולגנוב"
הבחירות של דרעי: הפסד שכולו ניצחון
מפלגת יחד טוענת לזיופים: "הועלמו פתקים שלנו מהקלפיות"

חשודים בהשלכת בקבוק תבערה לעבר אלי ישי מובאים להארכת מעצר, בית משפט השלום ירושלים. מרץ 2015. נועם מושקוביץ
אחד החשודים בדיון בהארכת מעצר/נועם מושקוביץ

בהודעת מפלגתו של ישי נרמז אמש כי האחראים למעשה הם תומכי ש"ס. "במשך חודשים ארוכים יו"ר המפלגה ישי ופעילי המפלגה מותקפים, מושמצים ומאויימים, ובמקרים מסוימים אף פגעו ברכוש של פעילי המפלגה. ביום הבחירות הוגדשה הסאה כאשר אותם עבריינים פגעו בטוהר הבחירות והצליחו להביא לפסילת אלפי קולות שמנעו בחירות דמוקרטיות. לתומנו חשבנו כי זהו הקו האדום בפעילות העבריינית, אך למרבה הצער הערב הוברר כי הם אינם בוחלים בשום אמצעי וכי אין להם מניעה גם לגרום לשפיכות דמים ואף גרוע מכך".

לאור ממצאי החקירה, במפלגה נרשמה מבוכה, ונמסר: "אנו מגנים בתוקף כל סוג של אלימות ופרובוקציה. אנחנו מתנערים וסולדים מהמעשה ומקוים שהעבריינים, הלוקים בנפשם להערכתנו, יבואו על עונשם. אנו מודים למשטרת ישראל על עבודתה המקצועית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ישי בעצרת תומכים: נמשיך את המהפכה. מערכת וואלה! NEWS
ישי בעצרת, אמש/מערכת וואלה! NEWS
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפגן התמיכה מחוץ לביתו של ישי, אמש/מערכת וואלה!, צילום מסך

ישי, במפגן התמיכה בו אתמול, התייחס להפסד בבחירות, ואמר כי חברי המפלגה הניחו מראש שיהיו "תרגילים של פסילת קולות". "ידענו שזה יקרה, תיארנו לעצמנו והתכוננו לכל מיני תרגילים של פסילת קולות", אמר ישי, והוסיף כי רשימתו לא נקטה באלימות לאורך הקמפיין וכי היא התעקשה "ללכת בדרך האמת". "הלכנו בדרך האמת, אולם לא פגענו באחרים - לא באלימות פיזית ולא באלימות מילולית. אבל אנחנו את האמת נגיד - עשו כאן גניבת בחירות, הדמוקרטיה כאן נעלמה. הם רדפו ופגעו במרן ראש הישיבה, רדפו ופגעו בכל רבני המפלגה ותומכיה. כל מצביע ומצביע נפגע, אבל אני מודיע שאף אחד לא יעצור אותנו, אנחנו נמשיך ונבנה את התנועה בכל הכוח, אנשים קרועים ועצובים".

(עדכון ראשון: 8:00)

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com
לפניות לכתב יקי אדמקר: yakiadamker@gmail.com

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הלכנו בדרך האמת, אולם לא פגענו באחרים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully