וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טיסת השוקולד" נחתה בנתב"ג: "מטוס שלם של שיכורים, היה סיוט"

אחרי סוף שבוע בוורנה, נחתה הטיסה שנוסעיה התפרעו. "התרענו שהם הולכים לעלות שיכורים, והצוות אמר 'אין מה לעשות'. הם הלכו מכות כל הטיסה", אמרה נוסעת. עמית קוזה, ניצולת הפיגוע בבורגס, שקיבלה הצעת נישואים בטיסה: "זה גנב לנו את הפוקוס"

צילום: יותם רונן; עריכה: יאיר דניאל, גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

נוסעי טיסה 714 H6 של חברת "ישראייר" נחתו הלילה (שני) בנתב"ג, לאחר התקרית האלימה וסוף שבוע בוורנה, בולגריה. הנוסעים שהתפרעו הגיעו לטרמינל כשהם מכסים את פניהם בכובעים. הם ניסו להימנע ממגע עם התקשורת שביקשה לקבל את תגובתם למקרה הקשה, שבמהלכו תקפו מילולית את דייל המטוס שלא הסכים למכור להם שוקולד מעגלת הדיוטי-פרי.

"הסיפור התחיל בדיוטי פרי, בבית קפה", סיפרה מרסדס הררי נוסעת בטיסה על המתפרעים. "הם שתו בצורה מפחידה ומגעילה, ועמדו לעלות למטוס. התרענו בפני הדיילים שיש חבר'ה שיכורים והם אמרו 'לא נורא'". לדבריה, הטיסה הפכה ל"סיוט", ואחד מהזוגות שהיו מעורבים בתקרית מאוחר יותר אף "הלכו מכות ביניהם בלי סוף". "אמרנו 'די, בבקשה, שקט'. ביקשנו מהדיילים כל הזמן (שיעזרו), הם ענו 'מה אתם רוצים שנעשה? גם הדיילים חטפו מהם בצורה ממש מגעילה".

עוד על המקרה
תקרית השוקולד במטוס: "לא היו מעזים לדבר כך לדייל זר"
רגע מרגש ב"טיסת השוקולד": הצעת נישואים לניצולה מבורגס. צפו
בושה באוויר: ישראלים התפרעו בטיסה – בגלל שוקולד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אתה עובד שלי, שילמתי כסף". אחת הנוסעות מתפרצת לעבר הדייל/מערכת וואלה!, צילום מסך

נוסעת נוספת סיפרה: "זה לא רק החבר'ה האלה, זו טיסה שלמה של אנשים שמשתכרים, שאוכלים גרעינים ומלכלכים את המטוס. הם פשוט עושים את המוות לדיילים וזה ביזיון, חוסר היכולת של הדיילים לעשות שום דבר נגד זה". לדבריה, "שמעתי דייל אומר שהם יעצרו, שהם לא יכנסו לוורנה, ושהם לא יוכלו לחזור עם הטיסה של 'ישראייר'. זה לא קרה בפועל. הם הגיעו למלון וחזרו באותה טיסה. הם היו מזעזעים, הם היו שיכורים, ראו את זה בסרטון. חבל לי שאי אפשר לעשות יותר, שאין סנקציות נגדם".

למרות הדברים הללו, היו מי שבחרו לגונן על המתפרעים. סיגל, אחת הנוסעות בטיסה, אמרה לוואלה כי בסרטון "מראים בדיוק מה שרוצים להראות". בתשובה לשאלה מה קדם לסרטון שגרר את התגובה חסרת הפרופורציה השיבה: "לא היה כלום לפני". היא פנתה לתקשורת ואמרה: "אל תקחו דבר אחד ותנפחו אותו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדייל שהתעמת עם הנוסעים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנוסעים שהשתוללו הורשו כאמור להיכנס לוורנה, על אף שהחוק מתיר לעצור אנשים שהתפרעו בטיסה. "במלון הם שמרו על פרופיל נמוך, עד כמה שאני נתקלתי", אמרה אחת הנוסעות. "חבל לי שאי אפשר היה לעשות יותר (נגדם), שאין סנקציות". אחרים שהיו על הטיסה ניסו להגחיך את האירוע ולהפוך את הזיכרון הרע למשהו משעשע. "ארבעה ימים (בוורנה), כל 200 הנוסעים במלון אמרו כל רגע 'מי רוצה שוקולד', עשינו מזה בדיחה", שחזרה אחת הנוסעות.

ניר קנטור, שהציע נישואים לחברתו בטיסה, סיפר שהתכוון לעשות זאת כבר בהמראה אולם הוסיף שזה לא יצא לפועל, בין היתר בגלל ההמולה. ארוסתו עמית קוזה סיפרה: "זאת הייתה טיסה מטורפת, לא רגילה, זאת טיסה שזוכרים לנצח. כשהוא הלך לכרוז הייתי בטוחה שהוא מבקש שקט מאנשים. אני לא ידעתי מכלום, אבל כל הטיסה הייתה תוססת". לדבריה, כל ההשתוללות "גנבה להם את הפוקוס". "מבחינתו זו לא טיסת השוקולד אלא טיסת הטבעת, ואנחנו עם הפנים קדימה", סיכמה.

"אתה תמכור לי שוקולד, הבנת?"

הסרטון שצולם במהלך הטיסה של חברת "ישראייר", שהייתה בדרכה מתל אביב לוורנה בסוף השבוע הופץ ברשתות החברתיות. בסרטון תועדו שלושת הנוסעים כשהם תוקפים מילולית את אחד הדיילים, מאיימים עליו ומקללים אותו לאחר שזה סירב למכור שוקולד לאחת הנוסעות. "תמכור לה שוקולד מיד, יא חתיכת זבל!", צעקה לעברו בין היתר אחד הנוסעות.

אתמול הודיעה חברת התעופה "ישראייר" כי מונה צוות לבדיקת נסיבות האירוע החמור. מתחקיר ראשוני עולה כי הנוסעים בטיסה התנהגו בבוטות כלפי הצוות ולא נשמעו להנחיות במהלך כל הטיסה, עוד לפני האירוע המדובר. השיא הגיע כשהדיילים עברו בין הנוסעים עם עגלת הדיוטי פרי. עוד עולה מהתחקיר, שהחל עוד לפני פרסום סרטון התקרית ברשתות החברתיות, כי העגלה נעצרה על ידי הדיילים, ואחד מהם מכר דבר מה לנוסע. בשלב הזה פנתה אליו נוסעת שישבה שתי שורות אחריו, ודרשה ממנו שיעזוב את הנוסע וימכור לה שוקולד. הדייל הסביר לה שהוא יגיע אליה בהמשך, אולם הסברו לא סיפק אותה והיא החלה לצעוק לעברו.

"אתה תמכור לי שוקולד, הבנת? אתה עובד שלי, שילמתי עליך כסף", אמרה לדייל. "אני לא עובד שלך, היית מתה שאני אהיה עובד שלך", הוא ענה לה, והיא בתגובה השיבה: "אני רוצה את השוקולד. מאיזה סיבה אתה לא רוצה למכור לי את השוקולד? אני רוצה את השוקולד. מה זה, אני רוצה את השוקולד". בשלב זה, הצטרפו לוויכוח הבוטה נוסעים נוספים, אחת מהם היא אחותה של אותה נוסעת. "תמכור לה את השוקולד, מה היא ערבייה? כוסרבאק תמכור לה שוקולד, שמעת?". הדייל ענה לה: "זכרי את המילים שלי, את לוורנה לא תגיעי", ובתגובה התפרץ לעברו נוסע נוסף, שאמר לו: "אני שם זין עליך, ועל ורנה, כוסאמאמא שלך, יא מניאק, יא בן שרמוטה, יא מזדיין, חתיכת בן אלף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully