וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד שהטריד שוטרת בהריון: מפקד תחנת ב"ש, משה איבגי

ניצב-משנה איבגי הוא הקצין החשוד שהטריד מינית שוטרת, בין היתר בזמן שנשאה תינוק ברחמה. על פי התלונה שהגישה למח"ש, הוא אמר לה כי יש לו "פנטזיה מינית לקיים יחסי מין עם בחורה בחודש החמישי להריונה"

יח"צ - חד פעמי

מפקד התחנה החשוד שהטריד מינית שוטרת, בין היתר כשהייתה בהריון, הוא מפקד תחנת באר שבע, ניצב-משנה משה איבגי. הוא נחקר שלשום במשרדי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) במשרד המשפטים בירושלים בעקבות מכתב תלונה שהעביר עורך דינה של השוטרת למחלקה.

במכתב שהעביר עו"ד גיא אופיר למח"ש נטען כי מפקד התחנה התנהל "באופן בלתי ראוי העולה כדי הטרדה מינית". על פי התלונה, שעליה דווח לראשונה בחדשות ערוץ 10, "במסגרת ישיבה שהתקיימה כאשר השוטרת הייתה בחודש החמישי להריונה, פנה אליה מפקד התחנה בפני כל הנוכחים ושאל אותה באיזה חודש היא נמצאת".

טלטלה בצמרת המשטרה - סיקור מיוחד:
הניצב החשוד בהטרדה מינית: מפקד מחוז חוף חגי דותן
במשטרה לא מופתעים: "איך חגי דותן מסתכל לאשתו בעיניים?"
האיש ששלח שישה מניצבי המשטרה הביתה

משה איבגי, מפקד משטרת באר שבע. חטיבת דובר המשטרה
לטענת השוטרת, הוא ביקש ממנה לשלוח לו תמונות שלה בחצאית. נצ"מ משה איבגי/חטיבת דובר המשטרה

לטענת עורך הדין, "לאחר שהשיבה לו כי היא בחודש החמישי, אמר כי יש לו פנטזיה מינית לקיים יחסי מין עם בחורה בחודש החמישי להריונה". דברים אלה, לדבריו, נאמרו בפני שוטרים אחרים וגרמו לשוטרת אי-נוחות רבה ותחושת בושה.
עוד נטען במכתב כי בחודש אוקטובר האחרון התכתב מפקד התחנה עם השוטרת ושאל אותה מה בכוונתה ללבוש לערב היחידה. לטענתה, המפקד ביקש ממנה כי תשלח לו תמונות שלה בחצאית, באומרו: "כולה חצאית".

לסיכום, נכתב: "לא יכול להיות חולק שמדובר בדברים חמורים, העולים כדי הטרדה מינית, ושאינם ראויים להיאמר כלל, בוודאי שלא על ידי דמות בכירה במשטרת ישראל".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מפקד מחוז חוף, ניצב חגי דותן, בהפגנת מחאה נגד תג מחיר בצומת אום אל-פחם, אפריל 2014. שלומי גבאי
חשוד שהטריד מינית חמש שוטרות. ניצב חגי דותן/שלומי גבאי

מוקדם יותר היום הותר לפרסום כי קצין המשטרה הבכיר שנחקר הלילה בחשד שהטריד מינית חמש שוטרות הוא ניצב חגי דותן, מפקד מחוז חוף במשטרה. דותן נחקר הלילה במשך 12 שעות במשרדי מח"ש. בתום החקירה הוא שוחרר לביתו בתנאים מגבילים למשך שבועיים. עתידו במשטרה ייקבע בהתאם להחלטת המפכ"ל, רב-ניצב יוחנן דנינו, לאחר שיעיין בחומר החקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully