וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: אבוחצירא הושאל עד סוף העונה, עמאשה לא חתם

3.2.2015 / 19:00

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, סגנית המוליכה הצליחה לצרף את החלוץ, לאחר ששוחרר ממכבי חיפה. עמאשה לא הסכים להתגמש במו"מ ונשאר בירוק. דור ג'אן הושאל להפועל פתח תקוה

one

שמעון אבוחצירא שוחרר ממכבי חיפה והושאל לעירוני קרית שמונה עד סוף העונה עם אופציה לרכישה. על המעבר הצפוי פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. בעירוני קרית שמונה האיצו היום (שלישי) את השיחות עם החלוץ ובשורות סגנית המוליכה מרוצים מהנחתת השחקן, שחתם במועדון. אבוחצירא שיחק שנתיים בקריית שמונה בין השנים 2011 ל-2013 וזכה איתה באליפות המדינה. זאת תהיה הקדנציה השנייה של אבוחצירא בקבוצה מעמק החולה.

החלוץ ויאם עמאשה כבר היה בדרכו חזרה לקרית שמונה, אך התגלעו קשיים במו"מ עמו, ובסופו של דבר הדבר העסקה לא הושלמה. החלוץ לא הסכים להתגמש בתנאיו ונשאר במכבי חיפה.

מי שנפרד מהקבוצה הוא החלוץ הצעיר דור ג'אן, שהגיע בתחילת העונה ממכבי תל אביב וכעת עבר בהשאלה להפועל פתח תקוה. משה אבוטבול עזב את קרית שמונה ועבר להפועל רעננה.

שמעון אבוחצירא עירוני קרית שמונה. דוברות קרית שמונה, סטודיו WEB yourself,
שמעון אבוחצירא עירוני קרית שמונה/דוברות קרית שמונה, סטודיו WEB yourself

עוד במהלך הלילה נעשה ניסיון לעסקה המפתיעה של חלון ההעברות, כשבקבוצה חידשו את השיחות עם טוני וואקמה מהפועל רעננה. לוואלה! ספורט נודע שהאצת השיחות הגיעה לאחר שבמקביל נעשה ניסיון מצד מ.ס אשדוד לצרף את רוג'רס קולה, מהלך שהיה צפוי לפנות מקום של זר. קולה ששיחק בעבר באשדוד מבוקש מאוד על ידי הקבוצה ובקרית שמונה, שרוצה את וואקמה, העלו את האפשרות לעסקה סבובית, אלא שבשלב זה הסיכויים שהעסקה תצא לפועל נמוכים מאוד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

עדכון ראשון: 09:01

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully