וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט פרסם את סגל גאנה: מונטארי, פרינס-בואטנג ואסיין בחוץ

המאמן הישראלי פרסם את הסגל המורחב לאליפות אפריקה, שתחל בחודש הבא, ולא הכליל כמה מכוכביו, ששניים מהם נופו במהלך המונדיאל עקב בעיות משמעת. עוד בסגל: שלושה זימוני בכורה

אברהם גרנט. GettyImages
סגל מפתיע. גרנט/GettyImages

מאמן נבחרת גאנה אברהם גרנט פרסם את הסגל המורחב שלו לקראת אליפות אפריקה, שתצא לדרך בעוד פחות מחודש בגינאה המשוונית. גרנט הפתיע כשלא הכליל בסגל כמה מכוכביו, ובהם מיקאל אסיין, קווין פרינס בואטנג וחלוץ מילאן סולי מונטארי, שנזרק מהנבחרת במהלך המונדיאל עקב בעיות משמעת. אי זימונו של מונטארי, שעל פי כל הדיווחים המוקדמים אמור היה לשוב לסגל, היווה הפתעה גדולה. כך גם חסרונו של מיקאל אסיין, שעל פי הדיווחים האחרונים בגאנה, עשוי לסתום את הגולל על הקריירה שלו במדים הלאומיים.

בסגל של הכוכבים השחורים עדיין ניתן למצוא מספר שמות מוכרים, כמו האחים האיוו והחלוץ הוותיק והטוב אסמואה ג'יאן, אך בהיעדר השלושה, וללא קוואדו אסמואה הפצוע שגם הוא לא יוכל ליטול חלק באליפות, מדובר בסגל מפתיע למדי. למרבה האירוניה, מי שנכלל בסגל של גרנט הוא קווסי אפייה - לא המאמן שפוטר אחרי המונדיאל - אלא חלוץ קיימברידג' יונייטד מהליגה הרביעית באנגליה, שנחשב לאנונימי.

בסגל של גרנט ניתן למצוא לא מעט פנים חדשות, ושלושה שחקנים שייכלו לראשונה בסגל הנבחרת הבוגרת: דניאל אמרטיי (פ.צ קופנהאגן), איברהים מורו (א.י.ק שטוקהולם) וקופי אדו (מאלמו).

האליפות תצא לדרך ב-17 בינואר, וגאנה, שהוגרלה לבית קשה בצוותא עם אלג'יריה, דרום אפריקה וסנגל תנסה לעשות את כל הדרך אל התואר.

סולי מונטארי, נבחרת גאנה. AP
שוב בחוץ מונטארי/AP

הסגל המלא

שוערים: רזאק בראימה (אזפרנזה), אדמס סטפן (אדואנה), פטאו דאודה (אשגולד), ארנסט סווה (דון בוסקו)

הגנה: הריסון אפול (אזפרנזה), ג'ון בויה (ארסיספור), ג'ונתן מנסה (אביאן), ז'פרי שלופ (לסטר), אוול מוחמד (מריצבורג), קוובנה אדוסיי (מפומלאנגה), בבה רחמן (אוגסבורג), גיאמה אדווין (מפומלאנגה), סמואל אינקום (יוסטון), דניאל אמרטיי (קופנהאגן).

קשרים: רביו מוחמד (קראסנודר), עמנואל אגמיאנג-באדו (אודינזה), אפרייה אקווה (פארמה), סולומון אסנטה (מאזמבה), כריסטיאן אצו (אברטון), מובארק ווקאסו (סלטיק), אנדרה איוו (מארסיי), אלפרד דאנקן (סמפדוריה), אלברט אדומה (מידלסבורו), פרנק אצ'ימפונג (אנדרלכט), אבו קופי (מאלמו), איברהים מורו (א.י.ק שטוקהולם).

חלוצים: ג'ורדן איוו (לוריין), עבדול מג'יד ווריס (טרבזונספור), אסמואה ג'יאן (אל אין), קווסי אפייה (קיימברידג' יונייטד), דייויד אקאם (שיקגו פייר).

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מאט ביזלר, נבחרת ארה"ב, מול אסמואה ג'יאן, נבחרת גאנה. רויטרס
אמור לככב. אסמואה ג'יאן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully