וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בלש משטרה מהצפון אנס בת 13 שהכיר בפייסבוק

17.12.2014 / 13:41

רס"מ אהרון נאתכו, בן 33 המשרת שנים רבות במשטרה, חשוד שעשה עבירות מין גם בנערים נוספים. פרקליטו טען כי הוא היה סבור שמדובר בבגירים: "כל מה שעשה עשה כחוק". מעצרו הוארך בחמישה ימים

צילום: באדיבות ערוץ 10, עריכה: יאיר דניאל

בלש משטרה מצפון הארץ נעצר אמש (שלישי) בחשד שעשה עבירות מין בנערים. השוטר, רס"מ אהרון נאתכו, בן 32 העובד בתחנת טבריה מזה כשנה, נעצר בידי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בחשד שאנס נערה בת 13 ועשה עבירות מין בנערים נוספים, שאת רובם הכיר ברשתות חברתיות.

על פי החשד, נאתכו, רווק ללא ילדים המשרת במשטרה מאז שנת 2008, רובן במחוז הדרום, פיתה את הנערה להיפגש עמו בהתכתבות בפייסבוק, ובמהלך המפגש אנס אותה וביצע בה מעשה סדום. כמו כן, במסגרת החקירה נאספו ממצאים המצביעים על כך שהוא חשוד תקף מינית גם נערים נוספים, שאת חלקם הוא הכיר במסגרת תפקידו כשוטר. הבלש עוד חשוד בעבירות של סחיטה באיומים ושיבוש מהלכי משפט.

עוד ידיעות פלילים ומשפט:
מנהל קבוצת הכדורגל נעצר שוב: חשוד בעבירות מין בקטינים
3 חרדים חשודים שתקפו חילוני שרץ ללא חולצה בירושלים
"בואי, רוצה שוקולד?": נהג המונית נאשם שתקף בת ה-7

אהרון נאתכו, בלש משטרה מהצפון, חשוד בעבירות מין בקטינים, דצמבר 2014. אלי אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
נאתכו בהארכת מעצרו, היום/מערכת וואלה! NEWS, אלי אשכנזי

פרקליטו של הבלש, עו"ד אחמד מסאלחה, אמר בתגובה כי מרשו נחקר כבר לפני שלושה שבועות בנושא. לטענתו, הבלש חשב שכל מי שהיה עמו בקשר היה בגיר. "הערכתי היא שלא כצעקתה", אמר עו"ד מסאלחה. "האיש טען לחפותו וטען שאין במעשיו פלילים. לא היה לו קשר עם קטינים, וכל מה שעשה עשה כחוק. האיש חף מפשע וכך יתברר בימים הקרובים".

בית משפט השלום בנצרת האריך היום את מעצרו של נאתכו בחמישה ימים בהסכמת סנגורו. השופט חנא סבג דחה את בקשת פרקליטו של נאתכו שלא לפרסם את שמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully