וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבדק חשד: ניצב נוסף ביצע עבירות מין בשוטרות

1.10.2014 / 20:06

הערב נודע שבמסגרת חקירה שמתנהלת, עלו חשדות לכאורה שניצב במשטרה, שאינו מתמודד לתפקיד המפכ"לות, הטריד מינית. המעורבות סירבו להתלונן והבדיקה נקלעה למבוי סתום

צילום: עומר מירון, עריכה: יאיר דניאל

עוד הסתבכות במשטרה? הערב (רביעי) נודע שבמסגרת חקירה שמתנהלת, עלו חשדות לכאורה נגד ניצב במשטרה, שלא מועמד למפכ"לות - שלפיהן ביצע עבירות מין בכמה שוטרות. עם זאת, השוטרות לא הסכימו להגיש תלונה ואף לא הסכימו להיחקר. לפיכך - חרף החשדות, הבדיקה בעניין עומדת בפני מבוי סתום.

הפרשה נודעה למחלקה לחקירות שטורים לפני כשנתיים, אז היא נבדקה במסגרת חקירה של קצין בכיר אחר בחשד לעבירות דומות. אז ניסו במח"ש לגייס מתלוננות, אך התיק נסגר וכעת הגיע מכתב אנונימי למח"ש עם אותם החשדות.

עוד בנושא
קציני משטרה מאיימים: נפשוט מדים אם ימונה מפכ”ל מבחוץ
מלחמת גנרלים במשטרה: ”קצין בכיר החליט לנקום”
פריינטי: עם השלדים שיש לי בארון יכולתי להיות מפכ”ל
אהרונוביץ’ רומז על מינוי המפכ”ל: ”אביא רוח אחרת”

בין אם העניין יבשיל לכדי חקירה של ממש, ובין אם לא - מקרה זה מצטרף לגל עכור של מעורבות בפרשיות שונות בצמרת המשטרה, שבעטיו כבר פרשו לאחרונה שני קצינים בכירים. האחרון שבהם היה ניצב יוסי פריינטי מפקד מחוז ירושלים במשטרה.

מפכ"ל המשטרה רב-ניצב יוחנן דנינו אמר היום בשיחה שקיים עם קציניה הבכירים של משטרת ישראל, כי לא יהסס "להדיח קצין, ולא משנה דרגתו, אם יתברר שהעדיף את טובתו האישית על חשבון הנורמות הנהוגות בארגון. מי שמנסה להטיל רפש בארגון ובשוטריו ייכשל כישלון חרוץ, ובסופו של יום יצטרך לתת דין וחשבון בפני הארגון ובפני הציבור".

בהתייחסו לגל הפרישות בצמרת המשטרה ולפרשיות המביכות שנחשפו בחודשים האחרונים, אמר המפכ"ל: "רוחות רעות נושבות מתוך הבית ומחוצה לו, רוחות הנופלות על אוזניים קשובות וזוכות להד ציבורי נרחב ולפגיעה קשה. כמי שעומד בראש הארגון, לא אתן לזעזע את קירות הבית, מבפנים או מבחוץ". דנינו הוסיף: "אני מודיע כאן באופן ברור ומוחלט, מחול השדים הזה נגמר היום, לא אתן לו להמשיך. לא יכול להתקבל על הדעת שארגון שלם עובר טלטלה בגלל אירוע כזה או אחר. משטרת ישראל אינה יכולה להרשות לעצמה להוריד הילוך אפילו לא לרגע אחד, משום שאנחנו אמורים להציב בתפקידנו רף נורמטיבי ואתי מהגבוהים והמחמירים ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully