וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוזמה חדשה ברשת: מכבים את הסלולרי ביום כיפור

1.10.2014 / 14:39

יום כיפור, אין מכוניות, שקט, אנשים הולכים לאטם על הכביש, ואז מצלצל הטלפון. יוזמה חדשה מזמינה את כולנו לצום אלטרנטיבי - יום כיפור ללא סלולרי. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

פושטים את המדים? הרוחות בצמרת המשטרה סוערות בעקבות רמיזתו של השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', על כוונתו למנות מועמד חיצוני למפכ"ל המשטרה. האמירה הושמעה במהלך מסיבת עיתונאים שקיים אתמול, והגיעה בעקבות שורה של פרישות בכירים שיצרה מבוכה רבה בקרב כחולי המדים, ומעמידה את עתידו של הארגון בסימן שאלה. בתגובה, קצינים אף הודיעו שלא יהיו מוכנים לשרת תחת פיקודו של קצין מבחוץ, ואם לא תהיה ברירה, הם יפשטו את המדים.

הבטיח - אבל לא הבטיח לקיים: בדיוק לפני שנה הודיע שר האוצר יאיר לפיד כי הוא עומד לקדם במהלך מושב החורף את התחבורה הציבורית בשבת, כדי להימנע, לדבריו, ממצב בו "סבא עשיר יכול לנסוע בשבת לבקר את הנכדים שלו במונית או באוטו הפרטי שלו, ואילו סבא עני תקוע בבית ולא יכול לבקר את הנכדים שלו". התרגלנו כבר לפוליטיקאים שמבטיחים ולא מצליחים לקיים, אבל נראה שכאן לפיד ו"יש עתיד" לא פעלו כלל לקידום הנושא. ארבעת ימי החג בראש השנה האחרון, שבמהלכם חודדה התופעה, הזכירו לחילונים רבים את ההבטחה שטרם קוימה ומחאה בפייסבוק לא בוששה לבוא.

התחזית: הלילה ייתכן גשם מקומי קל, מחר ירידה קלה נוספת בטמפרטורות.

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully