וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מנהל בית ספר במרכז הארץ הטריד מינית מורות

1.10.2014 / 13:37

לפי החשד, המנהל היה ביחסים אינטימיים עם שלוש מהמורות שעובדות תחתיו תוך ניצול יחסי מרות. אחת מהן סיפרה בתלונתה כי הוא התנכל לה עד שהושעתה. לדבריו, הכול נעשה בהסכמה מלאה

צילום: דוד קורן, עריכה: מתן חדד

מנהל בית ספר בלוד, בן 52, נעצר היום (רביעי) בחשד שהטריד מינית מורות אשר עבדו תחתיו, תוך ניצול יחסי מרות. לפני כחודש הגישה מורה שעבדה תחתיו תלונה במשטרה, לפיה לפני כשמונה שנים ניהלה רומן עם המנהל. לדבריה, לאחר שנפרדו החל להתנכל לה עד שלאחרונה היא הושעתה מעבודתה, אז החליטה להגיש את התלונה.

במהלך החקירה, מסרה המורה את שמותיהן של שתי מורות נוספות שסיפרו בחקירתן כי קיימו עם המנהל יחסי מין מרצונן החופשי. עם זאת, בגלל טיב היחסים בין המנהל למורות, מדובר בניצול יחסי מרות ובהטרדה מינית על פי החוק.


עוד ידיעות בוואלה! חדשות:
עלייה בהתחמשות האישית בצפון: "התושבים פוחדים"
מהטיילת ועד המזרקה - פועלו של צ'יץ' בתל אביב
התפתחות בחקירת מותו של הפועל שנפל מהקומה ה-11

בחקירתו אמר המנהל כי היחסים בינו לבין המורות התקיימו כולם בהסכמה, וכי אחת מהמורות שנתנו עדויות בתחנת המשטרה הייתה בת זוגו הרשמית. היום הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון.

ממשרד החינוך נמסר כי הנושא נמצא בטיפול המשטרה.

בתחילת השנה נעצר מורה בשנות ה-40 לחייו, תושב מודיעין, בחשד שצילם את תלמידותיו בזמן שהתלבשו. החשוד עבד כמורה לחינוך גופני בפנימיית בן שמן, ועל פי החשד הוא צילם כמה בנות שהתלבשו בכיתה שבה לימד. שתיים מהתלמידות דיווחו להנהלת בית הספר על המקרה והמורה זומן לבירור והודח בסופו של דבר מתפקידו ומבית הספר.


לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully