וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ניצב-משנה ניהל רומן עם שוטרת הכפופה לו

עוד מבוכה לארגון שלאחרונה, כך נראה, כבר מורגל בכך: במח"ש בודקים אם הקצין, שקיבל את דרגתו רק לאחרונה, קיים יחסים בהסכמה עם השוטרת. החקירה מתמקדת בזווית המשמעתית

צילום: עומר מירון, עריכה: יאיר דניאל

(צפו באהרונוביץ', דנינו וריבלין מתייחסים לשורת הפרשיות במשטרה, הבוקר)

פרשה נוספת מאיימת להוסיף למבוכה בצמרת המשטרה. בכיר במחוז חוף, שקודם לאחרונה לדרגת ניצב-משנה, נחקר בימים האחרונים במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בחשד שניהל רומן עם שוטרת הכפופה לו. החקירה נפתחה בעקבות מידע שהתקבל מגורם שלישי על הרומן. רק לאחרונה הוחלט כי הקצין יעבור לפקד על תחנה בצפון הארץ והוא אף קודם לדרגת נצ"מ. מהחקירה עולה כי היחסים היו ככל הנראה בהסכמה. לפיכך החקירה מתמקדת בזווית המשמעתית.

קצין בכיר במחוז חוף ששירת בעבר עם הקצין שנחקר סיפר כי "מדובר בקצין מצטיין שבעברו אין שום רבב. עושה רושם שלמישהו היה אינטרס מובהק למנוע את קידומו. בסך הכול מדובר בעניין פרטי אישי בין שני בוגרים שנעשה בהסכמה. יחד עם זאת, יש ציפייה מאנשי החוק לנהוג לפי טוהר מידות".

כמו כן, מקורביו של הקצין אמרו: "לא היו דברים מעולם. אם היה באמת משהו אז הוא לא היה מקבל דרגה. מדובר בקצין מוערך מאוד שנחקר על בסיס שמועות בלבד. יש מישהו שמנסה לפגוע בו בכל מחיר, צריך לתת לחקירה להסתיים ובסוף האמת תצא לאור".

עוד בוואלה! חדשות:
הורי הפועל שנהרג: "תמיד חשש שיחתכו לו את החבל"
חשד: ביצעו מעשה סדום בבת 14 בהסעה מבית הספר
האם ה"ארגון שמסוכן יותר מדאעש" היה שקר אמריקני?

ניידות של משטרת התנועה. ספטמבר 2014. חטיבת דובר המשטרה
"יש מוטיבצתיית יתר למצוא שלדים בארון"/חטיבת דובר המשטרה

קצין בכיר במשטרה, שנאלץ לעזוב לאחרונה את עבודתו בשל פרשה דומה, טען כי "כשמדובר בלובשי מדים יש ליותר מידי אנשים מוטיבצית יתר למצוא כל מיני שלדים בארון כאשר מתמודדים על תפקיד מסוים. אין קשר בין תפקודו של הקצין לבין קשרי האהבה שהוא מנהל בחייו הפרטיים, כל הפרשיות האלו שפתאום צצו הם תוצאה של קרבות וסגירת חשבונות בין קציני משטרה".

"רוח אחרת למשטרה"

מוקדם יותר היום התייחס השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ', לטלטלה שעוברת על המשטרה בשנים האחרונות. "ימים לא קלים עוברים על המשטרה. התופעות בצמרת מטרידות אותי, אך אני עומד לצידה ויש לי אמון מלא במפכ"ל, אמר אהרונוביץ' בעת ביקור במטה הארצי של המשטרה בירושלים. "משטרת ישראל היא ארגון חזק שיעבור גם את המשבר הזה. מה שמדריך אותי הם אזרחי המדינה ואני מחוייב רק להם. מי ששם את טובתו האישית לפני טובת המשטרה - לא יישאר בה".

נוסף על כך, רמז השר כי הוא מתכוון להודיע בקרוב על מינוי מפתיע לתפקיד מפכ"ל המשטרה, במקומו של רב-ניצב יוחנן דנינו, כאשר זה יסיים את כהונתו בעוד כשבעה חודשים. "אני נחרץ להתמודד איתן ולהביא רוח אחרת וראויה למשטרה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully