וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שמעון פרס מנסה למצוא עבודה אחרי הנשיאות

23.9.2014 / 0:09

בסרטון משעשע, שהוצג בפני מאות אנשי ציבור בניו יורק ושהופק על ידי נכדתו של הנשיא לשעבר, נראה פרס כשהוא מתנסה בשלל עבודות זמניות, בהן מתדלק וקופאי, ובמהלכו מעביר מסר של שלום

צלמים זמניים מורשים

נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס חשף שלשום (ראשון) באירוע בניו יורק את חייו החדשים באזרחות, לאחר 70 שנים שבהן כיהן בשלל תפקידים ציבוריים בסרטון משעשע שהופק על ידי נכדתו מיקה אלמוג.

בסרטון נראה פרס כשהוא מחפש עבודה חדשה לאחר שיועצת השמה לא מתרשמת מניסיונו העשיר ומחפשת עבורו עבודות זמניות. אחר כך, פרס נראה כשהוא מתנסה בשלל עבודות, בהן מתדלק, מאבטח במשרד ממשלתי, שליח פיצה, סטנדאפיסט במועדון לילה, קופאי בסופר. באחד הקטעים בסרטון, כשפרס מוכר בתחנת דלק "מצופים של דורה" הוא מעודד את הקונים להישאר אופטימים, להעז ולפעול למען השלום.

עוד בוואלה! חדשות
בג"ץ קבע: אסור לכלוא מבקשי מקלט לשנה - ללא משפט
הסטטוס שבעזרתו גייסה החיילת היתומה 55 אלף שקל
הספין של לפיד: בוחן האפשרות להיות יו"ר אופוזיציה

נשיא המדינה לעבר שמעון פרס בסרטון על חייו החדשים באזרחות. יוטיוב, צילום מסך
פרס עובד בתור קופאי בסופר, מתוך הסרטון/צילום מסך, יוטיוב

אלמוג, שהייתה תסריטאית בעבר של התכנית "ארץ נהדרת", יצרה את הסרטון על בסיס "מכתב לדור הצעיר" שכתב פרס, שבו פירט על החזון שלו עבור האזור. בסיום הסרטון נכתב כי "אדם הוא גדול כפי שגדולה המטרה שהוא משרת, וצעיר כפי שהחלומות שלו צעירים".

הסרטון הוצג באירוע חגיגי בניו יורק לעיני מאות אורחים, בהם נשיא מקסיקו, שר החוץ לשעבר של ארצות הברית הנרי קיסינג'ר, השחקן רוברט דה נירו, פרשנים בכירים בינלאומיים ועוד. הסרטון התקבל בהתלהבות והופץ תוך באמצעי התקשורת בארה"ב.

לפניות לכתב אמיר תיבון: amir.tibon@walla.co.il

(עדכון ראשון: 21:11)

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully