וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: הקצין שאיבד את ידו בעזה מתחתן עם חברתו

22.9.2014 / 17:37

סרן זיו שילון, שאיבד את ידו בפיצוץ מטען בגבול רצועת עזה, חיכה זמן רב למאורע המרגש שנאלץ להידחות עקב מותה של אמו. "אני לא ישן בלילה מהתרגשות", הודה

סרן זיו שילון הציע נישואין לחברתו באירוע ידידי צה"ל במיאמי, 27 בפברואר 2014. באדיבות דבי תקשורת, מערכת וואלה! NEWS
"אני רגיל להתרגשות ולאדרנלין של מארבים". שילון ועדי לאחר הצעת הנישואין/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות דבי תקשורת

סרן זיו שילון, שאיבד את ידו בפיצוץ מטען בגבול רצועת עזה באוקטובר 2012 , יצעד מחר (שלישי) בערב אל החופה באולם אירועים באופקים, שם יישא לאישה את עדי, בת הזוג שלו בחמש השנים האחרונות.

החתונה של השניים הייתה אמורה להתקיים לפני כשנה, בחודש אוקטובר, אבל עקב מחלתה של אמו הם נאלצו לדחות אותה. לפני כמה חודשים היא הלכה לעולמה. "אמא שלי חלתה ורצינו להקדים את האירוע, אבל לצערי היא לא הספיקה. יש בי קצת עצב אבל אנחנו יודעים שהיא מלווה אותנו גם ברגעים הללו", אמר שילון.

עוד בוואלה! חדשות:
”מוחמד” הושמט מרשימת השמות הנפוצים: ”גזענות מקוממת”
באיזו עיר הכי מפחיד ללכת ברחוב בחושך?
כך המוסד יגייס את המרגלים החדשים של ישראל

ביקור בנימין נתניהו בבית החולים סורוקה את, סרן זיו שילון ,אוקטובר 2012. לשכת העיתונות הממשלתית
שילון בבית החולים עם ראש הממשלה לאחר הפציעה/לשכת העיתונות הממשלתית

את ההתרגשות מהאירוע הוא השווה לזו שחש לוחם בשדה הקרב. "אני לא ישן בלילה מהתרגשות, אני רגיל להתרגשות ולאדרנלין של מארבים, אבל הפעם זה משהו גדול יותר". אחיו הגדול יניב סיפר כי ההתרגשות היא עצומה גם בקרב בני המשפחה והחברים, בייחוד "אחרי שנתיים קשות מאוד עבור זיו, וביחד עם עדי שמלווה אותו כבר שנה חמישית". הוא הוסיף כי האם ציוותה על המשפחה לשמח את זיו ועדי בחתונתם "וכך אנו נעשה".

"גם אמי חיכתה לאירוע הזה מאוד וחיכתה שהם יגיעו לחתונה. ברגעים האחרונים שלה שהיא כבר לא דיברה וכל בני המשפחה היו ליד מיטתה". לדבריו, "היא לקחה את היד של עדי, שמה אותה על היד של זיו והחזיקה אותן בהתרגשות. זה היה רגע מרגש מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
סרן זיו שילון הציע נישואין לחברתו באירוע ידידי צה"ל במיאמי, 27 בפברואר 2014. באדיבות דבי תקשורת, מערכת וואלה! NEWS
"יד אחת עפה לי, השנייה התרסקה". הצעת הנישואין/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות דבי תקשורת

התקרית שבה נפצע שילון, מפקד פלוגת מסלול בגדוד צבר, אירעה ב-23 באוקטובר 2012, במהלך פעילות מבצעית על גדר המערכת ליד כיסופים שבמרכז רצועת עזה. הוא פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהוא פצוע באורח בינוני, ומאוחר יותר הידרדר מצבו והוגדר כקשה. לאחר שאיבד את ידו השמאלית נאבקו הרופאים על הצלתה של היד השנייה, בתקווה שיתאפשר תפקוד מסוים שלה.

"הוצאתי מטען ונפצעתי, זה חלק מהדברים שאנחנו נדרשים אליהם - לסכן את החיים בשביל לשמור על האזרחים", שחזר שילון חמישה ימים אחרי הפציעה. "יד אחת עפה לי, השנייה התרסקה. החזרתי את היד שעפה עם החצי שנשאר לי. הכנסתי את עצמי לרכב ואמרתי לחובש לשים לי חוסם עורקים. הוא תפקד כמו שצריך".

כמו השנתיים האחרונות בחייו, גם הצעת הנישואים של שילון לחברתו הייתה בלתי שגרתית. הוא הפתיע את עדי כשהציע לה נישואים קבל עם ועדה באירוע ההצדעה השנתי של ארגון ידידי צה"ל בארצות הברית בחודש פברואר האחרון (FIDF). אחד הראשונים לברך את הזוג היה ראש הממשלה בנימין נתניהו. "זה רגע מרגש מאוד. אתה מייצג את המיטב שבנו. בשמי ובשם רעייתי אני מאחל לכם מכל הלב אושר גדול", הוא אמר. ראש הממשלה פנה לשילון ואמר לו כי הוא "מהווה דוגמא נהדרת לאהבת מולדת, גבורה והקרבה". סרן שילון הודה לנתניהו ואמר: "אני מעריך את התמיכה והליווי הצמוד שלך שעזרו לי בשיקום ונתנו לי הרבה כוח להמשיך לפסגות חדשות בחיים". לרגל החתונה שלח ראש הממשלה לזוג המאושר ברכה מצולמת בה הוא מאחל להם אושר רב.

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • זיו שילון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully