וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות טיסות עוכבו בנתב"ג: "סקנדל לאומי"

18.9.2014 / 14:48

מועדי 24 טיסות השתנו עקב השביתה של עובדי רשות שדות התעופה, שנערכה כ-3 שעות כהזדהות עם פיטורי 1,500 עובדי הדואר. נוסע בשדה: "אין קשר והיגיון בין הדברים, זו בושה לאומית"

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: קשת סידי

שביתת עובדי רשות שדות התעופה בנמל התעופה בן גוריון הסתיימה בצהריים (חמישי) אחרי כשלוש שעות. השביתה נערכה לאות הזדהות עם המאבק של עובדי "דואר ישראל" נגד פיטורי 1,500 עובדים. במסגרת השביתה נסגרו כל דלפקי הצ'ק אין בטרמינל 3, וכן 24 טיסות יעוכבו. העומס הורגש חצי שעה לפני תחילת השביתה, ותורים ארוכים של נוסעים השתרכו בדלפקים.

"זה פשוט סקנדל לאומי, לסגור את שדה התעופה בשביל המוסד המזופת הזה שנקרא דואר ישראל. אין לזה קשר והיגיון", אמר מיכאל, תושב באר שבע, שמתעכב בשדה עקב השביתה. "אם הם (עובדי הדואר) יעבדו כמו שצריך, אף אחד לא ילך הביתה זו בושה לאומית הדבר הזה".

עוד בוואלה! חדשות:
דו"ח: נעשים שינויים ב"חולות" כדי לעודד עזיבה
לבני הציגה: רפורמה בבחינות ללשכת עורכי הדין
פצועי "צוק איתן" הרימו כוסית: "שנצמח ממה שקרה"

שביתה בנתב"ג, ספטמבר 2014. דרור עינב
נוסעים מתוסכלים בשדה התעופה, היום/דרור עינב

הנהלת נתב"ג העבירה אתמול הודעות לחברות התעופה הזרות על השיבושים הצפויים, כדי לצמצמם את הפגיעה במהלך ההשבתה. ההחלטה של ההסתדרות נועדה להפעיל לחץ על הממשלה, אולם נראה כי מי שמשלם את המחיר הם הנוסעים, שכן מדובר בתקופה עמוסה בנמל התעופה. על פי ההערכות, עקב מבצע "צוק איתן" ולאור החגים, תירשם בתקופה הקרובה עלייה ניכרת במספר הנוסעים לחו"ל.

במסגרת המאבק נגד פיטורי העובדים בדואר, החל מהיום ועד להודעה חדשה יחריפו עובדי הדואר את העיצומים ויחלו בשביתה. במסגרת המחאה לא יינתנו שרותי דואר למשרדי הממשלה ברחבי הארץ, וכן לא יטופלו פרטי הדואר של הנציבויות הזרות בישראל. במקביל, עובדי שירות המדינה שובתים לאות הזדהות: עובדי רשות המסים לא יגבו מסים החל מהיום, ברשות הגבייה והאכיפה של ההוצאה לפועל גם כן נרשמים עיצומים ושיבושים מורגשים גם בעבודת עובדי לשכות הבריאות ברחבי הארץ. כמו כן, לא יגבו ויטופלו קנסות של המשטרה, רשויות מקומיות ובתי משפט, והחל מהיום לא ניתן יהיה להעביר בעלות על כלי רכב בסניפי הדואר או במשרדי התחבורה.

(עדכון ראשון: 11:48)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שביתה בנתב"ג, ספטמבר 2014. דרור עינב
נמל התעופה בן גוריון בזמן השביתה, הבוקר/דרור עינב
טיסות בנתב"ג הושבתו עקב שביתת עובדי הדואר: "בושה לאומית". יוסי ציפקיס
"מה הקשר בין הדואר לשדה התעופה?" נוסעים בנתב"ג, הבוקר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully