וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלב שנפל לבור חולץ לאחר יומיים שבהם כרסם כבלים

18.9.2014 / 6:05

טכנאים שהגיעו לבור כדי לטפל בבעיית קווים, גילו את הכלב התשוש, שנגס בכבלים כשהיה רעב. צוותי כיבוי שהוזעקו למקום, מצאו אותו בעומק של ארבעה מטרים – וחילצו אותו בשלום

במבצע מסובך הצילו מתנדבי "איחוד הצלה" ואנשי יחידת החילוץ "הר הנגב" כלב שנפל לתהום של 30 מטרים במצפה רמון, ספטמבר 2014. איחוד הצלה
חילוץ של כלב שנפל במכתש רמון בתחילת השבוע/איחוד הצלה

צוותי כיבוי מתחנה אזורית גליל מערבי קיבלו אתמול (רביעי) קריאה מיוחדת לכביש 854 המחבר בין כרמיאל לתפן, על מנת לחלץ כלב שנפל לבור. מי שהזעיק אותם, היו טכנאים שהגיעו לטפל בכבלים של הבור – אשר הכלב נגס בהם כיוון שהיה רעב. לפי הערכה צוותי הכיבוי, הכלב שהה בבור יותר מיומיים.

כאשר הגיעו הצוותים למקום, הם הבחינו בכלב התשוש בתחתית הבור, בעומק של כארבעה מטרים. בתחילה אחד מהכבאים ירד אל הכלב באמצעות סולם ולקח איתו כלי עם מים כדי לתת לו טיפול ראשוני. לאחר כמה דקות, הצוות הצליח לחלץ את הכלב בשלום מהבור.

מבדיקה שנערכה לאחר החילוץ, הסתבר כי מדובר בבור תשתית לקווי טלפון. ככה הנראה, מכסה הבור נגנב ולכן הוא היה פתוח והכלב העזוב נפל לתוכו.

בתחילת השבוע, מתנדבי "איחוד הצלה" ואנשי יחידת החילוץ "הר הנגב", חילצו כלב שנפל לתהום בעומק של כ-30 מטרים במכתב רמון. הכלב יצא עם בעליו לטיול רגלי במקום, ובמהלכו הכלב התקרב לשפת המצוק, מעד וצנח אל תחתית הוואדי. הכלב חולץ באמצעות ציוד סנפלינג ואלונקה, וטופל לאחר מכן במרפאה וטרינרית. מצבו התייצב, והוא שב לביתו עם בעליו.

עוד כותרות בוואלה! חדשות:
הפצצה של גדעון סער: כך לא נשמע נאום פרישה
פצועי "צוק איתן" הרימו כוסית: "שנצמח ממה שקרה"
לבני הציגה: רפורמה בבחינות ללשכת עורכי הדין


לפניות לכתבת עדי חשמונאי: adihashmonai@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully