וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני קציני משטרה בכירים נחקרו בחשד לעבירות מין

שני הקצינים ממחוז מרכז נחקרו במחלקה לחקירות שוטרים בחשד שהטרידו מינית שוטרת בשירות צבאי. לאחרונה ידעה צמרת המשטרה טלטלות רבות בשל פרשות שונות

המפכ"ל יוחנן דנינו בכנס המועדון לתעשייה ולמסחר. דרור עינב
הצרות של דנינו/דרור עינב

במחלק לחקירות שוטרים בירושלים (מח"ש) נחקרו הבוקר (שלישי) שני קצינים בכירים ממשטרת מחוז המרכז. השניים חשודים כי הטרידו מינית שוטרת שח"מ (שוטרת בשירות צבאי סדיר).

זוהי החוליה האחרונה בשרשרת של פרשות שטלטלו את צמרת המשטרה והביאו לפרישה או לפיטורים של כמה מבכיריה. רק שלשום פורסם כי מפקד מרחב מוריה, ניצב-משנה קובי דוידיאן, נחקר בשבוע שעבר במח"ש בחשד שהטריד מינית שוטרת שהייתה בפיקודו וביצע בה מעשים מגונים ב-2005.

פרשה נוספת שטלטלה את צמרת המשטרה זכתה לכינוי "הרב והניצב", ובמסגרתו נחשד מפקד יחידת להב 433, ניצב מנשה ארביב, כי קיבל טובות הנאה ממקורבים של הרב יאשיהו פינטו. ניצב ארביב הכחיש את החשדות נגדו, אך בעקבות חקירת מח"ש שנפתחה בנושא הוא יצא לחופשה ובהמשך גם פרש מהמשטרה.

החשד: בכיר במשטרה קיבל טובות הנאה מהרב פינטו. אבי כהן
פרשת הרב והניצב. הרב יאשיהו פינטו וארביב/אבי כהן

בסוף השנה שעברה פוטר מפקד מחוז ירושלים לשעבר, ניסו שחם, בשל עבירות מין שבהן נאשם. בכתב האישום שהוגש נגדו באוקטובר האחרון נכתב כי שחם "ניצל את תפקידו, את מעמדו ואת נסיבות היכרותו עם השוטרות כמנוף ליצירת סיטואציה אישית ואינטימית, שבמהלכה ביצע עבירה של מעשה מגונה בשוטרת, בלא הסכמתה, הטריד מינית שוטרת תוך ניצול מרות וכן ביצע מעשה מגונה בשוטרת נוספת תוך ניצול מרות". הדיון יתחדש בסוף פברואר 2015.

עוד בוואלה! חדשות:
תיעוד רגעי האימה: גנב נמלט ברכב עם ילד בן ארבע
יעלון: "הרמטכ"ל הבא ייבחר מבין לובשי המדים"
"הגנב ראה אורות כחולים, נמלט - והתנגש"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully