וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בעלך מתעסק": המסרונים המטרידים של המורה מבת ים

15.9.2014 / 21:50

מורה שהפסידה במכרז לניהול בית ספר בבת ים מצאה לכאורה דרך לנקום. היא שלחה מסרונים ממקור חסוי ליריבתה שנבחרה למנהלת, בניסיון לסכסך בינה לבין בעלה. "הגבר שלך אוהב רוסיות"

מורה ותיקה חשודה שהטרידה את אסתר פירון, אמו של שר החינוך שי פירון, ושלחה לה מסרונים בעלי אופי מאיים. בנוסף, היא חשודה גם שהטרידה את מנהלת בית הספר בו היא מלמדת כשהיא מנסה לשכנע אותה שבעלה בוגד בה. הרקע למעשה, כך לפי החשד, הוא הפסד בהתמודדות על תפקיד מנהלת בית ספר בבת ים.

תחילתו של הסיפור בסוף חודש יולי, כשמשרד החינוך ועיריית בת ים פרסמו מכרז לתפקיד מנהל/ת בית ספר בעיר. מספר מועמדים ניגשו למכרז, בהם שתי מורות המלמדות בבית הספר האמור. יממה לפני התכנסות הוועדה הבוחרת, קיבלה פירון – סגנית ראש העיר, מחזיקת תיק החינוך וחברה בוועדת האיתור, מסרון בו היא מבקשת להצביע בעד אחת המועמדות.

עוד ידיעות בוואלה! חדשות
המשטרה עימתה את הצעירה עם פליט הריאליטי וחברו
דרמה בנתב"ג: מחסנית מלאה בתוך בובות בבטן המטוס
הרווק שזכה בלוטו - ומחכה להצעות שלכן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

החשד הוא שהמורה הוותיקה שלחה את המסרון ממקור חסוי, בשמה של המורה השנייה – וזאת ככל הנראה כדי לנסות ולהביא לפסילתה ממניעים של השפעה על הוועדה הבוחרת. למרות התרגיל, זכתה המורה ששמה הוזכר באותו מסרון.

מאוכזבת מהתוצאה, הפנתה המורה הוותיקה שהפסידה ב"קרב" את האש אל המנהלת הנבחרת. בין היתר היא חשודה ששלחה מסרונים רבים שבהם היא מספרת ליריבתה שבעלה איש העסקים, מקיים יחסי מין עם עובדת הכפופה לו. הודעות נוספות ברוח זו נשלחו לבכירים נוספים בעיריית בת ים, כנראה מתוך אותו תסכול.

מנהלת בית הספר ובעלה שכרו חוקרים פרטיים בניסיון להתחקות אחר שולח המסרונים, שכן ההודעות נשלחו כאמור ממספר חסוי. החוקר הצליח לאתר את מכשיר הטלפון ממנו נשלחו על פי החשד ההודעות למנהלת, לאסתר פירון ולבכירי העירייה – ומצא שהוא שייך לכאורה למורה שהפסידה.

בעקבות הממצאים, פנתה המנהלת למשטרת מרחב אילון והגישה תלונה. בשל הרגישות והעובדה כי כל המעורבים הם בעלי תפקידים ציבוריים בבת ים הוחלט להעביר את תיק החקירה לידי חוקרי משטרת לב תל אביב בפיקודו של ניצב-משנה יאיר חצרוני, ואלה גבו עדויות מהמעורבים בפרשה. בתחילת השבוע הוחזר תיק החקירה לידי חוקרי מרחב איילון, והחוקרים בראשותו של מפקד המרחב ניצב-משנה נתן בוזנה יחליטו אם נאספו מספיק ראיות נגד המורה שיאפשרו להעביר את התיק לפרקליטות.

בדוברות משטרת מרחב איילון סירבו להתייחס למקרה.

סנגורה של מנהלת בית הספר, רוני יאיר, מסר כי "העברנו את החומר לחקירת המשטרה ואנו מקווים שהאמת תצא לאור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully