וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה לכדה חוליית ביצוע של ארגוני פשיעה גדולים

2.9.2014 / 15:29

ששת החברים בחוליה חשודים כי בהוראת העבריין איתן חייא הם זרקו רימון רסס לביתה של רשמת משפטית בפתח תקווה וירו לעבר מכונית בכביש 6 לפני כשנתיים. "ביצעו משימות עבור שלושה ארגונים חזקים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת ניסיון חיסול באור עקיבא לפני כחודשיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בלשי ימ"ר תל אביב סבורים כי במהלך פשיטה שערכו לפנות בוקר (שלישי), בסיוע יחידה מיוחדת של המשטרה, הם לכדו את חוליית הביצוע של שלושה ארגוני פשיעה מרכזיים שפועלים באזור תל אביב והמרכז. במהלך הפשיטה הם הגיעו אל מתחם מגורים של משפחת חרירי באום אל-פחם ואל מתחם נוסף בג'לג'וליה, שם הם עצרו שישה חשודים. כל השישה, בהם מנהיג הכנופייה אשר נלכד בבית משפחת חרירי, מיוצגים על ידי עו"ד קובי טולדנו ויובאו היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב.

לפי החשד, השישה ביצעו משימות עבור איתן חייא המכונה "הסנדק", בהן ירי והשלכת רימוני רסס. גורם במשטרת תל אביב אמר כי "מדובר בכנופיה של ערבים ישראלים, שלפי ההערכות שלנו הם ביצעו משימות עבור שלושה ארגוני פשיעה חזקים באזור המרכז".

עוד ידיעות בוואלה! חדשות:
אשכנזי על פרשת הרפז: הוכח כי לא היה פוטש
ליידי אל-קאעדה: המחבלת המסוכנת ביותר בעולם
הדילמה של וינשטיין: צמרת המדינה על דוכן העדים? | דעה

ניסיון חיסול בנתניה, מרץ 2014. שלומי גבאי
ניסיון חיסול בנתניה, מרץ 2014/שלומי גבאי

איתן חייא מוכר למשטרה היטב ובעבר הוא נעצר והוגש נגדו כתב אישום בגין שורה של עבירות, בהן ניסיון הרצח של אלי לוי בכביש 6 לפני כשנתיים. במשטרה חושדים כי לשישה יש קשר לניסיון הרצח וכי הם אלה שפתחו בירי לעבר מכוניתו של לוי בהוראתו של חייא.

כמו כן, השישה חשודים כי במאי 2012 הם השליכו רימון רסס לעבר ביתה של רשמת בית המשפט, מירב אליהו, בפתח תקווה. במשטרה ובפרקליטות סבורים כי במקרה זה חלה טעות בזיהוי ואליהו כלל לא הייתה היעד של הרימון, אלא שכן שלה. לפי החשד, השכן היה מסוכסך עם חייא וחברי החוליה נשלחו "להזהירו", אך פגעו בבית של שכנתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully