וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משנה לפרקליט המדינה חשוד שדרס למוות בן 65 בחיפה

1.9.2014 / 12:27

עו"ד יהודה שפר, המשנה לפרקליט המדינה לענייני אכיפה כלכלית, חשוד שדרס למוות את יחזקאל אליאס מנסור ביום שבת. רישיונו נשלל ל-90 יום והוא שוחרר לביתו בתנאים מגבילים

המשנה לפרקליט המדינה לענייני אכיפה כלכלית, עו"ד יהודה שפר, הוא הבכיר המשפטי החשוד בדריסת אדם למוות בחיפה - כך הותר היום (שני) לפרסום. שפר בן ה-51 חשוד שדרס ביום שבת את יחזקאל אליאס מנסור, תושב חיפה בן 65, בשדרות אבא חושי בעיר סמוך לכניסה לשכונת רמת אלמוגי. יצוין כי שפר לא המשיך בנסיעה אחרי התאונה, ואין מדובר בתאונת "פגע וברח". נסיבות התאונה עדיין נחקרות.

מנסור היה גימלאי של בנק דיסקונט, שבעברו שימש מנהל סניף של הבנק. שלשום בבוקר, אחרי התאונה, הוזעק למקום צוות טיפול נמרץ ועשה במנסור פעולות החייאה, אך בסופן נאלץ לקבוע את מותו. בדקות שאחרי התאונה התקשתה המשטרה לזהות את מנסור, שכן הוא נהרג בשעה שעסק בפעילות ספורטיבית ולא נשא תעודה מזהה. הוא הובא למנוחות ביום שבת בלילה בבית העלמין בחיפה.

בעקבות התאונה פתחה המשטרה בחקירת נסיבות האירוע. שפר נחקר, רישיונו נשלל ל-90 יום והוא שוחרר בתנאים מגבילים.

שפר מונה לפרקליט המדינה לאכיפה כלכלית בספטמבר 2009. לפני כן הוא עמד בראש הרשות לאיסור הלבנת הון, שהוקמה ב-2001. קודם לכן עבד במחלקת הבג"צים בפרקליטות המדינה. זמן קצר לפני שמונה לתפקיד ראש הרשות לאיסור הלבנת הון זוכה מחמת הספק מעבירה של הטרדה מינית בבית דין צבאי.

עוד בוואלה! חדשות:
נתניהו הורה לשווק 2,500 דירות בגדה - והתחרט ברגע האחרון
גם בדרום חזרו ללימודים: "הילדים - הרוח החיה מאחורינו"
"צה"ל חיסל לוחם דאעש שעבר לעזה להילחם בישראל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully