וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: הצילום האחרון של המטייל החרדי שנעדר

המשטרה פרסמה סרטון בו נראה אהרון סופר ברכבת הקלה בירושלים, שעות לפני היעלמותו. המשטרה עדכנה את הוריו בחיפושים: "חשש שנחטף". אתמול נפגשו השניים עם אמו של נפתלי פרנקל

צילום: חטיבת דובר המשטרה, עריכה: יותם בן-דוד

חמישה ימים מאז נעלמו עקבותיו, נפגשו הוריו של אהרון סופר, מטייל חרדי בן 23 שנראה לאחרונה ביער ירושלים כשטייל באזור, עם רחלי פרנקל, אמו של הנער נפתלי פרנקל שנחטף ונרצח יחד עם גיל-עד שער ואיל יפרח בחודש יוני האחרון. הפגישה בין משה וחולדה סופר עם פרנקל התקיימה אתמול (שלישי) בירושלים ונועדה בעיקר לחזק את הורי הנעדר ולעזור להם להתמודד עם אי-הוודאות באשר לגורל בנם. בנוסף, פורסם הערב צילום בו נראה סופר עולה לרכבת הקלה בירושלים, שעות בודדות לפני שנעלמו עקבותיו, ויורד בתחנה האחרונה בהר הרצל בבירה.

הוריו של סופר נפגשו היום עם מפקד מחוז ירושלים במשטרה, ניצב יוסי פריינטי. במהלך פגישתם עודכנו השניים בחיפושים אחר בנם ובמאמצים המושקעים לאיתורו.

יואל סופר, אחיו של הנעדר, סיפר כי פרנקל הגיעה לפגישה "כדי להעניק לנו חיזוק ועידוד". בשיחה עם וואלה! חדשות הוא הוסיף: "רחלי נתנה לנו כלים איך עובדים במצב הזה. יש חשש גדול שהוא נחטף, אבל במשטרה לא רוצים לחשוב ככה. אני רוצה לקוות שהוא נמצא בחיים. אנחנו מנסים להגביר את המודעות סביב היעדרותו, כי ככל שעוברים הימים, החיפושים הולכים ודועכים ואנחנו מודאגים".

עוד כותרות בוואלה! חדשות:
עיתוני העולם חוגגים עם עזה את השתיקה של נתניהו
חברו של זאביק שנהרג מפצמ"ר: כבה האור בקיבוץ
פעוט מחיפה אושפז לאחר שלקה בדלקת קרום המוח

רחל פרנקל, אמו של נפתלי פרנקל, נפגשה עם הורי הנעדר אהרון סופר, אוגוסט 2014. שלומי כהן, מערכת וואלה! NEWS
חוששים כי בנם נחטף. חולדה ומשה סופר, היום/מערכת וואלה! NEWS, שלומי כהן

הורי הנעדר, המתגוררים בארצות הברית, הגיעו ארצה בתחילת השבוע לאחר קבלת הידיעה על היעדרות בנם. עם נחיתתם בישראל קיבלו עדכון על אודות החיפושים, בין היתר מסגן מפקד מרחב ירושלים, ניצב-משנה מוטי לוי. במהלך הפגישה היום עם ניצב פריינטי עודכנו השניים במאמצים שעושה המשטרה כדי לאתר את סופר. "המשטרה עושה כמיטב יכולתה ומשקיעה את כל משאביה כדי לאתר את אהרון", אמר פריינטי. ההורים ביקשו להודות למפקד המחוז ואמרו כי הם "מחבקים את השוטרים והמתנדבים על פעילותם הרבה לאורך הימים והלילות, במטרה לאתר את אהרון".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
רחל פרנקל, אמו של נפתלי פרנקל, נפגשה עם הורי הנעדר אהרון סופר, אוגוסט 2014. שלומי כהן, מערכת וואלה! NEWS
"הגיעה להעניק חיזוק ועידוד". פרנקל בפגישה עם הוריו של סופר, היום/מערכת וואלה! NEWS, שלומי כהן

ראש צוות החקירה שהוקם לבחינת האירוע, סגן-ניצב גלעד בהט, פירט על מאמצי החיפושים. "עם קבלת הדיווח על ההיעדרות, הופעלו מאות שוטרים ומתנדבים לסריקת יער ירושלים, המקום האחרון שבו נראה הנעדר. המשטרה מרכזת פעילות של מתנדבים, יחידות חילוץ מקצועיות ומפעילה אמצעים רבים. הסריקות התמקדו ביער ירושלים, בשכונות הסמוכות ליער ובאזור מגוריו של הנעדר, והיום החיפושים התרחבו למעגל רחוק יותר בניסיון לאתרו", אמר בהט. בחיפושים משתתפים מתנדבים מיחידות החילוץ עציון, מגילות וערד, וכן מתנדבי איחוד הצלה וזק"א. יחד עמם מסייעים בחיפושים תלמידי ישיבה, יחידת הכלבנים של צה"ל וכוחות משטרה רבים. המשטרה הדגישה כי כל היודע על מקום הימצאו או יכול לסייע באיתורו, מתבקש להתקשר למוקדי 100 בכל תחנות המשטרה ברחבי הארץ.

"זה זמן קשה, בבקשה תעזרו בחיפושים"

הוריו של סופר הפיצו בימים האחרונים סרטון ברשת שבו הם קוראים לאזרחי ישראל לסייע בחיפושים אחר בנם. "זה זמן קשה", אמרה אמו, "אני רוצה להודות לכולם על העזרה ואני מבקשת ומתחננת, אם מישהו שמע על אהרון או ראה סימן קטן שקשור אליו, בבקשה תתקשרו מיד למשטרה". אביו הודה לשגרירות ארה"ב, ל-FBI, למשטרת ישראל וליתר הארגונים והמתנדבים ששותפים בחיפושים. "המשטרה בודקת את כל כיווני החקירה", הוסיף.

סופר, יליד ארצות הברית, הגיע לפני שנה לישראל והחל ללמוד בישיבה בירושלים. ביום שישי האחרון יצא סופר לטיול ביער ירושלים, ובמהלכו ניתק הקשר בינו לבין החבר שעמו טייל ונעלמו עקבותיו. מאז, מחפשים אחריו עשרות שוטרים, בני משפחה ומאות מתנדבים, אך לאיש אין עדיין מידע או קצה חוט שיוביל לפתרון התעלומה. משפחתו הציעה פרס בסך 100 אלף שקלים למי שיביא מידע שיוביל למציאתו. תיאורו של סופר: גובהו 1.75 מטר, מבנה גופו צנום, מרכיב משקפי ראייה, לבש מכנסיים שחורים, חולצה לבנה וג'קט שחור ולראשו כיפה ושחורה ומגבעת שחורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully