וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעיר הערבי שהותקף בירושלים: "חשבתי שאני מת"

27.7.2014 / 13:48

סאמר מחפוז, שהותקף עם חברו על ידי קבוצת יהודים, סיפר כי השניים הוכו במחבט ובאלת ברזל. הוא גם הפנה ביקורת למשטרה, שלדבריו חקרה אותם בעודם שרועים מדממים בזירה

צילום: יוסי אלי, עריכה: יאיר דניאל

"הם לא צעקו, רק אמרו – ערבים. הרגו אותנו שם", סיפר סאמר מחפוז אחד משני הצעירים הפלסטינים שהותקפו שלשום (שישי) באלימות קשה על ידי קבוצה של 11 יהודים בשכונת נווה יעקב שבצפון ירושלים. "הכו אותנו עם מחבט בייסבול, עם ברזל וגז מדמיע. בנס יצאנו משם". חברו של מחפוז, אמיר שוויקי, נפצע באורח קשה. עוברי אורח שהבחינו בתקיפה הקשה מיהרו להזעיק למקום את המשטרה אך התוקפים הצליחו להימלט מהמקום.

אמיר שויקי ואחמד קסואני, תושבי בית חנינה, הוכו על ידי יהודים בגלל סיבות לאומניות. פייסבוק, צילום מסך
"חקרו אותנו שם, על הרצפה". מחפוז ושווקי/צילום מסך, פייסבוק

מחפוז ושווקי, תושבי שכונת בית חנינא בני 20, הגיעו סמוך לצומת נווה יעקב על מנת לחפש את כרטיס העבודה של שוויקי, שאבד לו. "אחרי צום הרמדאן יצאנו לשם לחפש את הכרטיס", שיחזר מחפוז כשהוא יושב ליד מיטתו של שוויקי. "לא מצאנו אותו, אז אמרנו שנשב קצת ליד הרמזור. פתאום בא אליי בחור אחד ושאל אותי 'יש לך סיגריה?'. אמרתי שלא, וזהו". מחפוז סיפר כי הצעיר עזב את המקום וחזר אחרי כמה דקות עם חברים. "הם היו 10-11 אנשים. ראיתי שיש להם מחבט בייסבול, ברזל וגז מדמיע. הם לא אמרו כלום, רק 'ערבים, ערבים'. בכוחות אחרונים צעקתי 'אמיר! אמיר!'. רציתי לעזור לו, אבל לא הצלחתי לזוז. ראיתי שהם הכו אותו בעיקר".

השניים ביקרו את אופן הטיפול של המשטרה במקרה. לדבריהם, כאשר הגיעה ניידת משטרה, על אף שמצבו של שוויקי היה קשה, החליטו החוקרים לחקור אותם בשטח, בעודו על הרצפה. "חקרו אותנו שם, על הרצפה", אמר מחפוז. "אמרו לנו 'אתם לא צריכים אמבולנס'. רק אחרי חצי שעה לקחו אותנו לבית חנינא". השניים הועברו בידי בני משפחתם לבית החולים אל מוקאסד שבשכונת א-טור בעיר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אמיר שויקי ואחמד קסואני, תושבי בית חנינה, הוכו על ידי יהודים בגלל סיבות לאומניות. פייסבוק, צילום מסך
"רציתי לעזור לו, אבל לא הצלחתי לזוז"/צילום מסך, פייסבוק

מחפוז סיפר בעצב כי הוא וחברו גרים בבית חנינא כבר 18 שנה ועורכים אימוני ספורט בנווה יעקב. "יש לנו חברים מנווה יעקב. איך עושים דבר כזה? זה גזענות קשה מאוד. הכול נעשה בגלל שאנחנו ערבים". במשטרה ממשיכים לחקור את האירוע במפלג לפשיעה לאומנית. עם זאת, עד כה לא נעצרו חשודים במעשה.

עוד בוואלה! חדשות
חמאס הודיע: מוכן להפסקת אש נוספת החל מ-14:00
צפו: סרטון ההסברה הישראלי העוצמתי ביותר שרץ ברשת
קצין ונגד שנפגעו במבצע בעזה מתו מפצעיהם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully