וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דרום איתן": יוזמה לעידוד עסקים שנפגעו מהלחימה

עמותת "איילים" בשיתוף עם שר החוץ, ארגונים ורשויות מקומיות, הכריזה על פרויקט שמטרתו חיזוק הדרום ועידוד הכלכלה המקומית. "בשעת חירום זו, ההתגייסות שלנו חשובה פי כמה"

צילום: שי מכלוף, אבי כהן, לע"מ, דו"צ, רויטרס; עריכה: קשת סידי; קריינות: לירון בארי

על רקע הלחימה הנמשכת במבצע "צוק איתן" והפגיעה הקשה בעסקים מקומיים בדרום, הכריזה היום (רביעי) עמותת "איילים", בשיתוף עם שר החוץ אביגדור ליברמן וארגונים ורשויות מקומיות, על מיזם "דרום איתן", שמטרתו חיזוק הדרום ועידוד הכלכלה המקומית.

רשויות מקומיות בצפון הארץ ובמרכזה נרתמו ליוזמה, כמו גם חברות וארגונים, בהם ההסתדרות, הקרן לידידות וקק"ל. במסגרת המיזם יופעלו מוקד מידע ואתר אינטרנט, שיספקו מידע רציף על הפעילות בעברית ובאנגלית.

מבצע "צוק איתן" - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות:
"לא ממהרים לחזור": תושבי עוטף עזה נמלטו מאיום המנהרות
"הכל היה מוכן": הקצין שנהרג היה אמור להתחתן בקרוב
יחימוביץ: "אי אפשר לגמור את הסיפור בשדה הקרב"

המיזם הלאומי "דרום איתן", יולי 2014. ללא קרדיט,
המיזם הלאומי "דרום איתן", יולי 2014/ללא קרדיט

כמו כן, יוקם מאגר של בתי עסק, מפעלים וחברות הפועלים בדרום הארץ, במטרה לחשוף אותם לקהל הצרכנים בארץ ובמדינות נוספות, ולעודד רכישת מוצרים מהם. ההשקה הרשמית של הפרויקט תיערך ביום שישי הקרוב, בשעה 11:00 באשקלון, עם הגעת מאות אזרחים תושבי המרכז והצפון באוטובוסים מאורגנים לערוך קניות בעיר.

אירוע ההשקה ביום שישי צפוי להיות רק יריית הפתיחה של המיזם. אוטובוסים מאורגנים יעמדו לטובת אזרחים מרחבי הארץ המבקשים לקחת חלק בפרויקט, ומארגניו מסרו כי ימשיכו בפעילות גם בתום המבצע הצבאי, ככל שיידרש.

סגנית שר הפנים, חברת הכנסת פאינה קירשנבאום, מיוזמי הפרויקט, מסרה: "אני מאמינה כי בעשייה זו נסייע לעסקים, חברות ומפעלים בדרום הארץ שנפגעו כתוצאה מהמערכה נגד ארגוני הטרור. אני רואה בפרויקט קיום הלכה למעשה של ערבות הדדית של אזרחי מדינת ישראל זה לזה".

"בשעת חירום זו, ההתגייסות שלנו חשובה פי כמה", אמרה נחמי גייניס, מנכ"לית עמותת "איילים". לדבריה, "הסולידריות והסיוע של כלל אזרחי ישראל עם תושבי הדרום לא רק במילים, אלא גם במעשים, היא שמחזקת את החוסן הלאומי והכלכלי שלנו, ואני מזמינה את כולם להצטרף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully