וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטרה עובדת עיריית לוד ש"חגגה" מות החיילים ברשת

22.7.2014 / 14:23

עובדת השירות הפסיכולוגי העלתה סטטוס בעמוד הפייסבוק שלה וכתבה "13 - שירבו אמן", בהתייחסה למות 13 חיילי גולני שנהרגו בראשית השבוע. ראש העירייה גינה את הדברים ופיטר אותה

עריכה: גדי וינסטוק

עובדת השירות הפסיכולוגי של עיריית לוד פוטרה לאחר שהעלתה פוסט לעמוד הפייסבוק שלה, בו הביעה שמחה על מותם של 13 חיילי צה"ל שנהרגו במהלך מבצע "צוק איתן" בעזה, וכתבה "13 – שירבו אמן". לאחר היוודע הדבר לגורמים המוסמכים בעירייה, זומנה הבוקר העובדת לשימוע על ידי מנכ"ל העירייה, בו השתתפו כל הגורמים הרלוונטיים מהעירייה.

מבצע ”צוק איתן” בעזה: עדכונים שוטפים

לאחר שהעובדת הודתה במעשה, החליט ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, לפטרה. את ההחלטה נימקו בעירייה בכך שדבריה מהווים עבירת משמעת חמורה, הגובלת בפלילים, והתנהגותה היא בלתי הולמת לעובדת ציבור. ראש עיריית לוד העלה היום פוסט לפייסבוק, בו גינה את המעשה של אותה עובדת והודיע על ההחלטה לפטרה בצעד חריג. בשיחה עם וואלה! חדשות אמר רביבו כי לא יעלה על הדעת שעובדת בתפקיד כה רגיש, שאמורה לתת ייעוץ פסיכולוגי לבני נוער - שחלקם מרטיבים בלילה בגלל האזעקות - תמשיך לעבוד בעירייה".

האם מותר לפטר עובד בגלל סטטוס פוגעני בפייסבוק? עו"ד יהונתן קלינגר מסביר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסטטוס המפליל של עובדת העירייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך ימי הלחימה האחרונים נפוצו הודעות שטנה רבות ברחבי הרשתות החברתיות. אחד הסטטוסים שעוררו סערה עלה עוד טרם החל המבצע על ידי מוראד אבו אלחג'א, סטודנט לרפואה מהטכניון, לאחר היוודע דבר חטיפתם של גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואיל יפרח. "נבחרת פלסטין כבשה שלושה גולים במונדיאל, מבלי לשחק בו", כתב אבו אלחג'א. הסטטוס תורגם כמה ימים לאחר מכן לאנגלית ופורסם בקבוצת הפייסבוק הפופולרית "סטטוסים מצייצים", לצד הודעת גינוי.

סטודנט בטכניון על חטיפת הנערים: "3 גולים לפלסטין"
סטודנטית בהדסה על חיילי צה"ל: "יותר טוב שלא יחזרו"
עורך דין ישראלי פרסם סטטוס המסית לרצח יהודים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully