וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון סיים את תפקידו בהפועל תל אביב

אחרי שנה אחת בלבד, המאמן נפגש עם הבעלים חיים רמון ונפרד מהאדומים. אסי דומב ימונה רשמית ביום שלישי, אך במועדון בודקים אפשרות לצרף סמכות מקצועית נוספת שתעבוד לצידו

צילום ועריכה: קובי אליהו

צפו ברן בן שמעון יוצא מהפגישה בה הוחלט על פיטוריו מהפועל תל אביב

רן בן שמעון עזב את הפועל תל אביב לאחר שנה בתפקיד. מחזיק זכויות הניהול בהפועל תל אביב חיים רמון נפגש היום (שני) עם בן שמעון ודן עם המאמן על עתידו בקבוצה.
הפגישה ארכה כחצי שעה ובסיומה יצא בן שמעון וסירב להגיב על תוכנה. לאחר מכן הודיעה הפועל תל אביב רשמית על סיום ההתקשרות עם המאמן. רמון אמר לבן שמעון בפגישה: "הסיבה היחידה שאינך ממשיך היא תקציבית ולא מקצועית". העוזר אסי דומב צפוי להחליף את בן שמעון ומחר ימונה רשמית למאמן החדש.

הפועל תל אביב הוציאה הודעה רשמית בזו הלשון: "בפגישה שהתקיימה בין חיים רמון לרן בן שמעון סוכם כי לאור המצב הכלכלי במועדון בן שמעון לא ימשיך עונה נוספת. רמון הביע את נערכתו ותודתו לבן שמעון, על השקעתו הרבה ועבודתו המקצועית הטובה בהפועל תל אביב.

"בשיחתם אמר רמון לבן שמעון 'הסיבה היחידה שאינך ממשיך הינה תקציבית ולא מקצועית, לו היו להפועל תל אביב המשאבים המתאימים היית ממשיך לאמן את הקבוצה'.

"הבעיה המרכזית היא שבעונה הבאה התקציב יקטן משמעותית ואין למועדון המשאבים המתאימים לעמוד בהסכם השכר המקורי עם רן. רמון הביע הערכה לעובדה שבן שמעון הסכים לקיצוץ מסוים בשכרו למרות שלא הספיק בכדי לגשר על הפערים הגדולים.

"מועדון הפועל תל אביב מקווה כי בעתיד תימצא שוב האפשרות לשיתוף פעולה מקצועי עם רן בן שמעון. בימים הקרובים ימונה מאמן לקבוצה והודעה תצא בהמשך".

למרות ההודעה, בשיחה בין רן בן שמעון לרמון הבהיר מחזיק זכויות הניהול כי אם בימים הקרובים יימצא איש עסקים שיהיה מוכן לממן את עלות שכרו, יחד עם הפסיכולוג של הקבוצה, הדברים עשויים להשתנות ובן שמעון עשוי לחזור לתפקיד. "חשוב לנו לציין כי לא מדובר בפיטורים, אלא בפרידה בגלל סיבות תקציביות. כולם מעריכים את בן שמעון מקצועית, אבל אין לנו את הכסף לממן את שכרו בעונה הבאה", אמר גורם במועדון.

מאמן הפועל תל אביב רן בן שמעון מגיע לפגישה עם חיים רמון. קובי אליהו
לאחר שנה בתפקיד הוא הולך הביתה. בן שמעון/קובי אליהו

בן שמעון, 43, מונה ב-20 במאי 2013 לתפקיד מאמן הפועל תל אביב לאחר שחתם על חוזה לשנתיים. בקיץ שעבר ביצע מסע רכש מסיבי, אבל הקבוצה התקשתה להתחבר והודחה בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. למרות עונה לא פשוטה מבחינה מקצועית ובעיקר כלכלית, המאמן הצליח להוביל את האדומים למקום הרביעי ולכרטיס למוקדמות הליגה האירופית. בשבועות האחרונים הועלתה האפשרות שבן שמעון אם יסכים לקצץ בשכרו, אך הצדדים לא הגיעו לעמק השווה כשלא נראה שאף אחד מהם רצה במיוחד בהמשך ההתקשרות. בן שמעון הוביל את האדומים ב-41 משחקים רשמיים בהם השיג 17 ניצחונות, 12 תוצאות תיקו ו-12 הפסדים (51 אחוזי הצלחה). המקום הרביעי הוא הנמוך ביותר בו סיימו האדומים מאז עונת 2007/8.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
הצדדים לא הגיעו לעמק השווה. בן שמעון/מגד גוזני

לפני הפגישה אמר בכיר בהפועל תל אביב לוואלה! ספורט: "אנחנו מאוד רוצים שרן יישאר בהפועל תל אביב, ואפילו לכמה שנים, אבל אנחנו לא מצליחים להגיע להסכמה כספית. רן לא מצליח להבין ש-10 אחוזים מתקציב הקבוצה לא יכולים ללכת רק לשכר המאמן והוא מוכן לקצץ רק כ-20% מחוזהו. רן מתעקש גם להשאיר את הפסיכולוג הצמוד של הקבוצה, שעלותו כ-400 אלף שקל בשנה, ואלה דברים שלא מסתדרים עם תכנית ההבראה שלנו".

חשוב לציין כי מי שלחץ לסיים את הקשר בין הפועל תל אביב לבין בן שמעון הוא עידו חג'ג', חבר הדירקטוריון והמנהל בפועל, בשל אותן בעיות כספיות עמן מתמודד המועדון. רמון, לעומתו, נמצא ביחסים טובים עם המאמן והיה מעוניין שזה ימשיך. אסי דומב צפוי להתמנות במקומו של בן שמעון למאמן הקבוצה. "התקציב שלנו להחתמת מאמן הוא כ-400 אלף שקל, וזה שכרו של אסי דומב כרגע בקבוצה. אין לנו פריבילגיה כמו בעונה שעברה וברגע שאין כסף במועדון זו האופציה המועדפת על כולם", אמר גורם בכיר במועדון. גם אלי כהן "השריף" מועמד לאימון הקבוצה, אולם הוא מתעקש על איחוד תפקידים ורוצה לשמש מאמן הקבוצה וכן מנהל מקצועי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully