וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרונוביץ' התנצל: "הכיוון המרכזי ברצח דדון - לאומני"

אחיקם משה דוד

13.5.2014 / 20:13

דבריו של השר לביטחון הפנים שלפיהם ייתכן ששלי דדון לא נרצחה על רקע לאומני, עוררו את זעמם של בני משפחתה. בעקבות זאת, הוא שוחח עם אביה והבהיר שכל הכיוונים עדיין נבדקים

צילום: שלומי גבאי, עריכה: טל רזניק

צפו בהפגנה מחאה על רצח שלי דדון

מזגזג ומתנצל: השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' שוחח הערב (שלישי) עם אביה של שלי דדון והתנצל בפניו על שאמר אתמול שייתכן שבתו לא נרצחה על רקע לאומני. אהרונוביץ' טען כי דבריו אתמול הוצאו מהקשרם והבהיר כי כל כיווני החקירה עדיין נבדקים, ובראשם הכיוון הלאומני.

עוד חדשות מהארץ:
קצב האזין לגזר הדין ברדיו: "כואב לי על אולמרט"
בשל המשבר: משרד החוץ פרסם אזהרת מסע לתאילנד
מסתמן: עבודות שירות לאייל גולן בפרשת העלמות המס

בניגוד להערכות המוקדמות של המשטרה, בביקור באום אל פחם, אמר אתמול אהרונוביץ' כי "אי אפשר לקבוע בוודאות" אם הרקע לרצח דדון בתחילת החודש הוא לאומני. דבריו של השר עוררו זעם בקרב בני משפחתה של דדון, על כך שהדברים נאמרו בפומבי לפני שהם עצמם עודכנו בפרטים.

התפתחות דרמטית בחקירת הרצח של שלי דדון. ערן גילווארג
יצחק אהרונוביץ' ויעקב דדון במהלך השבעה/ערן גילווארג

בעקבות הכעס של בני המשפחה, התקשר הערב אהרונוביץ' לביתם. אביה של דדון, יעקב, הבהיר לשר שלא ייתכן שבעוד המשטרה מבקשת מהמשפחה שלא לשוחח עם כלי התקשורת על ממצאי החקירה הידועים להם, הוא עצמו מספר פרטים מהחקירה לכלי התקשורת.

שלי דדון בת עשרים מעפולה שנרצחה היום ליד מגדל העמק. מאי 2014. מתוך עמוד הפייסבוק, אתר רשמי
שלי דדון/אתר רשמי, מתוך עמוד הפייסבוק

דדון אמר לאהרונוביץ' שההתבטאות שלו אתמול הסבה סבל רב לבני המשפחה, שקמו מהשבעה לפני ימים בודדים, וכי מוטב היה שלא הייתה נאמרת כלל. השר הביע את צערו על כעסו של האב, התנצל והוסיף כי הכיוון הלאומני אינו נשלל כלל ועיקר. לבסוף, הביע האב את תודתו לשר ולמשטרה על החקירה המאומצת.

מלשכתו של השר אהרונוביץ' נמסר בתגובה: "השר שוחח הערב עם יעקב אביה של שלי דדון ז"ל וזאת בעקבות פניית האב. בשיחה הבהיר השר כי כל כיווני החקירה נבדקים וצוותי החקירה ימשיכו לעשות ככל יכולתם על מנת למצות את החקירה ולפענח את הרצח הטרגי. השר שב והביע את תנחומיו בפני המשפחה".

הפגנה לזכר שלי דדון בעפולה. שלומי גבאי
מפגינים בעפולה במוצאי השבת/שלומי גבאי

במוצאי השבת השתתפו כ-2,000 בני אדם בעצרת לזכרה של דדון בעפולה. המשתתפים הפגינו בגין הפגישה שהם חשים לטענתם בביטחונם האישי בתקופה האחרונה, וקראו: "דמנו לא הפקר", "היום זו שלי, מחר זה יכול להיות אתה" ו-"מוות לרוצחים". עשרה בני אדם נעצרו לאחר שחסמו כיכר בעיר המובילה לכביש המחבר בין עפולה לג'נין, וזרקו אבנים על כלי רכב של ערבים. הם צעקו "מוות לערבים".

בהכנת הידיעה השתתף יוסי אלי.

לפניות לכתב אחיקם משה דוד: ahikam77@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully