וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: גוסטבו בוקולי קיבל מעמד של תושב קבע

7.7.2013 / 16:44

אחרי 12 שנים בארץ, הקשר קיבל תעודת זהות ישראלית: "יום מרגש ושמח עבורי". יחודש המו"מ להארכת החוזה של שראנוב

אחרי שנים של ניסיונות וסחבת בירוקרטית, גוסטבו בוקולי קיבל היום (ראשון) באופן רשמי מעמד של תושב קבע בישראל. הקשר הברזילאי בן ה-35, שמתחיל את עונתו העשירית במדי מכבי חיפה, נמצא בישראל מאז 2001 ובעבר היה מועמד לנבחרת ישראל. כעת, אם ירצה, אלי גוטמן יוכל לזמנו למרות גילו המבוגר, אחרי שהשחקן ומשפחתו יקבלו תעודת זהות ישראלית קבועה ולא יזדקקו לחידוש אשרת השהייה מדי שנה.

בוקולי אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "אני גאה מאוד לקבל את מעמד תושב הקבע. זהו יום מרגש ושמח מאוד עבורי. אני מאושר".

נשיא המועדון יעקב שחר אמר: "אני מברך את גוסטבו בוקולי על מעמדו החדש ומאחל לו הצלחה בהמשך השנים הבאות בישראל".

גוסטבו בוקולי שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ישראלי לכל דבר. גוסטבו בוקולי/אדריאן הרבשטיין

לאחר חזרתה ממחנה האימון בשבוע הבא, במכבי חיפה מתכוונים לחדש את המשא ומתן להחתמת השוער בויאן שראנוב על חוזה חדש. כזכור, הצדדים ניהלו בחודש אפריל משא ומתן להארכת החוזה שמסתיים בתוך שנתיים, מתוך כוונה להחתים את השוער לחמש שנים ובמהלכן לנסות ולמכור אותו לאירופה. במועדון מאמינים שהחזרה של מאמן השוערים גיורא אנטמן תשדרג את השוער, שסחט לא מעט מחמאות בעונה שעברה.

ההערכה היא שתוך מספר שבועות יגיע לישראל נציגו של סוכנו הסרבי פאלי רמאדני לצורך המשך המשא ומתן. כפי שפורסם בסוף השבוע, אופציית בוריס קליימן תיבדק לקראת חודש ינואר. אם קליימן יגיע לחיפה ולא יושאל עד תום העונה להפועל תל אביב או לכל קבוצה אחרת, אמיר אדרי אמור לעזוב.

בויאן שראנוב מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מקווה לחזרה ארצה. שראנוב/אדריאן הרבשטיין

אחרי הניצחון אמש 0:3 על נפצ'י באקו האזרית (עזרא, משומר וטואטחה כבשו), במועדון יחלו היום בהכנות לקראת המשחק שינעל את המחנה מול טרק גרוזני, שיתקיים מחרתיים. הרוסים נחשבים ליריבים טובים מבאקו. הם סיימו את העונה שעברה במרכז הטבלה, במקום השמיני של הליגה הרוסית והיו מועמדים להעפיל לליגה האירופית. מחר תשחק הקבוצה מול ואסלוי הרומנית, משחק שיהווה הכנה נוספת לקבוצה שמתאמנת בסמוך למתקן האימונים של מכבי חיפה באוסטריה.

משחקי הליגה הרוסית ייפתחו ביום שני הבא ולכן מדובר בהכנה חשובה עבור הקבוצה הרוסית. במועדון החליטו לא להנחית זר למבחנים במחנה. לאריק בנאדו יש שני זרים שמקבלים עדיפות ואחד מהם עשוי לחתום בקבוצה. גם אופציית ג'רמי בוקילה לא ירדה לגמרי מהפרק לאחר שהתברר שלא חתם באז'קסיו הצרפתית. חיפה עשויה לצרף מלבד החלוץ שחקן אחד נוסף, בעמדה הגנתית, ובכך ייסגר סופית הסגל לעונת המשחקים הבאה. יכולתו של דינו אנדלובו תיבחן לאחר חזרתו מפציעה והוא עדיין לא נשאר סופית במועדון, למרות הנטיה בשלב זה לשחרר את אנדריי פיליאבסקי.

הקשר רן אבוקרט התבטא בנוגע להצטרפותו למועדון, כמו גם לעניין שנוצר סביב העובדה שהוא קיבל את החולצה עם הספרה שש. "קיבלתי את הפניה של מכבי חיפה בשמחה רבה, בהתלהבות, זה מועדון גדול ומכובד מאוד. הבית שלנו ירוק", אמר הקשר בראיון למכבי חיפה TV. "מבחינתי זאת מן סגירת מעגל, ללבוש את החולצה הירוקה וללבוש כאן את הספרה שש של אבא, ששיחק שנים במועדון וזכה בתארים. אני מקווה גם לזכות בתארים כמוהו. מכבי חיפה מדברת בצמרת, שואפת להגיע לכל התארים. אשמח להשתלב בצורה הכי טובה ולעזור להם להשיג את היעדים. יש לקבוצה הזאת קהל תומך ודוחף. מבחינתי אתן הכל על המגרש כדי להתחבר אליו כמה שיותר מהר".

מחנה אימונים אוסטריה היום הרביעי יולי 2013. מכבי חיפה
"סגירת מעגל". אבוקרט/מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully