וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: טל בן חיים חתם לארבע שנים

הצהובים ישלמו 1.1 מיליון יורו עבור החלוץ, הפועל ת"א תקבל 375 אלף יורו. קרויף: "אנחנו שמחים, בטוחים שהוא יחזק אותנו"

one

צפו בטל בן חיים כובש מול מכבי תל אביב ב-2:4 המיתולוגי

רכש חדש לאלופה: החלוץ טל בן חיים חתם היום (שלישי) במכבי תל אביב לארבע שנים. החלוץ חצה את הכביש מהפועל תל אביב למכבי תל אביב לאחר שהתנאים בין עמוס לוזון, שהחזיק ב-75 אחוז מהכרטיס, לבין ראשי הצהובים סוכמו. הצהובים ישלמו 1.125 מיליון יורו עבור השחקן, כאשר הפועל תל אביב תקבל 375 אלף יורו ואילו מכבי פתח תקוה 750 אלף יורו ותישאר גם עם 25 אחוז מכרטיסו.

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף התייחס להחתמה: "ברגע שנקרתה בדרכנו ההזדמנות לרכוש שחקן עם איכויות כמו טל בן חיים החלטנו להשלים את העסקה ולצרף אותו למועדון. אנחנו שמחים על ההחתמה של טל ובטוחים כי הוא יחזק את הקבוצה ויעזור לנו להגשים את המטרות שלנו. אנו מאחלים לו בהצלחה ונעשה ככל שביכולתנו על מנת לעזור לשילובו המהיר".

לא מתאים לגולדהאר: איך מכבי ביצעה את העסקה הזאת?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתגר חדש, לשניהם. בן חיים וקרויף/מערכת וואלה!, צילום מסך

כפי שפורסם אמש (שני) בוואלה! ספורט, ייתכן כי חלק מהתשלום ממכבי תל אביב למכבי פתח תקוה ועמוס לוזון יעשה באמצעות העברת שחקנים מקרית שלום למלאבס. רפי דהן ורועי קהת הם שמות שעלו בפתח תקוה וייתכן שאחד מהם יגיע במסגרת העסקה. במועדון רוצים גם את חסן אבו זייד או גאל מרגוליס, אם ישוחררו, ויבהירו למכבי תל אביב את עמדתם בעניין.

לצוות המקצועי של מכבי בראשותו של ג'ורדי קרויף יש הערכה גדולה מאוד ליכולתו של בן חיים ובקבוצה מאמינים שהוא מסוגל למלא את החלל שנוצר עם עזיבתו של אלירן עטר לריימס הצרפתית ולהוסיף מהירות וטכניקה בחלק הקדמי. מכבי תל אביב תמריא ביום חמישי הקרוב למחנה אימון באוסטריה, ובן חיים כבר יהיה עם חבריו החדשים על הטיסה למינכן ומשם למחנה בסאלפלדן.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איפה החיוך? בן חיים עם החולצה החדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

החלוץ עצמו לא הופיע היום לאימון הפועל תל אביב, זאת בעקבות התקרית עם אוהדי הקבוצה, שנכנסו במהלך אימון האדומים אל תוך כר הדשא תוך שהם צועקים לעברו של החלוץ ואף מאיימים במקביל למרר את חייו של גיא לוזון, אחיינם של עמוס ואבי לוזון, בקבוצתו הבלגית החדשה סטנדרד ליאז'.

רן בן שמעון, מאמן הפועל תל אביב. יותם רונן
זעזועים בסגל. בן שמעון/יותם רונן

הצד אותו לוקחים האדומים בקשר לעסקה אינו ברור לחלוטין. מחד, הם בהחלט בנו על בן חיים, ראו בו שחקן הרכב ליגטימי ואף התרגזו בשל העובדה שמכבי תל אביב פנתה לשחקנים עם חוזה בהפועל, אך מאידך, לאחר שהבינו כי השחקן לא מתנגד למעבר, הרצון הפך לעלבון. בהפועל טוענים כי המעבר של החלוץ הוא בעצם רווח למועדון ושמכירת בן חיים והחסכון במשכורתו תאפשר להפועל להביא שלושה שחקנים בשלושה מיליון שקלים, לא פחות טובים ממנו לטענתם.

גורמים בהפועל אף הוסיפו כי בן חיים אינו טיפוס נוח ושבקבוצה היה לאחרונה חשש ממלחמות אגו לא קטנות בינו לבין שחקנים אחרים לקראת פתיחת העונה הבאה, כאשר הם מזכירים את התקרית של החלוץ עם סלים טועמה בעונה שעברה.

עוד בהפועל תל אביב: מאמן הכושר של הקבוצה לשעבר, רון ציבלין, שעבד עם בן שמעון בלרנקה והיה מועמד לחזור, ישמש בעונה הקרובה כמאמן הכושר של הפועל נצרת עילית והפועל בית שאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully