וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה גל אוחובסקי הגיש תלונה במשטרה?

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

12.2.2012 / 17:05

העיתונאי גילה לתדהמתו שעמוד פייסבוק ימני פרסם את תמונתו לצד הכותרת: "השמאל לא בצד של האויב, הם האויב". בתגובה הגיש תלונה במשטרה: ""האם עלי לפחד?". וואלה סלבס בורר

גל אוחובסקי אירח לפני שבועיים בתכניתו בערוץ 24 את רונן שובל, יושב ראש תנועת הימין "אם תרצו", ועימת אותו עם החלטת התנועה בראשותו, להחרים ולהפגין מחוץ להצגה בכיכובו של השחקן מוחמד בכרי, "בית ברנרדה אלבה", של האקדמיה לאומנויות המופע.

במהלך התכנית התלקחו הדברים בין הצדדים ולאחר ששובל טען כי בכרי מוצץ את דמם של היהודים, אוחובסקי קרא לו "גזען", וגער בו: "אתה מפלצת", "אתה שותה את הדם של הערבים". הערות בגינם נאלץ להתנצל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המודעה של ארגון הימין/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנשי ארגון 'לוחמי ציון', נעלבו מהדברים ויצאו בהתקפה חריפה משלהם, ופרסמו בעמוד הפייסבוק שלהם את תמונתו של אוחובסקי לצד הכותרת: "השמאל לא בצד של האויב, הם האויב!". עוד נכתב בפוסט: "בהמשך לסער מבית האח הגדול אנחנו מביאים לכם כוכב חדש שפרץ לתודעת השמאל והוא גל אוחובסקי. שמנצל כל הזדמנות לתקוף את כל מי שפועל למען עם ישראל הוא לא בורר מילים, הוא משתמש במילים הקשות ביותר גם במונחים שבהם הוא משווה אותנו לימי הנאצים, הוא סותם פיות למרות שמצהיר שהוא בעד חופש הביטוי, הוא מנצל את הבמה שיש לו כדי לתת לגיטימציה למחבלים".

כאמור, אוחובסקי התעורר בבוקר וגילה את המחאה נגד דבריו ופרסם בעמוד הפייסבוק שלו סטטוס: "הנה משהו שעלה הבוקר בפייסבוק, בעמוד של גוף שקורא לעצמו 'לוחמי ציון'. האם עלי לפחד?".

בזמן שחבריו ועוקביו השיבו לו על הסטטוס, אוחובסקי כבר הגיע למסקנה משלו ושיגר את עצמו אל תחנת המשטרה הקרובה לביתו על מנת להגיש תלונה.

אוחובסקי, לא נסחפת?
"אני חושב שזה עניין שהמשטרה צריכה לטפל בזה. יש גבול לכל דבר".

אז אתה באמת חושש לחייך?
"הפוסטר נראה כמו משהו שמכוון לאלימות פיזית. הארגון נועד על מנת לעורר שנאה בין יהודים לערבים, וכמו שאמרתי לרונן בשידור, עכשיו הם מתעסקים עם ערבים ועוד שנתיים הם יגיעו לשמלאנים ויסגרו איתנו חשבון".

הערבים היחידים שוואלה! סלבס יוצאת נגדם הם ערבי שירה בציבור לנועלי סנדלים אנטי דיאודורנט.

אוחובסקי לא לבד: גם סער סקלי מעורר מהומה בעקבות דבריו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully