וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטינים שנקלעו לירי מעזה חולצו על ידי צה"ל

מטח של פצצות מרגמה נחת באזור מעבר ארז וגרם לקריסת מערכות המחשוב והחשמל במקום. פלסטינים שהגיעו מטיפול רפואי בישראל חולצו למרחב מוגן. "זה סיוע הומניטרי כפול", אמר המחלץ

בהלה במחסום ארז: במהלך הירי אמש (חמישי) לעבר יישובי הדרום, פגע אחד ממטחי פצצות המרגמה על המעבר, דבר שגרם לקריסת מערכות החשמל והמחשוב במקום. בעקבות הקריסה נאלצו חיילי צה"ל לעכב במעבר מספר פלסטינים שסיימו טיפולים רפואיים בישראל. בשל החשש שהפלסטינים ייפגעו, הגיעו למקום כוחות צבא כדי לחלץ אותם למרחב ממוגן עד שיחזרו מערכות המחשב לפעול.

ההסלמה בדרום - כותרות אחרונות
הערב: 15 רקטות ופצמ"רים בדרום, 2 חוסלו בעזה
הורים בדרום מאיימים: "לא נפתח את שנת הלימודים"
אמו של הפעוט שנפצע מגראד: "היה לו מזל גדול"

סא"ל ואאל טאפש, מפקד נציגות צפונית במפקדת התיאום והקישור באוגדת עזה, סיפר בשיחה עם וואלה! חדשות על רגעי הפחד במעבר: "הנשים והילדים חזרו מטיפולים בישראל. לפתע התחילו להפציץ את המעבר והזעיקו אותנו לטרמינל לסייע. שמענו את הצרחות והבכי של התינוק. הם היו בהלם מהמראה. היה חושך, עשן, והם ניצלו בנס. המראה היה מפלצתי. חילצנו אותם במהירות לאחור כי הירי נמשך".

הנשים והילדים היו מבוהלים וצרחות התינוקת אותה נשא סא"ל טאפש הדהדו בטרמינל עד שהגיעו למרחב המוגן במעבר. "חילצתי אותה לאחור. זה היה מראה מוזר. אני אוחז בתינוק שנרגע והאמא צורחת ומקללת את מי ששיגר פצצות מרגמה. הם כמעט נהרגו שם, הם הבינו שהטרור פוגע גם בהם", אמר טפאש.

סא"ל טאפש הזמין את הנשים והילדים לשבור את צום הרמאדן במעבר באמצעות אוכל שהגישו להם חיילי צה"ל. "הם הודו לנו וזה היה מרגש", סיפר סא"ל טאפש, "בכל זאת אנחנו לובשי מדים וחילצנו פלסטינים שחזרו מטיפול רפואי בישראל שהופצצו על ידי טרוריסטים. זה סיוע הומניטארי כפול".

(עדכון ראשון: 22:43, 25.08.11)

לפניות לכתב: amirbohbot@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully